Rosa enhjørning Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Jeg skal til London om 20 dager og blir i 2 dager.. på første dagen vil vi gå litt rundt og ta bilder og handle litt, og på andre dagen skal vi besøke Harry Potter studio bare i hele dagen, jeg skal også ta en liten tatovering i London som skal koste rundt 90-120 pounds ifølge tatovørene jeg har vært i kontakt med.. spørsmålet mitt er, hvor mye tror dete jeg skal bruke i London? Blir 8000 kroner nok? Har aldri vært i London før så aner ikke hvor mye blir nok, har hørt det er jævlig dyrt.. vi har bare klart å spare 8000 (vi er to personer, de 8000 er for oss begge)
Gjest Solsmil Skrevet 18. august 2017 #2 Skrevet 18. august 2017 8000 for alt, inkludert mat og transport, og shopping og Harry Potter, for to personer? Det kommer helt ann på hvor mye dere skal shoppe, er det enkle svaret. Og hvordan man dere vil spise. Det går fort litt penger på mat. Harry Potter studios vet også å suge penger fra folk, selv om jeg absolutt synes det er verdt det. Personlig ville jeg hatt med mer penger, jeg bruker alene å ha et budsjett på 4-8000 på en londontur, utenom mat og hotell.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3 Skrevet 18. august 2017 8000 holder for to personer i to dager hvis dere begrenser shoppingen. For pvrig ville jeg aldri tatt tattovering i London, MRSA smittefaren er overhengende. Anonymkode: 5de3a...a8a 4
rikoChett Skrevet 18. august 2017 #4 Skrevet 18. august 2017 20 minutter siden, Rosa enhjørning skrev: Jeg skal til London om 20 dager og blir i 2 dager.. på første dagen vil vi gå litt rundt og ta bilder og handle litt, og på andre dagen skal vi besøke Harry Potter studio bare i hele dagen, jeg skal også ta en liten tatovering i London som skal koste rundt 90-120 pounds ifølge tatovørene jeg har vært i kontakt med.. spørsmålet mitt er, hvor mye tror dete jeg skal bruke i London? Blir 8000 kroner nok? Har aldri vært i London før så aner ikke hvor mye blir nok, har hørt det er jævlig dyrt.. vi har bare klart å spare 8000 (vi er to personer, de 8000 er for oss begge) Har dere betalt HP billettene utenom de 8000?
Rosa enhjørning Skrevet 18. august 2017 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2017 Billetten til HP, billetten til transport til HP, og hotell er allerede betalt for 1
rikoChett Skrevet 18. august 2017 #6 Skrevet 18. august 2017 Akkurat nå, Rosa enhjørning skrev: Billetten til HP, billetten til transport til HP, og hotell er allerede betalt for Da vil jeg tro det holder, men kanskje legge av litt ekstra av de pengene til tatoveringen, for sikkerhets skyld. God tur!
Rosa enhjørning Skrevet 18. august 2017 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2017 Akkurat nå, rikoChett skrev: Da vil jeg tro det holder, men kanskje legge av litt ekstra av de pengene til tatoveringen, for sikkerhets skyld. God tur! Håper det holder.. vi hadde 11.000 men måtte ta 3000 fra reisepengene, så har blitt litt stressa nå. tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #8 Skrevet 18. august 2017 Om de 8000 bare skal dekke mat og litt handling i to dager, har dere veldig, veldig nok.. Herregud som folk bruker penger om de mener det er for lite! Ja, det er dyrt i London, men det er da plenty du kan se og gjøre uten å blakke deg. British Museum er til og med helt gratis, og enormt nok til at du kan bruke begge dagene dine der alene... Anonymkode: ab80c...de4 2
Librarian Skrevet 18. august 2017 #9 Skrevet 18. august 2017 Kan ikke skjønne de som gir noe annet svar enn "det er mer enn nok" Det er jo bare to dager, dere har lett råd til å skeie skikkelig ut TS. Kos dere i London! 2
Rosa enhjørning Skrevet 18. august 2017 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om de 8000 bare skal dekke mat og litt handling i to dager, har dere veldig, veldig nok.. Herregud som folk bruker penger om de mener det er for lite! Ja, det er dyrt i London, men det er da plenty du kan se og gjøre uten å blakke deg. British Museum er til og med helt gratis, og enormt nok til at du kan bruke begge dagene dine der alene... Anonymkode: ab80c...de4 Har allerede laga plan for de to dagene, er ikke mye vi rekker å se så tror ikke vi skal bruke så mye penger på å besøke steder, vi tenker å handle på primark bare og jeg vil kanskje handle litt sminke hvis det går.. første dagen skal vi bare spise macern for å spare penger og andre dagen på en restaurant...
