Gå til innhold

Kontroller på Coop Obs (Shop Express)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handlet på Obs i dag ved å bruke Shop Express. Ble tatt ut i kontroll der den ansatte skulle scanne 4 varer for å se om jeg hadde de i handleposen. Dette gikk selvsagt fint, men jeg er litt nysjerrig på disse kontrollene og har noen spørsmål.

- Er det tilfeldig hvem som plukkes ut, eller følger noen med på f.eks kamera og velger ut de som skal kontrolleres?

- Hva er formålet med å scanne disse fire varene? Er det for å f.eks kontrollere om jeg har scannet inn billig dopapir, men heller har tatt med meg lambi?

Noen som vet? 

Anonymkode: 34498...b37

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Handlet på Obs i dag ved å bruke Shop Express. Ble tatt ut i kontroll der den ansatte skulle scanne 4 varer for å se om jeg hadde de i handleposen. Dette gikk selvsagt fint, men jeg er litt nysjerrig på disse kontrollene og har noen spørsmål.

- Er det tilfeldig hvem som plukkes ut, eller følger noen med på f.eks kamera og velger ut de som skal kontrolleres?

- Hva er formålet med å scanne disse fire varene? Er det for å f.eks kontrollere om jeg har scannet inn billig dopapir, men heller har tatt med meg lambi?

Noen som vet? 

Anonymkode: 34498...b37

Alle som bruker shopexpress får kontroll i ny og ned. Er det avvik på en kontroll, kan du komme til å få kontroller oftere også.

Og kontrollen er for å sjekke at du har scannet alle, og riktige varer, som du eksemplifiserer :) Du kan få enkel kontroll der de sjekker noen få varer, og du kan få kontroll der de sjekker alle varene :) Vi har brukt ShopExpress i noen år nå, og får vanligvis 2-3 kontroller i året - handler minst en gang i uken med det.

• Liker 3
Skrevet

Be dem dra til helvette. Dem kan ikke kontrollere deg uten videre.

De kontrollerer idioter uten ryggrad.

Å skremme idioter uten ryggrad fra å stjele.

Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Be dem dra til helvette. Dem kan ikke kontrollere deg uten videre.

De kontrollerer idioter uten ryggrad.

Å skremme idioter uten ryggrad fra å stjele.

Jo det kan de... Du trenger ikke å nevne deg selv hele tiden, de sjekker stort sett tilfeldige folk og ikke bare sånne som deg. 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Ghostwalker skrev:

Jo det kan de... Du trenger ikke å nevne deg selv hele tiden, de sjekker stort sett tilfeldige folk og ikke bare sånne som deg. 

Det må du gjerne hjemle for meg.

Skrevet
53 minutter siden, amativeReflection skrev:

Det må du gjerne hjemle for meg.

Det er jo butikkens varer. Du er på butikkens private område. 

Eventuelt stod det også i vilkårene du sa deg enig i når du signet opp for programmet.

Anonymkode: c2dae...341

• Liker 4
Skrevet

Alle samtykker i denne kontrollen når de får ordnet med shop express. Vil du ikke kontrolleres, så slutt å scanne varene dine selv. Dette er for å kontrollere at du forstår prosedyrene og senere for å kontrollere at du fortsatt forstår og følger prosedyrene du også har samtykket til å bruke. 

Anonymkode: 439da...829

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...