*Lavendel* Skrevet 8. august 2002 Forfatter #21 Skrevet 8. august 2002 Jeg har handel og kontor fra videregående samt forberedende fra universitetet i Oslo. Saken er også den at jeg bor i utkant-Norge, langt oppi nord. Ikke mange muligheter verken for jobb eller skole og spesielt ikke når man ikke har en utdannelse i noen ting. Jeg skjønner at det virker som om jeg er veldig negativ osv, men det jeg prøvde å si var at det ikke er så lett når man kommer opp i en livssituasjn hvor allting blir vanskelig pga av økonomi. Ikke veldig lett å holde humøret oppe da.... Alt er vanskelig, jeg får ikke barnehageplass pga av gjeld, jeg kan ikke ta opp lån noen steder, verken lånekassen eller privat (bank). Jeg har ikke foreldre som kan hjelpe meg. Jeg sitter fast!
bompi Skrevet 9. august 2002 #22 Skrevet 9. august 2002 Du sitter fast ja... på tide å grave seg opp før man graver seg enda lenger ned? Det fins bl.a mange nettstudier. NKI fjernundervisningen f.eks har mange nettstudier. Disse koster jo selvfølgelig en god del, men alt koster jo nå om dagen. Det fins også endel kvelds- og deltidsstudier på vanlige høgskoler (offentlige) som ikke koster noe særlig. Sjekk dine muligheter før du svartmaler. Mye gjeld ja... hvorfor har du så mye gjeld da? Hvis du har en dårlig jobb osv, så skulle du vel ikke fått lov til å ta opp så mange lån?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå