Gå til innhold

Single facebook grupper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg, la meg til i en av disse singel gruppene på facebook. Og jeg blir jo helt skremt, hva disse single menneskene skriver der inne. Det virker jo ut som de fleste er lett tilbakestående, og man skjønner hvorfor de er single. Er sikkert noen flotte, oppegående mennesker der inne og. Men jeg har aldri sett så mye rart på samme sted.

Er noen av dere i singel grupper på facebook, og er det mye rart der? Eller er det sånn at disse gruppene, tiltrekker seg de rareste?

Anonymkode: e7119...d92

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg, la meg til i en av disse singel gruppene på facebook. Og jeg blir jo helt skremt, hva disse single menneskene skriver der inne. Det virker jo ut som de fleste er lett tilbakestående, og man skjønner hvorfor de er single. Er sikkert noen flotte, oppegående mennesker der inne og. Men jeg har aldri sett så mye rart på samme sted.

Er noen av dere i singel grupper på facebook, og er det mye rart der? Eller er det sånn at disse gruppene, tiltrekker seg de rareste?

Anonymkode: e7119...d92

Jeg var med i et par grupper når jeg var singel, og ja, det var ufattelig mye rart der inne. :ler: det var ikke der jeg traff kjæresten min, men sikkert mulig å treffe oppegående og fine mennesker der også :)

Anonymkode: 156de...137

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...