AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Hei! Jeg er jente, 23 år gammel og har en ganske basic stil. På høsten bruker mye svarte eller mørke stramme jeans/poptrash buksene fra only, strikkegensere som gjerne er litt oversized, collegegensere og enkle stramme gensere i ribbestrikk. Bruker også strikkekjoler av og til med tykke strømpebukser til. (Typisk denne: https://bikbok.com/no/knitwear/jumpers/robin-sweater/7203834_F984 ) Bruker som regel sneakers som sko. Liker også å bruke store skjerf på høsten Jeg har litt hofter og lår, men en relativt smal midje. Bruker S/M i klær. Jeg er på jakt etter en ny høstjakke, men aner ikke hva jeg leter etter. Har noen boblejakker og parkaser, men vil ha noe som er litt finere og kulere om dere skjønner. Men ikke for "fint" da jeg har en jobb som innebærer at man må være komfortabel og praktisk. Går også på skole, så da er jeg heller ikke komfortabel med fuskepels (jeg liker ikke fuskepelsjakker uansett, kan gå på en krage men ikke en hel jakke. Teddystoff er jeg litt mer åpen for) eller en veldig pen kåpe. Setter stor pris om dere har noen tips, hva dere på rundt samme alder bruker og jeg blir veldig glad for linker! Anonymkode: 051c5...e53
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #2 Skrevet 18. august 2017 Ville gått for en halvlang kåpe, i en farge du liker. Det går til alt. Anonymkode: 576b1...817
Perelandra Skrevet 18. august 2017 #3 Skrevet 18. august 2017 (endret) Prøvde denne jakka tidligere i dag hos Days Like This. Jeg liker den veldig godt, men kanskje den er for voksen i stilen for deg? Endret 18. august 2017 av Perelandra Fikset lenke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå