Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://bibforb.no/wp-content/uploads/2016/08/Garantilønn-og-lønnstillegg-for-ansiennitet-–-pr.-1.8.2017.pdf

Er tabeller som disse realistiske? Altså, dersom jeg er så heldig å få 100% fast stilling som lærer etter endt utdanning, kan jeg forvente 466 i året? (Jeg blir adjunkt med tilleggsutdanning). 

Og, vil "garantilønn" si "minstelønn"? Er det det samme?

Jeg forstår meg ikke helt på lønn og regler som gjelder. Jeg skjønner at lønn varierer fra sted til sted, men dersom garantilønna er minstelønna, er vel den det samme over hele landet?

Hvordan fungerer det når man har vikariat eller deltidsstillinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er garantert 466 som adjunkt med tillegg ja. De har ikke lov til å betale deg mindre. Garanti og minstelønn er det samme så vidt jeg vet ja. 

Hilsen adjunkt med tillegg :-) 

Anonymkode: bff0f...593

Skrevet
1 time siden, Lopez skrev:

Jeg skjønner at lønn varierer fra sted til sted, men dersom garantilønna er minstelønna, er vel den det samme over hele landet?

Hvordan fungerer det når man har vikariat eller deltidsstillinger?

Lønn varierer i Oslo og resten av landet. Det vil si Oslo er et eget lønnsområde, mens resten av landet er KS-område - det vil si at lønna er den samme over alt bortsett fra i Oslo. 

I vikariat og deltid er det samme prinsipp, du skal ha minimum 466. Så hvis du jobber 70% vikariat/deltid, så skal du ha betalt 70% av 466 i året. 

Anonymkode: bff0f...593

Skrevet

Takk for svar! 

Men så var det det å faktisk få seg jobb da, som kan være en utfordring i dette området :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...