AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Jeg og samboeren min har to hunder. Vi har tid til de, men skulle ønsket å reist litt mer og gjøre diverse som ikke tillater at hundene er med. Til nå har vi fått pass av familie, men vi skulle gjerne funnet noen som kan bli kjent med hundene kg gjerne er villig til å passe innimellom i helger/en uke. Kan fort bli dyrt så vi ønsker å finne noen som vil passe, men som kanskje ikke selv kan ha hund på heltid. Betaler gjerne litt. Har noen her erfaring med dette? Vet det finnes diverse apper, men tenker det gjerne er bedre å finne noen via feks Finn? Og hvor lang bør tilvenningsprosessen være? Ønsker å venne de til de som skal passe i god tid så de er vant til "feriestedet" sitt og passerne. Anonymkode: a9f62...ef9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Hva med å søke etter folk på kjøp/salg sider på Facebook i nærområdet? Anonymkode: 0fb25...07d
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 I hvilket område bor dere? Finn kan være mye rart. Prøvd face? Oppslag på lokal oppslagstavle, eller ulike dyrepassider? Anonymkode: ccd27...859
ForestRun Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 Det beste hadde vært om dere fant noen å byttepasse med. Da kan de passe deres hunder innimellom, og dere passe deres hundertilbake(eller katter, eller andre dyr). Da er det ingen som forventer betaling fra hverandre, fordi man heller hjelper hverandre. Men en liten feriegave er hyggelig uansett. Finner dere noen som kan passe hundene, uten at dere gjør tjenester tilbake, så er det rart hvis dere ikke tilbyr dere å betale litt. Rett og slett grådighet, og utnytting
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #5 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: I hvilket område bor dere? Finn kan være mye rart. Prøvd face? Oppslag på lokal oppslagstavle, eller ulike dyrepassider? Anonymkode: ccd27...859 Bor i Bergen. Litt utenfor Bergen kan også fungere:) Anonymkode: a9f62...ef9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #6 Skrevet 17. august 2017 5 minutter siden, ForestRun skrev: Det beste hadde vært om dere fant noen å byttepasse med. Da kan de passe deres hunder innimellom, og dere passe deres hundertilbake(eller katter, eller andre dyr). Da er det ingen som forventer betaling fra hverandre, fordi man heller hjelper hverandre. Men en liten feriegave er hyggelig uansett. Finner dere noen som kan passe hundene, uten at dere gjør tjenester tilbake, så er det rart hvis dere ikke tilbyr dere å betale litt. Rett og slett grådighet, og utnytting Enig i det. Vil nok tilby noe, men ønsker å finne noen med interesse for hunder og som ikke kun er interessert i pengene. Anonymkode: a9f62...ef9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #7 Skrevet 17. august 2017 vi har funnet i facebookgruppe tilsvarende finn.no. hun kom først hit og hilste på og var med på tur, så var vi der med hunden og hunden fikk gjøre seg kjent med boligen, videre fikk hun ha hunden et par timer og gå tur og så passet hun først i helger og slikt. nå passer hun opp til en uke om vi er borte. har vært en kjempesuksess. du merker jo som oftest på folk om de er ordentlige om du gidder å investere litt tid til dobbelsjekking og du hører godt på hva de sier (også hva de ikke sier). jeg er selv ekstreeeemt kresen på hvem som får passe gullet mitt. Anonymkode: 503ba...4fe
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #8 Skrevet 17. august 2017 Hva med finnenhundepasser.no? Jeg skulle gjerne passet, men bor langt unna dere. Anonymkode: 12bde...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå