Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på 1. date (på 4 år) og er veldig usikker på antrekk. 

Skal ut å spise så må jo være pent kledd. Usikker på hvilken restaurant, han skulle tekste meg med sted og tid i morgen, men regner med det er i en finere klasse enn hva jeg er vant med.

Kan jeg kjøre safe med den lille sorte? Kan jeg bruke høye støvletter? Droppe strømpebukse siden det er sommer i følge kalenderen? 

Pumps vil ta knekken på beina mine og ser for meg at det blir noe problematisk etter noen glass med vin på brostein. 

Hjelp!! Kjipt å Grue seg i stedenfor å glede seg pga usikkerhet ang bekledning...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, sirenas skrev:

Skal på 1. date (på 4 år) og er veldig usikker på antrekk. 

Skal ut å spise så må jo være pent kledd. Usikker på hvilken restaurant, han skulle tekste meg med sted og tid i morgen, men regner med det er i en finere klasse enn hva jeg er vant med.

Kan jeg kjøre safe med den lille sorte? Kan jeg bruke høye støvletter? Droppe strømpebukse siden det er sommer i følge kalenderen? 

Pumps vil ta knekken på beina mine og ser for meg at det blir noe problematisk etter noen glass med vin på brostein. 

Hjelp!! Kjipt å Grue seg i stedenfor å glede seg pga usikkerhet ang bekledning...

Kle deg etter hva du vil føle deg mest vel i til anledningen og vær deg selv ... 

Skrevet
20 minutter siden, Kjolepiken skrev:

Kle deg etter hva du vil føle deg mest vel i til anledningen og vær deg selv ... 

Takk for et egentlig veldig godt råd! Jeg VET jo egentlig det 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...