AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Har akkurat fått meg ny dame. Hun er perfekt på alle mulige måter, men vi har et problem. Hun får vondt når vi har sex. Hvis jeg blir ivrig (noe man lett blir) så bunner jeg i henne. Jeg er veldig nøye på å hisse henne godt opp før jeg trenger inn i henne, men det hjelper ikke. Det eneste som nytter er at jeg tar det med ro og ikke går helt inn. Som sagt så er hun perfekt på alle mulige måter, men jeg savner et røfft, heftig knull. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: b4ffc...c96
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #2 Skrevet 18. august 2017 du er for stor Anonymkode: 15cc8...867 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3 Skrevet 18. august 2017 Kjenner igjen problemet. Noen kvinner får veldige smerter hvis du kommer for dypt, andre ikke. Heldigvis er kona slik at hun kan nyte det. Hun sitter på topp og lar penis trykke helt inn. Jeg kjenner tydelig at den butter i et eller annet. Hun beskriver det som godt-vondt. Hvis jeg går for hardt til verks får jeg derimot beskjed om at det er vondt. Har tidligere hatt partnere som har hylt av smerte og sexen har blitt avbrutt. Har hørt det finnes "avstandsstykker" som kan tres på penis for å forhindre problemet. Anonymkode: 78ec9...457
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #4 Skrevet 18. august 2017 Har dere prøvd hele alfabetet med stillinger? Har erfart at spooning ikke fungerer med alle partnere fordi noen er for korte så kanskje det kan hjelpe deg å ha mindre spillerom? Anonymkode: a7d8a...997
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #5 Skrevet 18. august 2017 Gjør henne gravid. Så kanskje smerteterskel Forandrer seg og hun ser på penishodet ditt som en liten dritt.. Anonymkode: 50d85...22e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #6 Skrevet 18. august 2017 Hadde en sånn ex. Mistet helt lysten til å ha sex med ham, det var ikke verdt det. Anonymkode: 70053...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #7 Skrevet 18. august 2017 Ja regner med du har 15 cm+? Da begrenses sexen mye etter min erfaring. 13-14 cm er perfekt lengde for penetrering. Anonymkode: 0b43a...36a 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #8 Skrevet 18. august 2017 Røft heftig knull er ikke godt i vagina. Ikke vondt heller, bare nummende. En penis som stikker seg inn og ut i hundre kjenner vi ingenting til med mindre den er godt bøyd. Nervene i vagina er ikke spesielt sensitive så vi kjenner bare skambenet ditt mot hoftene evn rumpa vår. Fingre hun heller røft og heftig siden fingrene kan bøyes mot g punktet og knull henne dypt og rolig. Anonymkode: 18f40...2d8 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #9 Skrevet 18. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har akkurat fått meg ny dame. Hun er perfekt på alle mulige måter, men vi har et problem. Hun får vondt når vi har sex. Hvis jeg blir ivrig (noe man lett blir) så bunner jeg i henne. Jeg er veldig nøye på å hisse henne godt opp før jeg trenger inn i henne, men det hjelper ikke. Det eneste som nytter er at jeg tar det med ro og ikke går helt inn. Som sagt så er hun perfekt på alle mulige måter, men jeg savner et røfft, heftig knull. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: b4ffc...c96 Velkommen i klubben. Anonymkode: a936a...ea9
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #10 Skrevet 18. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja regner med du har 15 cm+? Da begrenses sexen mye etter min erfaring. 13-14 cm er perfekt lengde for penetrering. Anonymkode: 0b43a...36a Så 13 cm er en ok lengde for sex? Anonymkode: a6bee...595
kisskissbangbang Skrevet 18. august 2017 #11 Skrevet 18. august 2017 Gjelder dette alltid? For meg er slike smerter forbundet med hvor jeg er syklusen. Av og til er det vanvittig vondt når han bunner, andre ganger godvondt, og andre igjen ikke vondt i det hele tatt.
Langtmotnord Skrevet 18. august 2017 #12 Skrevet 18. august 2017 Det varierer litt med syklus. Men blir jeg ivrig er det vondt uansett.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #13 Skrevet 18. august 2017 Dårlig skjult skrytetråd. Du får fiske etter komplimenter andre steder, her inne er du gjennomskuet. Anonymkode: bc123...945 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #14 Skrevet 18. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dårlig skjult skrytetråd. Du får fiske etter komplimenter andre steder, her inne er du gjennomskuet. Anonymkode: bc123...945 Hjelpsom du er da.. Jeg har bare 14-15cm, men får ikke lov å ta samboeren så hardt bakfra som jeg liker. Vil helst kjenne ballene daske mot henne. Men i misjonær, så bunner jeg ikke. Som andre sier, prøv forskjellige stillinger. Ofte kan det være nok om hun bare forandrer vinkel på bekkenet litt. Anonymkode: 6ddce...649
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå