Gå til innhold

Det er for "harry" å gå med dongerishorts og svart strømpebukse nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er for "harry" å gå med dongerishorts og svart strømpebukse nå? Eller har du noen andre gode ideer til kule ting en kan ha på seg, som du kommer på, trenger gode ideer her jeg sitter med lungebetennelse....girrrk!!!!

Anonymkode: ea597...228

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig bukse? 

Anonymkode: 55e9a...f9a

• Liker 16
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er for "harry" å gå med dongerishorts og svart strømpebukse nå? Eller har du noen andre gode ideer til kule ting en kan ha på seg, som du kommer på, trenger gode ideer her jeg sitter med lungebetennelse....girrrk!!!!

Nei, det er ikke greit å ha på seg lenger. Hva med:

- Jeans eller culotte (eventuelt culotte jeans) (slim, boyfriend og mom-modeller er også "lov").

- Lange skjørt

Anonymkode: 727c2...c1c

Skrevet

Det er veldig fint med shorts og strømpebukse. Så kjør på :)

Anonymkode: 30d89...027

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det er fint, men det går an å bruke vanlig bukse og jeans også.

Skrevet

Har ikke sett noen gå med jeansshorts med sort strømpebukse på vel 10 år. 

Og helt ærligs synes jeg ikke jenter over ungdomsskolealder bør kle seg slik.

Anonymkode: ab941...431

• Liker 10
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du lungebetennelse er vel heller pysj eller joggebukse det mest praktiske? 

• Liker 13
Gjest RIFF/LIFE
Skrevet

Jeg pleier å bruke svarte shorts i forskjellige modeller og stay-ups, eller lårlange støvletter. Med en bluse, og dressjakke eller skjorte og skinnjakke. Ikke bry deg om hva folk sier, gå slik du føler deg vel. Da ser man smashing ut anyway! 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett noen gå med jeansshorts med sort strømpebukse på vel 10 år. 

Og helt ærligs synes jeg ikke jenter over ungdomsskolealder bør kle seg slik.

Anonymkode: ab941...431

Enig. Pluss det er høsten nå snart, vi er i august. Da kler man seg i bukse ikke shorts. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Pluss det er høsten nå snart, vi er i august. Da kler man seg i bukse ikke shorts. 

August er en sommermåned, september kan og være bra - som mai - og Ts spør ikke hva hun skal bruke i høst.

For å i det hele tatt pull it off, enten det er in eller ei, bør man ha veldig pene ben. Synes selv det ser harry ut. Generell klassisk regel er å aldri ha strømpebukse som er mørkere enn antrekket. 

Anonymkode: 29c3b...3d8

• Liker 3
Skrevet

Herregud, hvem er det som sitter og bestemmer hva som er kult eller ikke?! Ta på deg hva du vil, hvis du synes det er kult så er det kult!

Det er ikke klærne som gjør deg fin, det er utstrålingen din. Det samme gjelder alle andre. 

• Liker 6
Skrevet

Lange skjørt.

Anonymkode: dafa5...1ef

Skrevet

Syns ikke det er noe fint, da skal strømpisen hvertfall være maks 15 denier. 

Anonymkode: 2c76a...e11

Skrevet

Gå kledt som du vil TS, men hvis det var meg som hadde lungebetennelse, hadde jeg ikke orket å spekulere i hva jeg skal ha på meg. 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Hadde du trengt gode ideer om du ikke hadde hatt lungebetennelse??

Gå med hva du vil. Det er ditt liv og din smak og ikke minst,din personlighet! Syns shorts og strømpebukser i ulike farger er fint. Liker helst skoletter og boots da jeg bare hater sko! Unntatt joggesko som jeg må bruke på turene mine.

En ting jeg alltid tenker på da er at en må "nøytralisere"enten overkropp eller fra livet og ned om en fks bruker utringet,så bruk nøytrale bukser og skjørt  (ikke minini liksom. Trange bukser og litt løs topp. Slike ting.

Det er bare Linnie Meister som kan få lov til det :-) spøk,men alvor.

Skrevet

Sorte tights under dongerishorts har alltid vært "harry" (for de som bruker det ordet)

Anonymkode: b9fd3...333

• Liker 4
Skrevet

Den kombien har aldri vært fin, aldri. 

Anonymkode: deab0...aca

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er du da? Det er favorittklærne til min datter og hennes venninner (ti år). Gjerne med rosa hettegenser og rullesko til. De ser "kule" ut.

Anonymkode: 4fb6f...cb0

• Liker 2
Skrevet

Jeg så en ung kvinne i knallgrønn strømpebukse og dongerishorts, eller i alle fall kort shorts i går. Syntes det var litt sprekt jeg. Midt på Oslo S.

Anonymkode: e1745...846

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av BeautyBox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...