Gå til innhold

Bevis på jomfrudom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

At skjedekransen er brutt/flyttet betyr ikke i seg selv at man har hatt sex med andre. Tamponger, fingre, sykler, vannstråler mm. kan flytte kransen. Man kan også ha penis inne uten bryte /flytte kransen særlig (jeg hadde sex med en jente som ikke var jomfru, og hun blødde med meg, ikke han første). 

Lege eller gynekolog kan ta en test på deg, sjekke for kjønnssykdommer etc, og de vil si fra til deg om skjedekransen din virker stor/hard, men det er ikke et bevis på om du har hatt partnersex eller ikke. 

Anonymkode: e8044...2e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, Horten Market skrev:

Selvsagt kan legen se på dette og gi en uttalelse. Men at du ikke har jomfruhinne, eller skjedekrans som noen kaller det nå, er ikke et bevis for at du ikke er jomfru. Er du heldig kan legen se at du sannsynligvis ikke har hatt noe inni der.

Uansett om en lege kunne sjekke om noen har hatt noe "inni der" så sier det ingenting om jomfudom eller ikke. 

Anonymkode: b693a...3b7

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett om en lege kunne sjekke om noen har hatt noe "inni der" så sier det ingenting om jomfudom eller ikke. 

En lege vil ikke uttale seg om dette uansett fordi det bryter med yrkesetiske retningslinjer. 

Anonymkode: 2e4d2...efc

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En lege vil ikke uttale seg om dette uansett fordi det bryter med yrkesetiske retningslinjer. 

Anonymkode: 2e4d2...efc

Det vet jeg godt :) En lege kan heller ikke sjekke om noen er jomfru eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...