Gjest knut372 Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 Jeg føler min samboer hadde hatt mye større tenning på meg om kroppen var litt strammere.. Etter ting hun fortalte i begynnelsen hadde hun endel mer sex med eksen sin og hun har forsnakket seg litt ang. hans fysikk, som visstnok ikke akkurat var den verste.. Føler egentlig aldri at hun er kåt på MEG og begjærer kroppen min eller beføler den så mye. Når vi har sex er det fordi hun rett og slett er kåt generelt.. Hadde du hatt mer sex med din pertnaer om vedkommende hadde vært VELDIG bra trent, la oss si "perfekt kropp" i dine øyne.
Gjest Gjest77 Skrevet 13. januar 2005 #2 Skrevet 13. januar 2005 Det er vel en kjenngjerning at man også tenner på den andres kropp og utseende. MEN, det er absolutt ikke alt. For min del er det en kombinasjon av utseende, kropp og hvordan kjæresten min ER. Men det er jo en fordel om man tar vare på seg selv og gjør seg litt ekstra attraktiv for sin partner. Selv er jeg en jente på 27, og jeg prøver så godt jeg kan å ta vare på kroppen min og utseende mitt - slik at kjæresten min fortsatt syns jeg er attraktiv. OG det tror jeg han syns også :-))) Viser det hvertfall med hele seg!!
Gyldenløwe Skrevet 13. januar 2005 #3 Skrevet 13. januar 2005 Det høres ikke noe kult ut, kompis :klø: Jeg tror nok jeg hadde forlangt at det dama tente på kroppen min ja. Og visste å vise det. Ellers kunne det være det samme ... Og selv er jeg absolutt avhengig av å tenne på kroppen til ei jeg har sex meg. Men i tillegg til det visuelle, så er seksualiteten min ganske taktil, så jeg tenner minst like mye på hvordan kroppen hennes _føles_. Hennes myke pupper mot min myke hånd, eller hennes rumpe mot min harde hånd Det er viktig for meg. Og kropper behøver alldeles ikke _se_ perfekte ut for å kunne gi opphav til nytelse og glede. Jeg skal jo ikke ligge i senga og bare se på henne heller ... Men tenningen må være rettet mot hverandre, ellers blir det ikke helt riktig.
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #4 Skrevet 13. januar 2005 det betyr endel. men etterhvert betyr det mindre, fordi jeg er så glad i kjæresten at han ikke trenger være perfekt. Men det er han jo.....
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #5 Skrevet 13. januar 2005 Hadde blitt dritsur hadde han nevnt exen i den sammenhengen. Det er ganske så ufølsomt...... Man trenger ikke være perfekt for å ha bra sex
Ronja Skrevet 13. januar 2005 #6 Skrevet 13. januar 2005 Hm.. For min del har jeg en kjæreste som langt fra har "den perfekte" kroppen. Men jeg kunne ikke tent mer på noen som ser annerledes ut enn min kjære. Han er den sprekeste og mest sexy i verden for meg. Så nei, jeg ville ikke hatt mer sex dersom min kjære så annerledes ut. Det er han som person jeg elsker og tenner på og vil ha sex med. Masse!
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #7 Skrevet 13. januar 2005 Hm.. For min del har jeg en kjæreste som langt fra har "den perfekte" kroppen. Men jeg kunne ikke tent mer på noen som ser annerledes ut enn min kjære. Han er den sprekeste og mest sexy i verden for meg. Så nei, jeg ville ikke hatt mer sex dersom min kjære så annerledes ut. Det er han som person jeg elsker og tenner på og vil ha sex med. Masse! Bra sagt Når du er forelsket, blir han/hun den fineste uansett i DINE øyne
metteflette Skrevet 13. januar 2005 #8 Skrevet 13. januar 2005 Kan si det slik.. Jeg har vært med en mann som ser ut som en gresk gud!! Fantastisk kropp, men dust i tankegangen. Mannen i mitt liv som jeg bor sammen med, er en arbeidskar. Godt med muskler, men har mage også. Ingen jeg tenner mer på enn ham Så utseendet betyr litt, men langt fra det viktigste. Så kjære trådstarter, du vet det meste har med hvordan man selv føler seg. Så er du fornøyd med din kropp, så er hun også det!!
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2005 #9 Skrevet 13. januar 2005 I utgangspunktet tenner jeg vel mer på hjerne og intellekt enn på kropp....Men det skal sies (og nå stiller jeg meg kanskje til hugg?) at jeg hadde hatt store problemer med å tenne seksuelt på en person som var totalt dvask og utrent (uansett vekt). Det motsatte er også sant; menn som kanskje har en perfekt kropp, men som er helt blåst i hodet, får meg til å løpe raskt---i motsatt retning.
Gjest happyending Skrevet 13. januar 2005 #10 Skrevet 13. januar 2005 Kjæresten min er høy og slank.. Normal liksom.. Det finnes en liten ting ved kroppen hans som jeg ikke normalt ville tent på.. Ikke noe stor sak liksom, ingen utvekster eller noe slikt.. Men jeg er så ufattelig glad i kjæresten min at jeg blir tent bare han ser på meg omtrent.. Jeg liker forøvrig de som er bittelitt myke best, men det spiller ingen rolle.. For meg er det følelsene jeg har for personen som avgjør om jeg tenner på han eller ikke..
mulle Skrevet 13. januar 2005 #11 Skrevet 13. januar 2005 Hadde du hatt mer sex med din pertnaer om vedkommende hadde vært VELDIG bra trent' date=' la oss si "perfekt kropp" i dine øyne.[/quote'] Tviler på at jeg hadde hatt mer sex dersom partneren hadde hatt en perfekt kropp. Hans sexappeal ligger kanskje litt i utseendet, men det liker jeg jo åpenbart om jeg vil ha ham som partner. Måten han oppfører seg er det som er sexy, og som gir meg lyst. Jeg har aldri tent på en perfekt kropp i et blad, men ekte gutter når de lyser sex. Den perfekte kroppen i mine øyne er forresten ikke en veltrent og muskuløs, men lang og spinkel. Kanskje litt utenfor temaet.
sirka Skrevet 13. januar 2005 #12 Skrevet 13. januar 2005 Jeg tenner på utstråling og ikke direkte utseendet...
Gjest Daniella_ Skrevet 13. januar 2005 #13 Skrevet 13. januar 2005 Kjæresten min har den perfekte kroppen, virkelig :o Og jeg tente veldig på det i begynnelsen. Nå er det en kominasjon av han, kroppen, bevegelser...ja masse annet enn selve kroppen.
Cata Skrevet 13. januar 2005 #14 Skrevet 13. januar 2005 Utseendet betyr en del, men slett ikke alt. Ville ikke likt det om han var uvasket og ustelt og ikke tok vare på seg i det hele tatt, men det er nå hele mannen jeg vil ha og ikke bare innpakninga.
Arkana Skrevet 13. januar 2005 #15 Skrevet 13. januar 2005 Utseendet betyr egentlig minimalt (selv om min samboer har den perfekte kroppen). Den viktigste erogene sonen er faktisk hjernen, jeg kan godt bli tent bare ved å se ham naken (men også av et spesielt blikk eller noen ord), men de aller fleste gangene er det som oftest på grunn av de følelsene jeg har for ham og fordi jeg vet at sex med ham er fanastisk.
Gjest Hel Skrevet 13. januar 2005 #16 Skrevet 13. januar 2005 Hm.. For min del har jeg en kjæreste som langt fra har "den perfekte" kroppen. Men jeg kunne ikke tent mer på noen som ser annerledes ut enn min kjære. Han er den sprekeste og mest sexy i verden for meg. Så nei, jeg ville ikke hatt mer sex dersom min kjære så annerledes ut. Det er han som person jeg elsker og tenner på og vil ha sex med. Masse! Er enig denne.
Minerva Skrevet 13. januar 2005 #17 Skrevet 13. januar 2005 Det hjelper det ikke å ha en flott kropp om det er ekko når man snakker til mannen ! Det er faktisk turnoff det. Utseendet er ikke alt, og selv om jeg er ganske opptatt av en veltrent kropp, så har det også forekommet menn på min vei som ikke har den fantastiske kroppen, men som har desto mer i hodet, og da har ikke dette spilt noen trille. Svaret er vel at nei jeg hadde ikke hatt mer sex med en veltrent kjæreste enn en med mer vanlig kropp, rett og slett fordi at jeg i utgangspunktet hadde funnet mannen fascinerende og tennbar før jeg inngikk et forhold med han.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 13. januar 2005 #18 Skrevet 13. januar 2005 ja selvfølgelig. Jeg orker da ikke ha sex med en som er stygg. men er han dum så blir han også stygg så sånn er det med den saken.
Gjest lurven Skrevet 14. januar 2005 #19 Skrevet 14. januar 2005 selvfølgelig har det mye å si. får ikke seksuell tenning av noe man synes er stygt. men det hjelper ikke å være pen hvis man har dårlig hygiene feks
Gjest happyending Skrevet 14. januar 2005 #20 Skrevet 14. januar 2005 selvfølgelig har det mye å si. får ikke seksuell tenning av noe man synes er stygt. men det hjelper ikke å være pen hvis man har dårlig hygiene feks Enig... Men for meg trenger ikke et menneske å være superundertøysmodellidrettsstjernewhateverproposjonert for å være tiltrekkende så lenge vedkommende har utstråling... Det er det absolutt viktigste... Jeg har heller aldri sett et skittent menneske med utstråling faktisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå