Gå til innhold

Han holder ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med at mannen kommer for fort under samleiet på grunn av at sjeden strammer seg før du kommer? 

Dette er blitt et ganske stort problem siden jeg aldri kommer under samleiet. Sist endte det  med at vi begge ble sure og fortvilte til det punktet hvor det ikke ble aktuelt å bruke andre metoder for å avslutte meg. 

Å ta pauser i og utenfor sjeden fungerer ikke fordi han fort blir slapp da. 

Det er veldig frustrerende for begge at jo bedre ting blir for meg jo vanskeligere er det å ikke komme for han, også ender jeg opp skuffet til slutt. 

Det hjelper heller ikke at det virker som om kroppen min tenner mindre enn før og jeg har i de siste månedene hatt problemer med å komme på egenhånd. Oral sex er heller ikke et alternativ for oss. 

Hvordan løser man et sånt problem? 

Anonymkode: 7e598...eef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Prøvd med vibrator/dildoer under vorspielet da? Da kan det jo være du kan komme samtidig som han?

• Liker 1
Skrevet

Bruk 2 kondomer, da blir han mindre sensitiv, og det funker for de fleste.

Anonymkode: f176a...bc9

Skrevet

Han får slikke eller fingre deg til du kommer. Så knulle deg til han kommer. Vanlig prosedyre det :)

Anonymkode: ef9d9...018

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med at mannen kommer for fort under samleiet på grunn av at sjeden strammer seg før du kommer? 

Dette er blitt et ganske stort problem siden jeg aldri kommer under samleiet. Sist endte det  med at vi begge ble sure og fortvilte til det punktet hvor det ikke ble aktuelt å bruke andre metoder for å avslutte meg. 

Det er veldig frustrerende for begge at jo bedre ting blir for meg jo vanskeligere er det å ikke komme for han, også ender jeg opp skuffet til slutt. 

Det hjelper heller ikke at det virker som om kroppen min tenner mindre enn før og jeg har i de siste månedene hatt problemer med å komme på egenhånd. Oral sex er heller ikke et alternativ for oss. 

Du blir sur fordi han kommer av at han synes du er deilig? Hva om du kom da og ikke han ? Skulle han blitt sur på deg da? Du skulle hatt juling. Slapp av, ikke i ordet rette forstand, bare et uttrykk vi bruker her!Vær glad du har en mann som tenner sykt på deg!!!!!!! Du kan prøve å ha en mann som aldri kommer du !

Anonymkode: 3042a...d92

• Liker 5
Skrevet

Kondom eller penis sleeve som det dr sykt mange varianter av. Så en må prøve diverse størrelser og materialer og fasonger. Eller gå en tur til legen, har slitt med det samme og det er sykt kjiip for partneren. En selv også for en får mye for kort glede. Det finnes medisiner for økt utholdenhet men alle legemidler har en bakside. 

Hva med å trene litt på muskelen når en tisser. Klippe strålen en gang når en tisser, Det er diverse beskrivelser av den muskelen og trening ( en kan trene når som helst når en har lyst) og ingen ser det😊. Samme for gutter og jenter. Gutta liker det ganske godt når jentene bruker den under samleie.

Anonymkode: 43e0b...6c1

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du blir sur fordi han kommer av at han synes du er deilig? Hva om du kom da og ikke han ? Skulle han blitt sur på deg da? Du skulle hatt juling. Slapp av, ikke i ordet rette forstand, bare et uttrykk vi bruker her!Vær glad du har en mann som tenner sykt på deg!!!!!!! Du kan prøve å ha en mann som aldri kommer du !

Høres ut som om du har en motsatt erfaring av meg og også trenger å slappe av litt om du reagerer så voldsomt på å høre hvordan andre har det. 

Jeg personlig tror det ikke er en så stor forskjell om det er mannen eller kvinnen som ikke kommer. Om man bryr seg om hverandre så blir det sårt for begge parter i forholdet. 

I mitt tilfelle er hjelper det ikke at han overtenner når vi ikke klarer å ivareta begges behov. 

TS 

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Indigo88 skrev:

Hmm. Prøvd med vibrator/dildoer under vorspielet da? Da kan det jo være du kan komme samtidig som han?

Jeg har personlig ikke hatt så gode erfaringer med å bruke slikt på meg selv (alene) så jeg kvittet meg med det jeg eide før jeg møtte han jeg er med nå. Får prøve å fremme det som en felles investering. 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk 2 kondomer, da blir han mindre sensitiv, og det funker for de fleste.

Anonymkode: f176a...bc9

Billig og lettvindt idé! Det skal jeg prøve å få testet snarlig. 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han får slikke eller fingre deg til du kommer. Så knulle deg til han kommer. Vanlig prosedyre det :)

Anonymkode: ef9d9...018

Orslsex er han ikke interessert i så blir ikke å presse til det. Fingering er alt utprøvd med dårlige resultater. 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kondom eller penis sleeve som det dr sykt mange varianter av. Så en må prøve diverse størrelser og materialer og fasonger. Eller gå en tur til legen, har slitt med det samme og det er sykt kjiip for partneren. En selv også for en får mye for kort glede. Det finnes medisiner for økt utholdenhet men alle legemidler har en bakside. 

Hva med å trene litt på muskelen når en tisser. Klippe strålen en gang når en tisser, Det er diverse beskrivelser av den muskelen og trening ( en kan trene når som helst når en har lyst) og ingen ser det😊. Samme for gutter og jenter. Gutta liker det ganske godt når jentene bruker den under samleie.

Takk for mange tips. Er litt usikker på om å trene musklene vil hjelpe siden en stor del av problemet er at han ikke kan stoppe seg fra å komme når jeg (ubevisst) strammer under samleiet. 

Skrevet

Ja, han kan trene på egenhånd og trene opp PC,musklen.. definer tidlig avgang.. er det snakk om 1-2 10-15 20-30 eller mer? Bør hjelpe betraktelig med trening uansett.. er ikke vanskelig å komme seg ut av " er nødt til å kjappe meg" så ingen fersket meg holdningen... 

Anonymkode: c7a76...4ca

Skrevet

Hvor kenge holder han 10 sekund eller 30 eller 1 minutt? menn og peniser er så forskjellige, jeg kommer også tidlig, kansje også teste litt ut hvilken dag som er best etter han har hatt utløsning. 1,2,3 dager etter.  Føler jeg har noen perioder som er en god gyllen periode. Er det litt tidlig så blir den ikke stiv, er det litt sent er kroppen hans omtrent overtent nesten før dere har begynt. Dersom han får den inn før han kommer vil det jo være lurt å bare kjenne hverandre og ikke bevege så mye. Bare la han kjenne og fortelle deg at nå klemmer du og nå klemmer du mindre, så får du også litt mer føling med klemmingen din, som er bra da men kansje altfor godt for han fortiden. Eller han kan herme og klemme på dine pupper når du klemmer han. Prøv glidekrem det blir litt lettere da. Se om dere finner et mønster som funer bedre, kansje er det morgenen etter som er best.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som om du har en motsatt erfaring av meg og også trenger å slappe av litt om du reagerer så voldsomt på å høre hvordan andre har det. 

Jeg personlig tror det ikke er en så stor forskjell om det er mannen eller kvinnen som ikke kommer. Om man bryr seg om hverandre så blir det sårt for begge parter i forholdet. 

I mitt tilfelle er hjelper det ikke at han overtenner når vi ikke klarer å ivareta begges behov. 

TS 

Nei jeg har nok ikke det problemet, jeg bare reagerer på at alt skal gå etter din pipe. Han kan ikke noe for at han kommer fort. Hadde han kommet seint, så hadde du klaget på det og!Stakkars mannfolk som må stille inn seksualiteten sin etter oss kvinnfolk. Man hører jo aldri om at vi kommer for seint eller for fort. Nei det er alltid menn som ikke holder eller som holder for lenge

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt det sånn i over 10 år.. 

Anonymkode: 81ee0...15f

• Liker 1
Skrevet

Her gjelder det trening og øvelse! Masse! Google det, det finnes gode metoder for å kunne håndtere tidlig sædutløsning. Men det er han som må øve her, da.

Anonymkode: a251d...8cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...