søndagsengel? Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 Jeg bestilte frisør og sminke til forloveren min og meg selv i dag. Til sammen er prisen 3950 for meg og henne. Dette inkluderer håroppsett, make-up og lunsj til begge på bryllupsdagen, og prøvetime til meg. Jeg synes dette er kjempedyrt! Hva med dere??
Cathie Skrevet 13. januar 2005 #2 Skrevet 13. januar 2005 Er samme som meg tror jeg, hvor skal du? Syns det er litt dyrt, men jeg er så kresen at hvis jeg tror det blir bra så er det verdt det! Også det å ha alt på ett sted er veldig greit så man slipper å fly fram og tilbake!
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2005 Ok, godt å høre at det ikke er mye dyrere enn over alt ellers! :-) Jeg håper det er verdt det, jeg har fått dem anbefalt til bryllupspynting, og vet at de er en av de mest populære salongene i Sarpsborg.
Cathie Skrevet 13. januar 2005 #4 Skrevet 13. januar 2005 Det er jo veldig viktig at du blir fornøyd, bildene skal du jo ha resten av livet, så hvis du har råd til det så ville jeg gått for det!
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #5 Skrevet 13. januar 2005 Jeg bestilte frisør og sminke til forloveren min og meg selv i dag. Til sammen er prisen 3950 for meg og henne. Dette inkluderer håroppsett' date=' make-up og lunsj til begge på bryllupsdagen, og prøvetime til meg. Jeg synes dette er kjempedyrt! Hva med dere??[/quote'] Jeg synes salongen burde gjort det gratis!!! Kvalitet koster og siden dette inkluderer hår, sminke og lunsj for to; jeg synes prisen er helt passe. Litt frekt egentlig at "alle" forventer at frisører og sminkører burde avspises med noen få hundrelapper selv om arbeidet tar timer og krever dyp konsentrasjon. Og ikke kom med "jeg skal bare ha en enkel håroppsats og naturlig sminke". Hadde det vært så forbanna enkelt hadde dere gjort det selv.
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2005 ? Jeg mener absolutt ikke at de skal "avspises med noen få hundrelapper"!! Da misforstår du meg! Blir glad for å høre at dere synes prisen er ok, for jeg bestilte litt spontant og fikk ikke sammenlignet prisen med andre salonger. Det er derfor jeg spør...
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #7 Skrevet 13. januar 2005 Jeg skjønner ikke helt denne tankegangen. Her bruker dere tusenvis på kjole, fest, blomster og andre dekorasjoner. Men sminke og hår, nei det skal det spares på...
Gjest Madam Felle Skrevet 13. januar 2005 #8 Skrevet 13. januar 2005 Jeg skjønner ikke helt denne tankegangen. Her bruker dere tusenvis på kjole' date=' fest, blomster og andre dekorasjoner. Men sminke og hår, nei det skal det spares på...[/quote'] Himmel så hårsår du var da.
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #9 Skrevet 13. januar 2005 Jeg er ikke hårsår, det er mange som har spurt brudene på Kg om det samme, hvorfor er det så viktig å få sminke/hår billig-billig-billig?
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2005 Jeg skjønner ikke helt denne tankegangen. Her bruker dere tusenvis på kjole' date=' fest, blomster og andre dekorasjoner. Men sminke og hår, nei det skal det spares på...[/quote'] :o Hvis du er interessert, så kan jeg fortelle at jeg synes kjole, fest, blomster og alt annet også er dyrt, og der jeg har mulighet til å spare en del ved å kjøpe det samme til en lavere pris i en annen butikk, så gjør jeg det! Men akkurat i denne tråden var det hår og sminke som var temaet.
Olifant Skrevet 13. januar 2005 #11 Skrevet 13. januar 2005 Jeg har ikke fått inntrykk av at man er spesielt opptatt av å få hair og make-up til en billig penge. En del av oss er vel generellt veldig pris bevisste og prøver å spare inn litt penger der vi kan. Vet for eksempel at en del handler kjole i utlandet for å spare penger på det. Tror ikke spørsmålet her er ment som at man skal avspise frisører og make-up artister med minst mulig penger, men heller et øsnke om innspill ang sammenligning av pris.
Gjest Madam Felle Skrevet 13. januar 2005 #12 Skrevet 13. januar 2005 Jeg er ikke hårsår, det er mange som har spurt brudene på Kg om det samme, hvorfor er det så viktig å få sminke/hår billig-billig-billig? Selvfølgelig ønsker vi det billigst mulig, for jeg er virkelig ikke millionær, og kan strø om meg med penger både her og der. Sparer selvfølgelig der jeg kan, og kan jeg spare 1000 kr på hår, sminke ol, så tro meg at jeg gjør det. Det samme med kjolen. Kan jeg spare noen tusenlapper, ved å bestille den hos en annen, så er det klart jeg gjør det. Og det samme med alt annet, for selv om vi bare gifter oss en gang. Så har vi et stramt budsjett, og må spare inn der vi kan. Verre er det ikke, men i denne tråden handlet det om hår, sminke ol, mens det i andre tråder handler om alt det andre.
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #13 Skrevet 13. januar 2005 Tror ikke spørsmålet her er ment som at man skal avspise frisører og make-up artister med minst mulig penger' date=' men heller et øsnke om innspill ang sammenligning av pris.[/quote'] Thank you!
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2005 #14 Skrevet 13. januar 2005 Kvalitet koster og siden dette inkluderer hår, sminke og lunsj for to; jeg synes prisen er helt passe. Litt frekt egentlig at "alle" forventer at frisører og sminkører burde avspises med noen få hundrelapper selv om arbeidet tar timer og krever dyp konsentrasjon. Og ikke kom med "jeg skal bare ha en enkel håroppsats og naturlig sminke". Hadde det vært så forbanna enkelt hadde dere gjort det selv. *vinker til Milla*
TeddyToria Skrevet 13. januar 2005 #15 Skrevet 13. januar 2005 Selvfølgelig ønsker vi det billigst mulig, for jeg er virkelig ikke millionær, og kan strø om meg med penger både her og der. Sparer selvfølgelig der jeg kan, og kan jeg spare 1000 kr på hår, sminke ol, så tro meg at jeg gjør det. Det samme med kjolen. Kan jeg spare noen tusenlapper, ved å bestille den hos en annen, så er det klart jeg gjør det. Og det samme med alt annet, for selv om vi bare gifter oss en gang. Så har vi et stramt budsjett, og må spare inn der vi kan. Verre er det ikke, men i denne tråden handlet det om hår, sminke ol, mens det i andre tråder handler om alt det andre. Ditto!
Huldra:) Skrevet 13. januar 2005 #16 Skrevet 13. januar 2005 Og ikke kom med "jeg skal bare ha en enkel håroppsats og naturlig sminke". Hadde det vært så forbanna enkelt hadde dere gjort det selv. Hjelp!!! :o Så sinna da!!! Bryllup koster penger... Men man sparer der man kan. Uansett om det er på servietter eller hår. Er du en bitter frisør eller, siden du brenner så sterkt for dette? Synes uansett du skal lese litt mer her inne slik at du ser at det ikke bare er på dette punktet vi bruder vil spare.... Hissigproppen
Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. januar 2005 #17 Skrevet 13. januar 2005 Enig med alle her Det er snakk om å dele erfaringer og ønsker her Dessuten vil jeg IKKE gå for langt om jeg sier at noen virkelig tar "gode priser" på sine tjenester. Greit å ha noen her til å gi råd eller innspill eller meninger. Det er jo akkurat defor KG fins
Huldra:) Skrevet 13. januar 2005 #18 Skrevet 13. januar 2005 Ble så engasjert da jeg skrev innlegget over at jeg helt glemte å svare på det du spurte om.... Jeg har ikke vært i kontakt med frisøren min enda, så jeg vet ikke hva som er vanlig å betale. Men så kjenner jeg hun som skal sette opp håret mitt og sminke meg da, så jeg håper å få det til en billig penge !! (jo billigere, jo bedre) Prisen du nevnte er høy nok synes jeg, men du blir nok også kjempefin
Jandia Skrevet 13. januar 2005 #19 Skrevet 13. januar 2005 Jeg betalte 3500 kr for meg og forloveren min, det var da oppsett av hår + sminke + prøvetime for meg, samt en "vanlig" klippe/farge time for meg før bryllupet... Synes ikke den prisen du fikk var så ille... Jeg hørte litt rundt her i Oslo, og det var utrolig stor forskjell. Noen skulle ha 5000 for meg, samt et par tusen for forloveren!!! Uansett, kos dere.
Augustbrud02 Skrevet 14. januar 2005 #20 Skrevet 14. januar 2005 Jeg synes dette var mye ja. Jeg betalte ca 1500 kr for pynting, sminking og prøvetime. (Men dette var kun pynt av meg og uten lunsj da. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå