AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Ønsker du å bli advart dersom en/ei du er i ferd med å date/falle for er av den løse typen? Jeg ble advart mot en en gang som var notorisk utro, alltid holdt på med flere på en gang og løy om det meste. (Jeg var ny på stedet og kunne ikke vite hvordan han var, men fikk høre hvordan han var av flere, både da vi flørtet og etter jeg kuttet ham ut.) Jeg var veldig glad for advarslene. Ei venninne av meg har imidlertid opplevd å bli skjelt ut da hun varslet ei om det samme. Vedkommende mente at slikt har ikke andre noe med, folk får heller gå på en smell og erfare selv. Hva mener du? Anonymkode: 085cc...625
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Greit å bli advart mot folk som fakisk tankeløst sårer andre gang på gang uten å lære av det, samtidig så skal man være var på hva man blir fortalt om andre bak deres rygg. Det er langt fra alltid at det er noe hold i det, ofte er det bare et rykte som er satt ut av f. eks. eks. eller andre som ikke ønsker personen noe godt. Anonymkode: 4f2e4...34c 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Av den "løse typen" (regner med du mener har hatt mange sexpartnere tidligere her?) er noe helt annet enn gjentatt utroskap. Notorisk utroskap vil jeg gjerne bli advart mot. Hvor mange sexpartnere personen har hatt tidligere bryr jeg meg ikke om. Anonymkode: 6eb1a...735 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 Ingen har noe med andres sexliv å gjøre så nei jeg ville ikke blitt advart fordi noen så et seksuelt aktivt liv som "løs". Er det derimot en som er notorisk utro ville jeg satt pris på å få vite det, for det går utover moral og å påføre andres følelser smerte. Anonymkode: abe33...7db 1
Gjest Tamsi Skrevet 17. august 2017 #5 Skrevet 17. august 2017 Ja, for da er det stor fare for at vi er altfor forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #6 Skrevet 17. august 2017 HI her; det var utroskap jeg mente, ikke antall sexpartnere. Enig i at man ikke blindt skal tro på rykter. Jeg fikk beskjed av ei og så valgte jeg å forhøre meg litt her og litt der og alle hadde dessverre samme historie å fortelle om ham. Anonymkode: 085cc...625 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå