AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Jeg er på mitt første år som lærer, og dette året skal jeg ha undervisning på både 1. og 2. trinn. I den forbindelse ønsker jeg å gå til anskaffelse av noen turklær som kan være nyttig for både utedager og fjell-/skogturer. Hva slags klær bør jeg velge? Da tenker jeg tips til om jeg bør velge en allværsjakke eller en skalljakke, turbukse eller regnbukse, fjellsko eller støvler og så videre. Foreløpig har jeg en regn- og vindtett jakke fra Skogstad (denne er ikke særlig varm til kalde høst- og vinterdager), sånn tjukk Ulvang genser, en fleecegenser, superundertøy, regnbukse og tursko av klær som er forbeholdt til utedager og fjell-/skogturer. Bør snart bytte ut turskoene, men vet ikke helt til hva. Og ville det være lurt å ha en turbukse? Anonymkode: f2663...3ce
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Ja, lurt med turbukse + ullundertøy, ullsokker, ullue, gode og varme votter. Anonymkode: 947e3...19c 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Turklær er turklær enten det er til en lærer, advokat eller prest. Oppsøk sportsbutikken. Hva du trnger varierer etter hvor du bor i vårt langstrakte land. Anonymkode: 2337c...2c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå