AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg er i slutten av uke 11 nå,og de siste dagene har jeg følt et slags nedpress på endetarmen og blære.Får følelsen av at jeg har fått hemoroider/må på do,og med blæren føles det som at den er sprengfull, selv om den ikke er det.Dette er veldig ubehagelig og jeg lurer på om det er normalt?Hvor lenge varer i så fall dette? Anonymkode: 52cb5...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #2 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg er og uke 11 og har samme symptomer. Forrige svangerskap forsvant det i uke 12-13, når livmoren kom litt opp av bekkenet. Anonymkode: 705ba...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3 Del Skrevet 18. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er og uke 11 og har samme symptomer. Forrige svangerskap forsvant det i uke 12-13, når livmoren kom litt opp av bekkenet. Anonymkode: 705ba...502 Ok.Håper jeg snart blir kvitt det jeg også.Veldig ubehagelig,og nå har jeg fått forstoppelse også:/ Anonymkode: 52cb5...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 18. august 2017 #4 Del Skrevet 18. august 2017 Hadde såvidt jeg husker noe av det samme i begge svangerskap. Noen få uker på vei og fryktelig tissetrengt ofte. Så ga det seg i noen mnd, og på slutten av svangerskapet når ungen er stor og det er fullt 'overalt inni der' sprang jeg ofte på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 18. august 2017 #5 Del Skrevet 18. august 2017 Et av mine første tegn var at jeg måtte på do hele tiden, men det kom alltid en del urin, så ikke uvi. Er i uke 12+2 nå og jeg løper fortsatt mye på do, men sjelden jwg våkner om natten nå, det gjorde jeg hver natt før, minst 1 gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #6 Del Skrevet 19. august 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok.Håper jeg snart blir kvitt det jeg også.Veldig ubehagelig,og nå har jeg fått forstoppelse også:/ Anonymkode: 52cb5...644 Kjøpt duphalac, for meg ble det bare værre utover i svangerskapet. Duphalac kan spare deg for mye smerte og evnt hemoroider (selvom det kan komme under fødselen). Anonymkode: 51768...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #7 Del Skrevet 19. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøpt duphalac, for meg ble det bare værre utover i svangerskapet. Duphalac kan spare deg for mye smerte og evnt hemoroider (selvom det kan komme under fødselen). Anonymkode: 51768...c39 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøpt duphalac, for meg ble det bare værre utover i svangerskapet. Duphalac kan spare deg for mye smerte og evnt hemoroider (selvom det kan komme under fødselen). Anonymkode: 51768...c39 Ok,takk for tips. Anonymkode: 52cb5...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå