AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Har sett flere som bare skriver "hei", men det virker veldig upersonlig og kjedelig. Det sies også at sannsynligheten for at man får svar er mye lavere enn om man hadde skrevet noe fanget oppmerkomheten din til profilen du ser på. Anonymkode: fd3db...f11 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Jeg startet ikke noen av de to samtale jeg hadde selv, men de startet med "Hei. Hvordan går det?" En helt vanlig måte å starte en samtale på i min mening. Stort sett det man gjør i dagliglivet og. Anonymkode: 1cad7...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Er enig i at "Hei, hvordan går det?" funker. Også å spør om vedkommende har hatt en fin helg/sommer/jul/påske etc. Best av alt er å kommentere noe fra profilen. Ikke skriv "Hei, hva gjør du på?" Jeg vet aldri hva jeg skal svare på det. For hvis jeg henger på tinder, så er det fordi jeg gjør ingenting annet, så svaret på det er "Ingenting". Anonymkode: 16e6a...f47
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er enig i at "Hei, hvordan går det?" funker. Også å spør om vedkommende har hatt en fin helg/sommer/jul/påske etc. Best av alt er å kommentere noe fra profilen. Ikke skriv "Hei, hva gjør du på?" Jeg vet aldri hva jeg skal svare på det. For hvis jeg henger på tinder, så er det fordi jeg gjør ingenting annet, så svaret på det er "Ingenting". Anonymkode: 16e6a...f47 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg startet ikke noen av de to samtale jeg hadde selv, men de startet med "Hei. Hvordan går det?" En helt vanlig måte å starte en samtale på i min mening. Stort sett det man gjør i dagliglivet og. Anonymkode: 1cad7...fb8 Når man spør hvordan det går forutsetter det at man allerede vet hvordan personen har hatt det. Anonymkode: eb55c...cbf
Gjest BethD Skrevet 18. august 2017 #5 Skrevet 18. august 2017 Starter aldri med "hei" vertfall. Herre så kjedelig. Spørs hva de har i bioen sin. Eller hvordan bildene ser ut. Har de noe spennende der så spør jeg eller snakker om det. Prøver å være original når jeg først skriver til noen men der er sjelden. Ikke fordi jeg ikke vil skrive først men fordi jeg sjelden sveiper høyre.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #6 Skrevet 18. august 2017 "Hei" eller "Hei, hvordan går det?" oppmuntrer ikke meg til samtale. Men om de kommenterer noe jeg har skrevet eller noe på bildene, en felles interesse eller noe så er jeg fort igang. "Hei, du var vakker!" fungerer også svært dårlig på meg. Jeg tar det som en forutsetning at vedkommende syns utseendet mitt er ok siden jeg har blitt sveipet til høyre, så da bør han vise interesse for meg som person istedet. Anonymkode: f0e60...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå