AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Fikk beskjed idag om at jeg burde ha lest første kapittel i pensum før forelesning imorgen, og på mandag. Jeg har bestilt bøkene på nettet da det er mye billigere enn å kjøpe på akademika, og vet ikke om jeg rekker å få de innen den tid. Er det veldig krise å ikke ha lest pensum til første forelesning? Dette er mitt første år på universitetet, så jeg vet ikke helt hvordan ting gjøres. Anonymkode: f3075...e13
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Det er ikke krise. Men sjekk om disse bøkene er på biblioteket på skolen og les det der Anonymkode: d2011...a52
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke krise. Men sjekk om disse bøkene er på biblioteket på skolen og les det der Anonymkode: d2011...a52 Det var smart, det skal jeg gjøre! Anonymkode: f3075...e13
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 Noen er også tilgjengelige på nett via skolen din, og på amazon kan man ofte lese første kapitell gratis før man kjøper. Kan være verdt å sjekke ut, et kapitell er bedre enn ingenting tenker jeg Anonymkode: 261c8...86d
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #5 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen er også tilgjengelige på nett via skolen din, og på amazon kan man ofte lese første kapitell gratis før man kjøper. Kan være verdt å sjekke ut, et kapitell er bedre enn ingenting tenker jeg Anonymkode: 261c8...86d Er bare norske bøker. Anonymkode: f3075...e13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå