AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Noen her som har fått kneskålen ut av ledd? Trenger litt erfaringer hvis noen har opplevd det samme, jeg fikk det i forrige uke😨 Hvor raskt gikk kneskålen tilbake? Fikk du veldig vondt i leggen etterpå? Var du på MR, og måtte du evt opereres? Jeg har opplevd dette to ganger før, men da har det gått fort over og jeg har kun hatt litt ømt kne i noen dager. Nå har det gått over en uke og det gjør fortsatt veldig vondt. Skal på MR i morgen, lurer på om noen leddbånd kan ha tatt skade denne gangen, og er redd for at det blir operasjon 😩 Anonymkode: 4a808...b8b
dillyduzit Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Søsteren min fikk kneskålen ut av ledd og revet av noen leddbånd i prosessen, det var i følge henne en smerteskala på 15 av 10. Operasjon var nødvendig og hun har ikke hatt noen problemer i etterkant. I følge hun, så merker du om du har revet over noen leddbånd for å si det slik, men det spørs jo på smertegrensen til folk. Hun hadde svært vondt i leggen i tiden etter båndet var revet av, hun var på MR og allerede nevnt; operert. Det skal nevnes at hun klarte å preserte å få det andre kneet ut av ledd noen år senere, da hadde hun bare fått en betennelse, men fortsatt vondt i legg og MR for å sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå