AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Jeg har veldig sjeldent tatt med gutter hjem fra byen, og jeg har aldri fullført sex med en ONS.. Dette er kanskje et dumt spm, og det er helt sikkert innlysende. Må man ha sex hvis man tar med noen hjem? Er det bare derfor man gjør det? Eller er det mulig at man bare kan sove sammen, slappe av og prate sammen? Skal på byen i helgen, vil ikke ha sex med noen, men har ikke soveplass, så tenkte det var mulig å sove hos noen. Hun ene venninnen min har ofte med gutter hjem, og sier hun ikke har sex med de, men vet jo ikke akkurat det... Nå er det jo fadderuke også så stemningen for sex er jo på høygir. Deres erfaring, meninger? Anonymkode: 1e098...a24
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #2 Skrevet 18. august 2017 Du må ikke ha sex nei, men du setter deg i en småskummel posisjon om du tenker bli med fremmede fulle gutter hjem. Med mindre det avtales at det kun er soving, så kommer dem nok til å forvente sex. Men selvfølgelig må du ikke ha sex om du ikke vil! Anonymkode: 86104...2a5 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3 Skrevet 18. august 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ikke ha sex nei, men du setter deg i en småskummel posisjon om du tenker bli med fremmede fulle gutter hjem. Med mindre det avtales at det kun er soving, så kommer dem nok til å forvente sex. Men selvfølgelig må du ikke ha sex om du ikke vil! Anonymkode: 86104...2a5 De fleste vennekr mine blir med gutter hjem fra byen. Det er jo veldig vanlig. Og jeg får jo et inntrykk av personen allerede på byen. Er jo bare å velge å vrake så det er ikke noe problem. Anonymkode: 1e098...a24
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #4 Skrevet 18. august 2017 Ville aldri blitt med noen fremmede eller bekjente menn hjem å sovet i samme seng eller sofa(da bærer de deg inn i senga) fordi jeg ikke hadde soveplass. Det er å be om en pressa situasjon der han tror en ting og du vil føle deg for ydmyk til å bli sint fordi du ikke har noe sted å gå og dermed ende opp med å føle deg utnytta og voldtatt. Da ville jeg heller satt meg på en nattbuss og tatt den rundt hele natten eller fått tonen med en av samme kjønn og forklart situasjonen om at du ikke har noe sted å sove og ikke vil risikere lei situasjon hos en gutt å spurt om det var mulig å få låne sofaen hos henne. Men jeg syntes også det er sånt som skal overveies. Du har penger til å dra ut men ikke til taxi hjem? Hva med å heller bare bli med ut to ganger istedet for tre og bruke drikkepengene til taxi? Det går også an å kjøpe en flaske sprit på polet, ta med en skvulp av denne ut på lommelerke og kun bestille brus (blandevann) i baren. Sparer deg for mange hundre kroner så du kan ha råd til taxi hjem! Anonymkode: 236fb...790
millennial Skrevet 18. august 2017 #5 Skrevet 18. august 2017 Altså....jeg tror de færreste gutter syntes det er greit å sitte å prate når de tar med noen hjem. Jeg hadde heller investert i litt taxipenger så du kommer deg hjem trygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå