AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Kroppen min er helt annerledes etter jeg var gravid og jeg klarer ikke se meg selv i speilet... har masse strekkmerker på mage og lår, pluss ett par på hofta. Jeg har begynt å tenke litt på dating (er en god stund siden jeg var gravid og er nå alene med barnet), men er så redd for å skuffe noen når de evt skulle sett meg naken! Jeg hadde grei selvtillit før, men nå er den helt på bånd. Føler meg som en skrukkete appelsin vet ikke hvordan jeg skal klare å finne noen uten å være redd de skal bli skuffa! Føler meg så teit som skriver dette, men må bare få det ut Anonymkode: 36b18...9c8
Rotemor Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Menn bryr seg ikke!! De vil ha kvinner som er trygge på seg selv og slipper seg løs. Det er ihvertfall min erfaring. Hilsen en med skrukkemage og hengepupper og masse deilige opplevelser 7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Jeg tror det er viktig å prøve å akseptere seg selv, selv om man føler kroppen ikke er perfekt eller ikke er slik den var. Det beste du kan gjøre er nok å prøve å bli kjent med kroppen din igjen. Stryke på den, være god med den og lære å bli glad i den igjen. Det kan hende det tar tid men det er helt klart mulig å akseptere seg selv med tiden. Anonymkode: 77e5f...856 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kroppen min er helt annerledes etter jeg var gravid og jeg klarer ikke se meg selv i speilet... har masse strekkmerker på mage og lår, pluss ett par på hofta. Jeg har begynt å tenke litt på dating (er en god stund siden jeg var gravid og er nå alene med barnet), men er så redd for å skuffe noen når de evt skulle sett meg naken! Jeg hadde grei selvtillit før, men nå er den helt på bånd. Føler meg som en skrukkete appelsin vet ikke hvordan jeg skal klare å finne noen uten å være redd de skal bli skuffa! Føler meg så teit som skriver dette, men må bare få det ut Anonymkode: 36b18...9c8 Hvor gammel er du? Er du i 20-30 årene hadde jeg aldri orket det tror jeg. Hadde du hatt en flott ansikt, og du kastet klærne hadde jeg sett en kvinne appelsinhud, hadde jeg nok blitt veldig skuffet... dessverre. Anonymkode: 161a4...1b8
MaxxMekker Skrevet 17. august 2017 #5 Skrevet 17. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kroppen min er helt annerledes etter jeg var gravid og jeg klarer ikke se meg selv i speilet... har masse strekkmerker på mage og lår, pluss ett par på hofta. Jeg har begynt å tenke litt på dating (er en god stund siden jeg var gravid og er nå alene med barnet), men er så redd for å skuffe noen når de evt skulle sett meg naken! Jeg hadde grei selvtillit før, men nå er den helt på bånd. Føler meg som en skrukkete appelsin vet ikke hvordan jeg skal klare å finne noen uten å være redd de skal bli skuffa! Føler meg så teit som skriver dette, men må bare få det ut Anonymkode: 36b18...9c8 Kort fortalt: Det er inntrykket FØR vi kaster klærne som gjør at jeg vil hoppe i høyet med deg. Avgjørelsen er tatt lenge før du "pakker opp gaven". Kunne ikke falt meg inn å endre mening grunnet "feil og mangler". Tenningen er allerede etablert. 8
Mippi Skrevet 17. august 2017 #6 Skrevet 17. august 2017 (endret) 5 minutter siden, MaxxMekker skrev: Kort fortalt: Det er inntrykket FØR vi kaster klærne som gjør at jeg vil hoppe i høyet med deg. Avgjørelsen er tatt lenge før du "pakker opp gaven". Kunne ikke falt meg inn å endre mening grunnet "feil og mangler". Tenningen er allerede etablert. Dette er det lett å glemme når man er usikker. Skal tak det med meg!! Endret 17. august 2017 av Mippi 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #7 Skrevet 17. august 2017 Møtte han jeg driver med nå ute på byen, han omtrent forguder kroppen min. Tiltross for strekkmerker, appelsinhud, hengepupper og andre skavanker 😉. Anonymkode: 0a2cc...4a0 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #8 Skrevet 17. august 2017 Må du ha en mann da? Hvorfor ikke bare nyte livet? Anonymkode: e7f8a...ca0
MaxxMekker Skrevet 17. august 2017 #9 Skrevet 17. august 2017 8 minutter siden, Mippi skrev: Dette er det lett å glemme når man er usikker. Skal tak det med meg!! Selv har jeg kastet bort en masse energi på å tro at min fremtoning MED klær signaliserer en uattraktiv kropp og dermed skremmer vekk damer. Dette til tross har jeg aldri opplevd at en dame har gjort helomvending etter at jeg har kledd av meg.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #10 Skrevet 17. august 2017 En mann med en naken kvinne foran seg er vel ikke annet enn helt i himmelen. Så tror ikke du skal bekymre deg så mye for strekkmerker. Anonymkode: 698ec...956 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #11 Skrevet 17. august 2017 14 minutter siden, Mippi skrev: Dette er det lett å glemme når man er usikker. Skal tak det med meg!! Det kommer fra noen som har seg, for å ha mange hakk i sengestolpen. Som skryter av at han har hatt seg med gifte og at han prøver seg på alt med puls, så sant de har fin rumpe. Han forteller også at han ikke er singel-det drar damer. You do the math... Anonymkode: 08aef...52f
saltyliquorice Skrevet 17. august 2017 #12 Skrevet 17. august 2017 (endret) Jeg er ung og har ikke barn, men masse strekkmerker på lårene mine. Jeg har absolutt ingenting i mot dem, egentlig så liker jeg dem godt jeg har dog tidligere vært bekymret meg for størrelsen på dem og cellulitter. Har lært meg at menn ikke bryr seg, de elsker en naken kvinnekropp. Viser du at du gjør det også vil det bare gjøre opplevelsen enda bedre. Endret 17. august 2017 av saltyliquorice
MaxxMekker Skrevet 17. august 2017 #13 Skrevet 17. august 2017 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer fra noen som har seg, for å ha mange hakk i sengestolpen. Som skryter av at han har hatt seg med gifte og at han prøver seg på alt med puls, så sant de har fin rumpe. Han forteller også at han ikke er singel-det drar damer. You do the math... Anonymkode: 08aef...52f Men ikke én gang har jeg ombestemt meg på så overfladisk grunnlag av at de skulle vise seg å ha strekkmerker, eller at attributtene viste seg å fremstå litt annerledes uten pushup, stayup, makeup eller hva enn det måtte være. Og min seksualmoral hadde hva med trådens tema å gjøre? Bitre menneske. Endret 17. august 2017 av MaxxMekker
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #14 Skrevet 17. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kroppen min er helt annerledes etter jeg var gravid og jeg klarer ikke se meg selv i speilet... har masse strekkmerker på mage og lår, pluss ett par på hofta. Jeg har begynt å tenke litt på dating (er en god stund siden jeg var gravid og er nå alene med barnet), men er så redd for å skuffe noen når de evt skulle sett meg naken! Jeg hadde grei selvtillit før, men nå er den helt på bånd. Føler meg som en skrukkete appelsin vet ikke hvordan jeg skal klare å finne noen uten å være redd de skal bli skuffa! Føler meg så teit som skriver dette, men må bare få det ut Anonymkode: 36b18...9c8 Vær glad du slipper å leve med dette et helt liv som menn som har penis må gjøre. Dama studerer og vurderer 1 time siden, AnonymBruker skrev: En mann med en naken kvinne foran seg er vel ikke annet enn helt i himmelen. Så tror ikke du skal bekymre deg så mye for strekkmerker. Anonymkode: 698ec...956 Dette er tull! Anonymkode: 9c651...881
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #15 Skrevet 18. august 2017 Hvem er det som IKKE har strekkmerker på rumpe lår mage og hofter da?! Alle damer har det ts, slapp av. Menn legger ikke engang merke til tigerstripene dine og gjør de så er det ikke noe de registrerer og bryr seg om Date med frihet og ikke legg begrensninger på deg fordi du er usikker! Anonymkode: 901e6...776
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå