Gå til innhold

Aaaa!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så frustrert!! 

For en måneds tid siden møtte jeg en kjempe hyggelig mann. Han var snill, pen, kjekk, høflig og alt. Vi hadde en god tone og det var ikke et minutt som var stille.. Men han likte tydeligvis ikke meg like godt da vi nå har mye mindre kontakt og han har ikke spurt om vi skal møtes igjen.. 

Ikveld var jeg på en ny date med en annen, han var kjempe koselig og alt det der. Men jeg klarer ikke å glemme han første, jeg tror jeg måler andre opp mot han. Jeg vet det er helt feil men kan ikke noe for det. 

Hvordan glemme han første? 

Anonymkode: eaee9...811

Videoannonse
Annonse
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så frustrert!! 

For en måneds tid siden møtte jeg en kjempe hyggelig mann. Han var snill, pen, kjekk, høflig og alt. Vi hadde en god tone og det var ikke et minutt som var stille.. Men han likte tydeligvis ikke meg like godt da vi nå har mye mindre kontakt og han har ikke spurt om vi skal møtes igjen.. 

Ikveld var jeg på en ny date med en annen, han var kjempe koselig og alt det der. Men jeg klarer ikke å glemme han første, jeg tror jeg måler andre opp mot han. Jeg vet det er helt feil men kan ikke noe for det. 

Du var på EN date med førstemann. Du aner ingenting om han og har overhodet ingen grunnlag for sammenligne andre med han for du kjenner han ikke! GET OVER IT!

Anonymkode: 715d2...461

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så frustrert!! 

Hva hindrer deg fra å spørre om møte?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du var på EN date med førstemann. Du aner ingenting om han og har overhodet ingen grunnlag for sammenligne andre med han for du kjenner han ikke! GET OVER IT!

Anonymkode: 715d2...461

" daten " varte over en hel helg og vi hadde skrevet og snakket i flere mnd så blitt litt kjent. 

Skrevet
7 minutter siden, Meltzer skrev:

Hva hindrer deg fra å spørre om møte?

Jeg spurte om første møte og liker ikke " presse " .. og tenker at om han vil, ville han spurt. 

Skrevet

Aaaa!!

Anonymkode: e1be7...d72

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte om første møte og liker ikke " presse " .. og tenker at om han vil, ville han spurt. 

Fair enough. 

Skrevet

Hvorfor spør ikke du om han vil møte deg igjen? Det er ikke "presse" det, det er å ta steget så man evn kommer videre, eller evn får det avklart at du bare må glemme han. Tenk om han sitter å er usikker på om han gjorde noe galt siden han ikke hører fra deg!

Anonymkode: c867c...a06

Gjest JanHelge
Skrevet

Han virker ikke å være voldsomt interessert når det går så lang tid uten at han viser initiativ, vil anbefale deg en annen enn begge disse du har datet da ingen av dem virker riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...