Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å gjøre det slik at ingen ser når jeg blir tagget i tåpelige innlegg på Facebook? 

Det hele er en merkelig trend og jeg ønsker ikke at andre skal se når jeg blir tagget i slike innlegg. De fleste vet jeg synes det er idiotisk, men ikke alle vet/bryr seg. 

Jeg har innstilt slik at jeg må godkjenne bilder, og innlegg med bilder, der jeg er tagget. Dette er genialt. Men jeg har ikke klart å finne en lignende innstilling for tagging i kommentarfelt på "humor"-innlegg. 

Og når skaden først er skjedd, finnes det en måte for meg å slette taggen? Har trykket på "skjul" på selve innlegget, men tror det kun er skjult for meg. Det er ikke skikkelig skjult engang. Bare dempa :P 

Anonymkode: 2dc11...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller det noen rolle?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

Spiller det noen rolle?

Ja. Jeg vil ikke bli tagget i slike innlegg. Mye er ufint og mobbing av andre. Jeg synes virkelig ikke noe om dette. Jeg vil ikke bli assosiert med dårlig menneskesyn. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg vil ikke bli tagget i slike innlegg. Mye er ufint og mobbing av andre. Jeg synes virkelig ikke noe om dette. Jeg vil ikke bli assosiert med dårlig menneskesyn. 

Eneste løsningen er nok å gi beskjed til alle som tagger deg om at du ikke ønsker dette. Hvordan venner har du som tagger deg i ufinheter og mobbing? Blir tagget i mye rart jeg også men aldri noe slikt.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pleier å skrive akkurat det offentlig. "Hvorfor tagger du meg her?" 

Skrevet
3 minutter siden, Sirah skrev:

Eneste løsningen er nok å gi beskjed til alle som tagger deg om at du ikke ønsker dette. Hvordan venner har du som tagger deg i ufinheter og mobbing? Blir tagget i mye rart jeg også men aldri noe slikt.

Som regel ikke ufinheter men innimellom så skulle jeg gjerne sett at de ikke gjorde slik. 

Jeg ser andre bli tagget i ett sett i slike ufine mobbeinnlegg og jeg kan ikke noe for det, men jeg mister respekt for både tagger og den taggete. Hvorfor er denne taggingen en greie? Jeg skjønner ikke humoren i dette. Greit at fjortisene erter hverandre, men voksne folk? Uting. 

Skrevet
Akkurat nå, rikoChett skrev:

Pleier å skrive akkurat det offentlig. "Hvorfor tagger du meg her?" 

Lurt. Men jeg ønsker ikke at taggen skal tweekes mer enn nødvendig. Ergo rører jeg de ikke. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lurt. Men jeg ønsker ikke at taggen skal tweekes mer enn nødvendig. Ergo rører jeg de ikke. 

Tweekes? Jeg pleier bare å ta det offentlig så de skjønner at dette ikke er min humor/noe jeg syns er ok, så slutter de.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...