sirenas Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Skal på 1. date (på 4 år) og er veldig usikker på antrekk. Skal ut å spise så må jo være pent kledd. Usikker på hvilken restaurant, han skulle tekste meg med sted og tid i morgen, men regner med det er i en finere klasse enn hva jeg er vant med. Kan jeg kjøre safe med den lille sorte? Kan jeg bruke høye støvletter? Droppe strømpebukse siden det er sommer i følge kalenderen? Pumps vil ta knekken på beina mine og ser for meg at det blir noe problematisk etter noen glass med vin på brostein. Hjelp!! Kjipt å Grue seg i stedenfor å glede seg pga usikkerhet ang bekledning... 1
Kjolepiken Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, sirenas skrev: Skal på 1. date (på 4 år) og er veldig usikker på antrekk. Skal ut å spise så må jo være pent kledd. Usikker på hvilken restaurant, han skulle tekste meg med sted og tid i morgen, men regner med det er i en finere klasse enn hva jeg er vant med. Kan jeg kjøre safe med den lille sorte? Kan jeg bruke høye støvletter? Droppe strømpebukse siden det er sommer i følge kalenderen? Pumps vil ta knekken på beina mine og ser for meg at det blir noe problematisk etter noen glass med vin på brostein. Hjelp!! Kjipt å Grue seg i stedenfor å glede seg pga usikkerhet ang bekledning... Kle deg etter hva du vil føle deg mest vel i til anledningen og vær deg selv ...
sirenas Skrevet 17. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2017 20 minutter siden, Kjolepiken skrev: Kle deg etter hva du vil føle deg mest vel i til anledningen og vær deg selv ... Takk for et egentlig veldig godt råd! Jeg VET jo egentlig det 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå