AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Jeg har/hadde en knullevenn. Ble selvsagt forelsket og visste at jeg burde avslutte, men han hadde ikke noe problemer med følelsene mine, så jeg ble. Jeg har hele tiden hatt en dårlig følelse, men lot forelskelsen bestemme. Vi møttes bare når han foreslo det, han ignorerte meldingene mine, nudes ble også ignorert. (Flaut..) Jeg ser jo nå at han bare tok meg fram når han hadde behov for det og jeg slapp alt jeg hadde i hendene og kom.. Problemet nå er at jeg er sint og trist. Han har jo tydeligvis ikke respekt for meg, og skjønner ikke at jeg også er et menneske med følelser. De sier at den beste hevnen er å få et godt liv, men jeg synes det er flaut at han vet at jeg er en "knulledukke"... Dere som har opplevd det samme, hvordan kom dere videre? Anonymkode: e1b7b...572
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Hvordan han så på deg har ikke betydning. Det som har noe å si er hvordan du ser på deg selv. Om du følger hans syn og ser på deg selv som en knulledukke istedenfor å tenke på at det er han som tok feil, og at det er hos han problemet ligger så vil du slite. Greit, du skulle ikke funnet deg i det men du er ikke en knulledukke. Du er et menneske. Anonymkode: f6181...f49 20
MajorasMaske Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Altså han vil aldri glemme det, men du kan late som om det aldri har skjedd. 2
Gjest O.G. Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har/hadde en knullevenn. Ble selvsagt forelsket og visste at jeg burde avslutte, men han hadde ikke noe problemer med følelsene mine, så jeg ble. Jeg har hele tiden hatt en dårlig følelse, men lot forelskelsen bestemme. Vi møttes bare når han foreslo det, han ignorerte meldingene mine, nudes ble også ignorert. (Flaut..) Jeg ser jo nå at han bare tok meg fram når han hadde behov for det og jeg slapp alt jeg hadde i hendene og kom.. Problemet nå er at jeg er sint og trist. Han har jo tydeligvis ikke respekt for meg, og skjønner ikke at jeg også er et menneske med følelser. De sier at den beste hevnen er å få et godt liv, men jeg synes det er flaut at han vet at jeg er en "knulledukke"... Dere som har opplevd det samme, hvordan kom dere videre? Anonymkode: e1b7b...572 Hjelpes for et syteinnlegg, du hadde da selv ansvar for å kutte han ut når du oppdaget at fitte var det eneste han ville ha.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #5 Skrevet 17. august 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har/hadde en knullevenn. Ble selvsagt forelsket og visste at jeg burde avslutte, men han hadde ikke noe problemer med følelsene mine, så jeg ble. Jeg har hele tiden hatt en dårlig følelse, men lot forelskelsen bestemme. Vi møttes bare når han foreslo det, han ignorerte meldingene mine, nudes ble også ignorert. (Flaut..) Jeg ser jo nå at han bare tok meg fram når han hadde behov for det og jeg slapp alt jeg hadde i hendene og kom.. Problemet nå er at jeg er sint og trist. Han har jo tydeligvis ikke respekt for meg, og skjønner ikke at jeg også er et menneske med følelser. De sier at den beste hevnen er å få et godt liv, men jeg synes det er flaut at han vet at jeg er en "knulledukke"... Dere som har opplevd det samme, hvordan kom dere videre? Anonymkode: e1b7b...572 Du hadde ikke respekt for deg selv, det var problemet. Da kan du ikke vente at andre har det. Anonymkode: 7b4be...b2b 9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #6 Skrevet 17. august 2017 Hmmm gammle er dere egentlig? Anonymkode: 449a8...97a
Trolltunge Skrevet 17. august 2017 #7 Skrevet 17. august 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har/hadde en knullevenn. Ble selvsagt forelsket og visste at jeg burde avslutte, men han hadde ikke noe problemer med følelsene mine, så jeg ble. Jeg har hele tiden hatt en dårlig følelse, men lot forelskelsen bestemme. Vi møttes bare når han foreslo det, han ignorerte meldingene mine, nudes ble også ignorert. (Flaut..) Jeg ser jo nå at han bare tok meg fram når han hadde behov for det og jeg slapp alt jeg hadde i hendene og kom.. Problemet nå er at jeg er sint og trist. Han har jo tydeligvis ikke respekt for meg, og skjønner ikke at jeg også er et menneske med følelser. De sier at den beste hevnen er å få et godt liv, men jeg synes det er flaut at han vet at jeg er en "knulledukke"... Dere som har opplevd det samme, hvordan kom dere videre? Anonymkode: e1b7b...572 Det er alltid trist når følelser ikke er gjensidige. Sinnet du føler er nok mest ovenfor deg selv. At du lot deg bruke. Det er forståelig, men du hadde vel et håp, og mennesker gjør mye rart ut fra spinkle håp. Det er ikke noe uvanlig med deg der! Å kalle deg selv knulledukke er imidlertid ikke bra. Du falt for en fyr, håpte, ga det du kunne og tok de smulene han ga deg, i håp om at det kunne utvikle seg. Det er det maaange som har gjort, og det gjør deg ikke til noe ekkelt, så du burde slutte med å nedverdige deg selv til benevnelsen "knulledukke". Det gikk ikke slik du håpte! Slik er det bare, og ting går ikke alltid som man håper... uten at man bør kalle seg selv nedverdigende ting etterpå. Du må ha respekt for deg selv! Hva han tenker om deg bør du egentlig blåse i, men antagelig tenker han at du er en søt og sexy jente, siden han ville treffe deg igjen og igjen, men du var ikke akkurat den han kunne falle for. Det gjør verken ham eller deg til noe umenneskelig. Det er trist for deg ja, om du har andre følelser, men det hadde vært trist uansett om du hadde knullet ham eller ikke det! 9
Gjest BethD Skrevet 17. august 2017 #8 Skrevet 17. august 2017 Drit vel en lang faen i hva han tenker ???? Du må ha respekt for deg selv og finne selvtilliten din for han skal vel ikke få æren av at du syns vondt om deg selv fordi du håpte at han ville falle for deg også? Vi har alle vært der engang. Det er helt greit å syns synd på seg selv en stund etter man har opplevd noe sånt men ikke for alltid !! On to the next og forhåpentligvis går det bedre denne gangen,husk følelsen du sitter med nå slik at det ikke skjer igjen ☺️☺️
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #9 Skrevet 17. august 2017 Jenter må slutte å gi ved dørene slik. Dere ødelegger hele markedet menn blir kyniske og kalde og jenter blir følelsesmessig ødelagte av slikt. Ingen mann skal få tilgang så lett uten å måtte bevise at han respekterer en dame mer enn dette. Dette er et tilbakeskritt på likestillingen. Anonymkode: 4162b...783 5
Gjest BethD Skrevet 17. august 2017 #10 Skrevet 17. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenter må slutte å gi ved dørene slik. Dere ødelegger hele markedet menn blir kyniske og kalde og jenter blir følelsesmessig ødelagte av slikt. Ingen mann skal få tilgang så lett uten å måtte bevise at han respekterer en dame mer enn dette. Dette er et tilbakeskritt på likestillingen. Anonymkode: 4162b...783 Du har helt rett men når følelser er sterke og man er så oppslukt av personen at man ikke ser realiteten så er det vanskelig å stå opp for seg selv og være sterk. Man blir svak i sånne situasjoner og det er bare menneskelig. Den som kunne gjort noe her for å stoppe det er denne mannen som åpenbart visste om hennes følelser men alikevel kjørte på. Jeg sier ikke at man skal legge skylden på mannfolkene alltid men i denne situasjonen og lignende situasjoner....
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #11 Skrevet 17. august 2017 10 minutter siden, BethD skrev: Du har helt rett men når følelser er sterke og man er så oppslukt av personen at man ikke ser realiteten så er det vanskelig å stå opp for seg selv og være sterk. Man blir svak i sånne situasjoner og det er bare menneskelig. Den som kunne gjort noe her for å stoppe det er denne mannen som åpenbart visste om hennes følelser men alikevel kjørte på. Jeg sier ikke at man skal legge skylden på mannfolkene alltid men i denne situasjonen og lignende situasjoner.... Jeg er enig i at det er et delt ansvar. Men når ene part gir fullstendig faen, så går hele byrden på den andre part. Det er vanskelig når det er følelser blandet inn, men vi jenter må bli flinkere til å passe på oss selv og også støtte våre venninner. Vi må bli flinkere til å spotte en douche så han kan bli stoppa fra å ødelegge flere jenter. Dette er feil utvikling for hele samfunnet. Anonymkode: 4162b...783 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #13 Skrevet 17. august 2017 Du burde heller være bekymret for at du ikke har respektert deg selv. Ta en pause fra dating, og "finn deg selv." Anonymkode: b47fd...7f0 1
I Grosny Skrevet 17. august 2017 #14 Skrevet 17. august 2017 (endret) Du har jo hatt noen gleder med gutten, selv om det ikke var noe varig. Hvis du synes dette er veldig feil, så får du bare være litt mer kresen neste gang du får kontakt med en mann. Pulevennkonseptet funker ikke for deg. Du må bli ærlig med dine egne følelser og behov og ikke gå inn i noe dårlig kompromiss. Endret 17. august 2017 av I Grosny 1
I Grosny Skrevet 17. august 2017 #15 Skrevet 17. august 2017 2 timer siden, Trolltunge skrev: Det er alltid trist når følelser ikke er gjensidige. Sinnet du føler er nok mest ovenfor deg selv. At du lot deg bruke. Det er forståelig, men du hadde vel et håp, og mennesker gjør mye rart ut fra spinkle håp. Det er ikke noe uvanlig med deg der! Å kalle deg selv knulledukke er imidlertid ikke bra. Du falt for en fyr, håpte, ga det du kunne og tok de smulene han ga deg, i håp om at det kunne utvikle seg. Det er det maaange som har gjort, og det gjør deg ikke til noe ekkelt, så du burde slutte med å nedverdige deg selv til benevnelsen "knulledukke". Det gikk ikke slik du håpte! Slik er det bare, og ting går ikke alltid som man håper... uten at man bør kalle seg selv nedverdigende ting etterpå. Du må ha respekt for deg selv! Hva han tenker om deg bør du egentlig blåse i, men antagelig tenker han at du er en søt og sexy jente, siden han ville treffe deg igjen og igjen, men du var ikke akkurat den han kunne falle for. Det gjør verken ham eller deg til noe umenneskelig. Det er trist for deg ja, om du har andre følelser, men det hadde vært trist uansett om du hadde knullet ham eller ikke det! Meget bra innlegg! 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #16 Skrevet 17. august 2017 Så svaret er altså selvrespekt? Ts Anonymkode: e1b7b...572
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #17 Skrevet 17. august 2017 Ja, det er svaret. Og at du ikke går inn i samme type forhold igjen. Sånne forhold funker aldri i lengden, når man får følelser så kommer man i en "klemme" og det er ikke noe godt sted å være. Hilsen en som har vært samme sted og det er en så dårlig følelse. Men husk at du må ha selvrespekt, så vil du ikke komme opp i denne typen forhold igjen. Anonymkode: e616c...974
I Grosny Skrevet 17. august 2017 #18 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så svaret er altså selvrespekt? Ts Anonymkode: e1b7b...572 Det du gjorde feil var å gå inn i ett forhold i ubalanse, som egentlig var ett enveisforhold. Det var ikke bra for deg. Du trenger forhold der din medspiller er like interessert som du er. Du visste vel at han utnyttet at du var på tuppa etter han slik at han kunne forsyne seg med kos uforpliktende akkurat når det passet han. Du må altså være gjerrigere med kosen når du ikke får nok interesse. Du tenkte kanskje at han var finere enn deg. Ikke tenk sånn. Du må tenke og tro at dere stiller likt. Det er kanskje det som er selvrespektbiten her. Neste gang får du bli med en som har entusiasme for deg, både som menneske og som kosejente.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #19 Skrevet 17. august 2017 Du kan jo ta en helt annen variant: "Den fyren kan ikke være riktig klok som ikke forstod hvor fantastisk jeg er som person. Synd for han!" Selv om du ikke tror det første gang du sier det, så kan du tro det litt mer etter hvert som du gjentar det. Og da vil du jo få det bedre med deg selv når du tenker bedre om deg selv. Damer må slutte å digge menn ukritisk, men digge seg selv mer i stedet. Anonymkode: ac526...74e 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #20 Skrevet 17. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo ta en helt annen variant: "Den fyren kan ikke være riktig klok som ikke forstod hvor fantastisk jeg er som person. Synd for han!" Selv om du ikke tror det første gang du sier det, så kan du tro det litt mer etter hvert som du gjentar det. Og da vil du jo få det bedre med deg selv når du tenker bedre om deg selv. Damer må slutte å digge menn ukritisk, men digge seg selv mer i stedet. Anonymkode: ac526...74e Tommel opp for dette innlegget 👍🏻 Anonymkode: 4162b...783 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå