AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 De fleste jentene jeg har vært med har fått smerter hvis man knuller hardt. Leser her inne at penis helst bør være 16 cm+. Har de jeg har møtt hatt unormalt kort skjede? Syns det er kjedelig å ikke kan knulle jenta hardt, å må stoppe før den går helt inni. Får det ikke til å stemme. Hvordan er det for dere damer, får dere ondt hvis penisen er over 16 cm hvis den presses for langt inn? Anonymkode: 1532c...a27
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Har begynt å bruke en tykk penisring som gjør at jeg stopper før den kommer helt inn med nåværende dame, og det fungerer til en viss grad. Er jo også deilig å kunne være helt inni henne mot skambenet sånn at klitoris blir stimulert, siden inn-ut ikke gir dama orgasme. Anonymkode: 1532c...a27 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Typen min har 22cm lang og godt tykk, er noen stillinger som ikke går, men de som går, dæven... feks bakfra med passe svai i ryggen, megadigg. Anonymkode: 6e3e3...8e1 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Typen min har 22cm lang og godt tykk, er noen stillinger som ikke går, men de som går, dæven... feks bakfra med passe svai i ryggen, megadigg. Anonymkode: 6e3e3...8e1 Trodde doggy var den værste stillingen å gå dypt i.. Det er min erfaring. Den bunner lettest. Mulig du er en av de som har ganske dyp vagina siden du ikke får smerter av en lang penis. Anonymkode: 1532c...a27 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #5 Skrevet 17. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trodde doggy var den værste stillingen å gå dypt i.. Det er min erfaring. Den bunner lettest. Mulig du er en av de som har ganske dyp vagina siden du ikke får smerter av en lang penis. Anonymkode: 1532c...a27 Hvis jeg presses ned ved at han legger hendene på ryggen min, kjennes det som om jeg skal revne der nede. Alt handler om vinkel, hans, min. Er mange stillinger der ute, gjelder å prøve seg frem Anonymkode: 6e3e3...8e1 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #6 Skrevet 17. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis jeg presses ned ved at han legger hendene på ryggen min, kjennes det som om jeg skal revne der nede. Alt handler om vinkel, hans, min. Er mange stillinger der ute, gjelder å prøve seg frem Anonymkode: 6e3e3...8e1 Men har du klart å få 22 cm inn i skjeden din uten å få ondt?☺ Skulle ønske dama mi klarte å få inn mere. Vi har prøvd alle stillinger og det går ikke. Beste er bakfra med hun liggende med rompa mot meg i skje. Da bunner jeg ikke fordi den deilige stumpen hennes blokkerer tilgangen Anonymkode: 1532c...a27
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #7 Skrevet 18. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har du klart å få 22 cm inn i skjeden din uten å få ondt?☺ Skulle ønske dama mi klarte å få inn mere. Vi har prøvd alle stillinger og det går ikke. Beste er bakfra med hun liggende med rompa mot meg i skje. Da bunner jeg ikke fordi den deilige stumpen hennes blokkerer tilgangen Anonymkode: 1532c...a27 Er kanskje det som skjer hos oss og, baken min fungerer som en hindring haha! Ja, har klart det flere ganger, da har vi ofte hatt kjempesexy forspill gjerne litt lenge. Og glidemiddel hehe Anonymkode: 6e3e3...8e1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #8 Skrevet 18. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er kanskje det som skjer hos oss og, baken min fungerer som en hindring haha! Ja, har klart det flere ganger, da har vi ofte hatt kjempesexy forspill gjerne litt lenge. Og glidemiddel hehe Anonymkode: 6e3e3...8e1 Hehe egentlig ganske sexy da at stumpen blokkerer litt av tilgangen på en måte Er jo ikke den værste måten å bli blokkert på heller da👍 Anonymkode: 1532c...a27
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #9 Skrevet 18. august 2017 Da har de ikke vært varmet opp nok. En jente er ikke helttent bare fordi hun er våt. Ha 30 minutter foreplay til hun vibrerer av kåthet før du stikker noe inn der så skal du kjenne det er plass til å bunne hun helt enten du har 16 cm eller 25 cm pikk Anonymkode: 60bfc...2aa 10
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #10 Skrevet 18. august 2017 Har hatt en FF i snart 1 år, han har 24 cm og ganske tykk. Jeg har alltid trodd jeg har veldig dyp vagina, har aldri skjønt det der med å bli bunnet, inntil de første gangene jeg hadde sex med han her. Da skjønte jeg hva de smertene var ja. Men det skal sies at da var jeg nervøs og pga det ikke kåt nok. Nå som vi har møtt hverandre jevnt over tid er jeg selvfølgelig ikke nervøs lenger og jeg betydelig mer kåt, ingen problemer med bunning lenger. Så tror det å ta seg god tid er veldig viktig. Anonymkode: 87e5c...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #11 Skrevet 18. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har de ikke vært varmet opp nok. En jente er ikke helttent bare fordi hun er våt. Ha 30 minutter foreplay til hun vibrerer av kåthet før du stikker noe inn der så skal du kjenne det er plass til å bunne hun helt enten du har 16 cm eller 25 cm pikk Anonymkode: 60bfc...2aa Tro meg, her er det slikking, fingring og lange foreplay for å begrense at det skal bli ondt før samleie. Hun får alltid orgasme før vi begynner samleie. 25 cm, finnes det jenter som kan få inn så mye? En gjennomsnittlig vagina er 10 cm dyp og vil utvides noe ved seksuell opphisselse. Men 25 cm Anonymkode: 1532c...a27 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #12 Skrevet 18. august 2017 Litt rart at det er slik at den liksom er for lang om den er 14 - 18 cm som de fleste nok er. Damene er jo laget for å romme et barn, som ofte er lenger en 20cm. Det er nok mange som stresser litt og ubevist klemmer igjen slik det blir vondt. Nå snakker jeg ikke for alle, men noen. Anonymkode: 84d47...f1e 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #13 Skrevet 18. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Litt rart at det er slik at den liksom er for lang om den er 14 - 18 cm som de fleste nok er. Damene er jo laget for å romme et barn, som ofte er lenger en 20cm. Det er nok mange som stresser litt og ubevist klemmer igjen slik det blir vondt. Nå snakker jeg ikke for alle, men noen. Anonymkode: 84d47...f1e Er jo litt andre mekanismer som gjør kroppen klar for en fødsel enn sånn den er i normal tilstand. Kroppen bruker jo hele svangerskapet på å forbedrede seg til fødselen med hormoner osv. Anonymkode: 1532c...a27 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #14 Skrevet 18. august 2017 Det er som flere her sier det at hun ikke er klar nok for penetrering mest sannsynlig. Hvis jeg stikker en finger inn i meg selv nå, så kan jeg bunne den med fingeren, når jeg er kåt er det mye større på innsiden. Anonymkode: 4ff52...ba3 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #15 Skrevet 18. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt rart at det er slik at den liksom er for lang om den er 14 - 18 cm som de fleste nok er. Damene er jo laget for å romme et barn, som ofte er lenger en 20cm. Det er nok mange som stresser litt og ubevist klemmer igjen slik det blir vondt. Nå snakker jeg ikke for alle, men noen. Anonymkode: 84d47...f1e Men et barn vokser seg jo større over tid. Og det at livmoren strekker seg og organer blir omplassert på er faktisk ikke behagelig, det kan være veldig vondt. Og for at vevet skal takle den påkjenningen så lager også kroppen hormoner som er med å gjør vevet mykere og mer elastisk. Det går ikke ann å tenke slik at jo en baby passer inn der da kommer alt annet også inn. Anonymkode: 1c87e...eed 8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #16 Skrevet 18. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er som flere her sier det at hun ikke er klar nok for penetrering mest sannsynlig. Hvis jeg stikker en finger inn i meg selv nå, så kan jeg bunne den med fingeren, når jeg er kåt er det mye større på innsiden. Anonymkode: 4ff52...ba3 Ja såklart utvider jenta seg. Men er stor forskjell på å bli utvidet fra 10 cm til 25 cm;) Gjennomsnittlig vagina i opphisset tilstand er 15 cm ca, så gutter og jenter er laget for å matche hverandre. 95% av alle menn ligger på 12-18 cm, og samme gjelder nok dybden på jentene. Anonymkode: 1532c...a27 4
asterix Skrevet 18. august 2017 #17 Skrevet 18. august 2017 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt rart at det er slik at den liksom er for lang om den er 14 - 18 cm som de fleste nok er. Damene er jo laget for å romme et barn, som ofte er lenger en 20cm. Det er nok mange som stresser litt og ubevist klemmer igjen slik det blir vondt. Nå snakker jeg ikke for alle, men noen. Anonymkode: 84d47...f1e En baby dyttes da aldri noensinne oppover i skjeden og stanger mot livmorhalsen slik en penis gjør under et samleie. Babyer ligger inne i livmoren til de kommer ut via livmorhalsen som åpner seg under fødselen slik at det blir plass. Endret 18. august 2017 av asterix 16
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #18 Skrevet 18. august 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Typen min har 22cm lang og godt tykk, er noen stillinger som ikke går, men de som går, dæven... feks bakfra med passe svai i ryggen, megadigg. Anonymkode: 6e3e3...8e1 Høres vondt ut!!! Anonymkode: d5316...ed6 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #19 Skrevet 18. august 2017 2 timer siden, asterix skrev: En baby dyttes da aldri noensinne oppover i skjeden og stanger mot livmorhalsen slik en penis gjør under et samleie. Babyer ligger inne i livmoren til de kommer ut via livmorhalsen som åpner seg under fødselen slik at det blir plass. Beklager Anonymkode: 84d47...f1e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #20 Skrevet 18. august 2017 Jeg kan bunnes i doggy og det er kjempevondt, må passe på vinkelen. De fleste andre stillinger går bra, men som en annen skriver her, det kommer an på vinkler. Dette handler om lengden på skjeden og plasseringen av livmoren og livmortappen, og det handler fint lite om forspill og oppvarming.... skjeden blir ikke lengre av god oppvarming. Skjeden blir heller ikke automatisk veldig lang fordi kvinner kan få barn. Babyer vokser i livmoren, som påpekes lengre opp her. Anonymkode: 3205a...9b5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå