Gå til innhold

Hvordan er barnepass på treningssenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette blir riktig underforum, men...

Jeg har en som straks blir 6 uker og mamma klør i kroppen etter å få trent igjen. Var sengeliggende store deler av graviditeten, så tanken på å skulle få trene igjen er som bursdag og julaften samtidig!

så er spørsmålet hvordan fungerer sånn barnepass på treningssenter? Håper på å ordne det slik at han sover når jeg er der. Kan man forvente at de tar han opp om han våkner? Ringer de meg da? Skifter de bleie om nødvendig? Ringer de om han skriker? 

Er førstegangsmamma og litt engstelig for å la han være på sånn barnepass...

Anonymkode: 8d208...f01

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ring ditt treningssenter - eller stikk innom - og snakk med dem. Det er sikkert mange variasjoner der ute. Men ville tro at de henter deg om det er noe problem. Der jeg gikk før, måtte jeg på listen hvor jeg skrev inn ungen, sette opp hvor jeg trente. Styrkerom eller hvilken sal typ.

Endret av Måbarefåsiat...
Skrevet

Jeg jobber i barnepass, og hososs tar vi ikke imot så småbæ barnda vi har opplevd at de ikke enda er trygge på andre enn mamma og pappa.

Ellers er det slik at barnet skrives inn. Vi har ikke anledning til å mate/skifte dersom det er fullt i barnepassen, men ghlr det gjerne om det er få barn.

De minste tar jeg gjerne i bæresele på magen om de tillater det, så får de kos og oppmerksomhet samtidig som jeg igså kan ta meg av de litt større barna. 

Hvis barnet våknet etter å ha sobet, tar jeg opp barnet og legger på teppe på gulvet, eventuelt bæresjal, og gir oppmerksomhet. Dersom barbet gråter, prlver jeg først å roe. Funker ikke dette, henter jeg mor eller far som trener :)

Anonymkode: 0fdaa...d1b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i barnepass, og hososs tar vi ikke imot så småbæ barnda vi har opplevd at de ikke enda er trygge på andre enn mamma og pappa.

Ellers er det slik at barnet skrives inn. Vi har ikke anledning til å mate/skifte dersom det er fullt i barnepassen, men ghlr det gjerne om det er få barn.

De minste tar jeg gjerne i bæresele på magen om de tillater det, så får de kos og oppmerksomhet samtidig som jeg igså kan ta meg av de litt større barna. 

Hvis barnet våknet etter å ha sobet, tar jeg opp barnet og legger på teppe på gulvet, eventuelt bæresjal, og gir oppmerksomhet. Dersom barbet gråter, prlver jeg først å roe. Funker ikke dette, henter jeg mor eller far som trener :)

Anonymkode: 0fdaa...d1b

ok, jeg så bare på det som er nærmest her, og de tar imot fra 6 uker. han sover mye, så regner med at han bare vil sove på barnepass, men vi får jo se. Egentlig har jeg ikke så lyst at han skal være der når han er våken, men det går kanskje an å avtale at  de henter meg om han våkner?

ts

Anonymkode: 8d208...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...