Rosa enhjørning Skrevet 18. august 2017 Forfatter #11 Skrevet 18. august 2017 5 minutter siden, Librarian skrev: Kan ikke skjønne de som gir noe annet svar enn "det er mer enn nok" Det er jo bare to dager, dere har lett råd til å skeie skikkelig ut TS. Kos dere i London! Blir litt stresser, tenker på om jeg burde ha 20.000 for to dager hahah neida
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #12 Skrevet 18. august 2017 1 minutt siden, Rosa enhjørning skrev: Har allerede laga plan for de to dagene, er ikke mye vi rekker å se så tror ikke vi skal bruke så mye penger på å besøke steder, vi tenker å handle på primark bare og jeg vil kanskje handle litt sminke hvis det går.. første dagen skal vi bare spise macern for å spare penger og andre dagen på en restaurant... Dere trenger da overhodet ikke spise på mac'eren for å spare penger om dere har 8 000! Altså, hva er det du ser for deg dere skal bruke penger på? Om dere ikke kommer til å bruke penger på severdigheter, og bare skal handle litt, har dere mange tusen igjen å spise for... Anonymkode: ab80c...de4 4
Purple Basil Skrevet 18. august 2017 #13 Skrevet 18. august 2017 8000 for 2 dager i London er mer enn nok.
Citpensacola Skrevet 18. august 2017 #14 Skrevet 18. august 2017 10 minutter siden, Rosa enhjørning skrev: første dagen skal vi bare spise macern for å spare penger og andre dagen på en restaurant... Hahaha, dette kan da ikke være seriøst? Hva med å spise på en skikkelig restaurant? Det har dere nemlig definitivt råd til. 3
Gjest Linaria Skrevet 18. august 2017 #15 Skrevet 18. august 2017 Det spørs helt hva dere skalvil spise og hvor mye shopping. Selv greier jeg lett to dager i London på 1000 kroner, inkludert fly og overnatting, men såpass på budsjett erfor dere jo ikke. Planlegg hvor mye dere trenger til mat, drikke og transport, og shop for det here har til overs.
Gjest Overrasket Skrevet 18. august 2017 #16 Skrevet 18. august 2017 38 minutter siden, Linaria skrev: Det spørs helt hva dere skalvil spise og hvor mye shopping. Selv greier jeg lett to dager i London på 1000 kroner, inkludert fly og overnatting, men såpass på budsjett erfor dere jo ikke. Planlegg hvor mye dere trenger til mat, drikke og transport, og shop for det here har til overs. Enig her. I stedet for å spørre om 8000 er nok eller ikke nok bør dere sette opp et raskt budsjett og se hvor mye penger dere har å bruke i hver pott. London KAN være dyrt, men det MÅ slett ikke være spesielt kostbart. Ta en titt på de spesifikke utgiftspostene dere allerede vet at dere har, og kom tilbake til tråden dersom dere trenger spesifikke råd for f.eks. å spise billig, drikke billig, bo billig osv.
Gjest Linaria Skrevet 18. august 2017 #17 Skrevet 18. august 2017 2 timer siden, Overrasket skrev: Enig her. I stedet for å spørre om 8000 er nok eller ikke nok bør dere sette opp et raskt budsjett og se hvor mye penger dere har å bruke i hver pott. London KAN være dyrt, men det MÅ slett ikke være spesielt kostbart. Ta en titt på de spesifikke utgiftspostene dere allerede vet at dere har, og kom tilbake til tråden dersom dere trenger spesifikke råd for f.eks. å spise billig, drikke billig, bo billig osv. Absolutt alt av reise kan være enten kjempedyrt eller veldig billig. Man kan reise med ryanair, vandrerhjem, matbutikkmat og null shopping, eller man kan fly BA business, bo på hotell i sentrum, spise alle måltider på restaurant og shoppe hele dagen. Det finnes alt mulig rart av budsjett, derfor er ts sitt spørsmål helt umulig å svare på.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #18 Skrevet 18. august 2017 120 pund for en liten tatovering? Jeg tok en middels stor i en av de beste studioene i Irland (som er sett på som et dyrt land) og betalte kun 100 euro. Vet ikke hva du anser som liten, men om det er snakk om en sånn her typ så er det 120 pund landeveisrøveri så det holder: https://www.google.no/search?q=small+tattoo&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjD3IzR6uDVAhXGC5oKHYpQC84Q_AUICigB&biw=1366&bih=662#imgrc=LA6JNxXNPcGMNM: Anonymkode: 0c39b...587
Rosa enhjørning Skrevet 18. august 2017 Forfatter #19 Skrevet 18. august 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 120 pund for en liten tatovering? Jeg tok en middels stor i en av de beste studioene i Irland (som er sett på som et dyrt land) og betalte kun 100 euro. Vet ikke hva du anser som liten, men om det er snakk om en sånn her typ så er det 120 pund landeveisrøveri så det holder: https://www.google.no/search?q=small+tattoo&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjD3IzR6uDVAhXGC5oKHYpQC84Q_AUICigB&biw=1366&bih=662#imgrc=LA6JNxXNPcGMNM: Anonymkode: 0c39b...587 Nei det er ikke en sånn, det er en sånn men litt meir detaljert.. idk, har spørt forskjellige studioer og de sa at en sånn står mellom 80-120 https://www.google.no/amp/s/www.pinterest.com/amp/pin/382665299560063843/
rikoChett Skrevet 18. august 2017 #20 Skrevet 18. august 2017 2 timer siden, Rosa enhjørning skrev: Nei det er ikke en sånn, det er en sånn men litt meir detaljert.. idk, har spørt forskjellige studioer og de sa at en sånn står mellom 80-120 https://www.google.no/amp/s/www.pinterest.com/amp/pin/382665299560063843/ Da ville jeg lagt av 150, just in case.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå