Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet at glamour er ute, men jeg ser på det avogtil. Men nå har jeg gått glipp av 3 mnd, og lurer litt på hva som har hendt.

Sist gang jeg så, så var Ridge død, men nå er han plutslig tilbake.. Hvordan er det mulig?

Hva er det Deacon har gjort som har såret Forrester familien?

Vær så snill å oppdater meg :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet

tre mnd. real time tilsvarer vel noe sånt som en dag i glamour, så du har nok ikke gått glipp av så mye.

Og ut? Det har da aldri vært in.

Skrevet

De har faktisk skjerpet seg litt med det å hale ut ting.

Nå skjer det faktisk ting i hver episode.

Men hvordan vet forresten DU det? Er du en hemmelig

glamour titter? Kanskje på tide å komme ut av skapet

Gjest TomKrus
Skrevet
De har faktisk skjerpet seg litt med det å hale ut ting.

Nå skjer det faktisk ting i hver episode.

Men hvordan vet forresten DU det? Er du en hemmelig

glamour titter? Kanskje på tide å komme ut av skapet

Så vel noen episoder for 7-8 år siden. Min mor er en notorisk titter, og får med seg alle episodene. Alle. Skjønner såpass at Ridge aldri kan skrives ut. Ikke noe problem å skrive om historien og la den nye skuespilleren (de må jo byttes ut etterhvert) drømme at han så ut som den gamle, og det hele starter om igjen.

Gjest Valhalla
Skrevet

Cæsar er en kvalitetssåpe, der skjer det ting.

Skrevet

:ler: Skikkelig snadder altså...

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Valhalla
Skrevet

Days of our lifes er så sprøtt at man skulle tro det var en parodi,rar serie.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå ødelegger dere tråden!!! :evil:

Kan ikke noen svare på spm?

Skrevet

Enig med gjest her..

Er det ingen som kan svare? :(

Gjest TomKrus
Skrevet
Enig med gjest her..

Er det ingen som kan svare? :(

Tror ikke det er så mange faste seere av glamour som klarer å bruke noe så avansert som internettet. Det beste vil nok være å ringe på hos nabokona.

Skrevet

Tror ikke det er så mange faste seere av glamour som klarer å bruke noe så avansert som internettet. Det beste vil nok være å ringe på hos nabokona.

:tunge1:

Skrevet

ja nå skal dere høre! ridge ramlet opp i smelteovnen! men han ramlet bak flammene! og en dame hjalp ham ut av ovnen gjennom en hemmelig luke i ovnen så de andre inkl kidnapperne ikke så ham! :) så brooke trodde ridge var død så hu pulte hans halvbror nick for hu var så lei seg og nå er hu gravvid med ham (de liker ikke kondomer i usa) jada spoiler men klart at det ikke er ridges unge!

deacon var gift med bridget for et par år siden å så pulte brooke (hvem ellers) ham (brooke er da bridgets mamma!) og brooke ble gravvid selvsagt, de liker ikke kondomer i usa og bridget hatet begge to men tilgav sin mamma å så tilgav hun deacon for hun er felska i ham men det er hemmelig for ozzy er snillest. men alle andre hater fortsatt deacon. tada! :)

spør meg om alt folks.

Skrevet

må bare presisere at grunnen til at ridge sto ovenfor en smelteovn var at brooke lå i GRYTA og skulle bli suppe alt i regi av den onde men akk så kule sheila som aldri dør! håper hun dukker opp snart! :) hun stakk jo av! :D

Gjest Valhalla
Skrevet

Der lo jeg godt, fikk nesten lyst til å se glamour igjen.

Skrevet

ozzy er da massimo marones småskumle nevø!!! og massimo er ridges ekte pappa! nå må dere følge med!! flere spm? jeg kan alt!

Skrevet

Så så vidt at han Ozzy fridde til Bridget - hva svarte hun egentlig??? :ler:

Skrevet

hun sa ikke "ja" men heller ikke nei men de er nok forlovet nå ja. blir morsomt når deacon skal fri til henne på mandag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...