Gå til innhold

Bevis på jomfrudom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, hvor får man sånn bevis at man er jomfru? Sjekk fra lege liksom.

kjærsten er i tvil om at jeg er jomfru. Så jeg vil bevise han for å gjøre han 100% wokker

hvordan beviser jeg?

Anonymkode: fd1fe...e88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mulig. 

Anonymkode: b693a...3b7

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mulig. 

Klarer ikke leger å sjekke og go papir?

Skrevet

Bevis på jomfrudom finnes ikke, det bør heller ikke være nødvendig, styr unna menn som betviler dine ord på et så viktig område.

Anonymkode: 36df0...73b

• Liker 16
Skrevet

Er han jomfru? Be om bevis.

Anonymkode: df7b2...9de

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke leger å sjekke og go papir?

Leger kan ikke skjekke om noen er jomfru eller ikke.

• Liker 4
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: df7b2...9de

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor vil du være med en som ikke stoler på deg? 

• Liker 5
Skrevet

Herre gud håper dette er fleip... 

Går jo rett og slett ikke an og starte slik i et forhold hvis det er en big greie for han. Han må bare stole på deg. 😍

Siw

• Liker 2
Skrevet

Du får si at legen får sjekke om han har jomfruhinne på kuken og da. Det er like lite mulig å sjekke om en mann er jomfru som en kvinne. Kvinner har ikke jomfruhinne, men en skjedekrans. Skjedekransen har alle kvinner uansett om man har hatt sex eller ikke, og man kan få rifter i den uansett om man har sex eller ikke. 

Anonymkode: 2e4d2...efc

• Liker 6
Skrevet

Det går ikke an å bevise og hvis kjæresten din krever "bevis" for noe sånt så er han psykopat og maktsyk, det spiller ingen rolle om du er jomfru eller ikke vel. Og de fleste jenter mista jomfruhinnen lenge før de hadde sex første gang uansett. Man kan miste den i fall, på sykkel, av å ri, av å drive med turn osv.

Anonymkode: 592b0...7df

• Liker 6
Skrevet

Si til han hvis du ikke vil tro på det synd for deg. Da tror han på deg. Eller så er han bare ute etter sex siden han sier at han ikke tror på deg.

Skrevet

Selvsagt kan legen se på dette og gi en uttalelse. Men at du ikke har jomfruhinne, eller skjedekrans som noen kaller det nå, er ikke et bevis for at du ikke er jomfru. Er du heldig kan legen se at du sannsynligvis ikke har hatt noe inni der.

• Liker 2
Skrevet

Er du muslimsk?

Anonymkode: b06fd...0fa

• Liker 1
Skrevet

^PS: Mente det ikke på en hatefull måte, Det var et ordentlig spørsmål :) 

Anonymkode: b06fd...0fa

Skrevet
1 time siden, Horten Market skrev:

Selvsagt kan legen se på dette og gi en uttalelse. Men at du ikke har jomfruhinne, eller skjedekrans som noen kaller det nå, er ikke et bevis for at du ikke er jomfru. Er du heldig kan legen se at du sannsynligvis ikke har hatt noe inni der.

Legen kan absolutt ikke seom man har hatt noe inni der nei. De kan se om skjedekransen er brutt eller ikke, men den er brutt på de aller fleste jenter lenge før man har sex for første gang, og kan brytes av å ikke ha ting inni der. Jeg for eksempel mistet min jomfrudom av å hoppe ned på en litt for høy sykkelstang. Den gikk jo ikke inn i fitta akuratt men ga et smell mellom bena.

• Liker 4
Skrevet

... Og hvordan er dette forskjellig fra det jeg skrev?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legen kan absolutt ikke seom man har hatt noe inni der nei. De kan se om skjedekransen er brutt eller ikke, men den er brutt på de aller fleste jenter lenge før man har sex for første gang, og kan brytes av å ikke ha ting inni der. Jeg for eksempel mistet min jomfrudom av å hoppe ned på en litt for høy sykkelstang. Den gikk jo ikke inn i fitta akuratt men ga et smell mellom bena.

De kan i noen tilfeller se at det ikke har vært noe inni der. Men de kan aldri se at det med sikkerhet har vært noe der, med mindre det er sædrester, rifter e.l.

Jeg hadde også et uhell med en sykkekstang som barn, blødde en god del etterpå og man skulle tro skjedekransen ble brutt. Men jeg blødde også ved første samleie.

Anonymkode: 6e574...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...