Gå til innhold

Hjemmekontor i spisestuen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men kjære dere? Jeg sier jo ikke at vi skal male veggene i deco blue eller montere 34 bokser på veggen rundt tven og etterlate 10000 hull på veggene. Grunnen til vi møblerer leiligheten er fordi det er mye billigere enn å leie boligstyling til alle enhetene. Og dere som sier dere ønsker dere et blankt lerret så er det jo akkurat det vi lager. Når jeg sier at leilighetene i dag er et skall så mener jeg ikke at det ligger parkett på gulvet og hvite strie vegger, jeg mener stippet til innmaten altså! Vi jobber tett med et megler team som også sier at vi får solgt boligen for mer som den er ferdig enn et spøkelseshus som det pr dags dato egentlig ser ut som. 

Anonymkode: 7e9d0...8b0

Skrevet

Ja, men vi skjønner faktisk at den er strippet, men personlig ville jeg foretrukket at ting som kjøkkeninnredning, bad og gulv var noe jeg kunne velge selv. Det er faktisk mulig å gjøre alt klart slik at det faktisk er bare disse tingene igjen å gjøre. Hvis du er redd folk ikke ser mulighetene, så går det an å lage dataanimasjoner og printe med ulike løsninger. (mange byggefirmaer som selger nybygg tilbyr jo nettopp denne muligheten til å velge selv til sine kjøpere, det er ikke noe som er uvanlig eller tyder på at salg er vanskelig...)

Anonymkode: 2bde9...a47

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære dere? Jeg sier jo ikke at vi skal male veggene i deco blue eller montere 34 bokser på veggen rundt tven og etterlate 10000 hull på veggene. Grunnen til vi møblerer leiligheten er fordi det er mye billigere enn å leie boligstyling til alle enhetene. Og dere som sier dere ønsker dere et blankt lerret så er det jo akkurat det vi lager. Når jeg sier at leilighetene i dag er et skall så mener jeg ikke at det ligger parkett på gulvet og hvite strie vegger, jeg mener stippet til innmaten altså! Vi jobber tett med et megler team som også sier at vi får solgt boligen for mer som den er ferdig enn et spøkelseshus som det pr dags dato egentlig ser ut som. 

Anonymkode: 7e9d0...8b0

Jeg tror folk har skjønt det, ja. Men det du linket til i starten var ting som skulle skrus fast på veggen. Og å sette inn masse malplasserte møbler kan gi et negativt inntrykk åkke som. 

Less is more når det kommer til å innrede kun for visning og bildetaking. Det er positivt om det står noen møbler der, men fastmonterte møbler er fyfy, og om du har satt inn alt for mye, ser det overmøblert og trangt ut. Og rare løsninger kan gi inntrykk av at her er det vanskelig å møblere. 

Anonymkode: 0d2a1...495

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...