Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man med kollega som stadig er kvass og sur?

Eksempel:

hvis du et superhyggelig, smiler og sier hei, så snapper kollegaen tilbake "jeg er opptatt, kan du bare gå?!!!!"

😩😳😖😖

Anonymkode: b8f8a...1f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi. 

Høres ut som min tidligere kollega fra Gullfunn...

Høy, slank, blond og kort hår?

Anonymkode: 829d2...2e3

Skrevet

Ville bedt vedkommende ra seg kraftig sammen og snakket med sjefen. Sånne ansatte bidrar til dårlig arbeidsmiljø. På min jobb er sånn oppførsel grunn til advarsel. 

Anonymkode: 6537e...663

Skrevet

Lar han eller henne være i fred, og unngår å provosere. Jeg har selv vært slik når arbeidsdagene ble for jævlige på grunn av stress på toppen av mye smerter i kroppen. Skulle ønsket meg mer respekt og forståelse fra kollegaer da. Men det må ikke skje fremfor kunder, det er viktig.

Anonymkode: 6d800...5fb

• Liker 1
Skrevet

Overse mennesket. Jeg jobbet med en som ikke en jævla dag hilste når hun kom om morgenen. 
Nå jobber vi ikke sammen, men jeg treffer henne av og til i butikken, og da er det ikke mulig å komme derfra. Da skal det prates om alt mulig, gamle kolleger, gamle tider etc. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lar han eller henne være i fred, og unngår å provosere. Jeg har selv vært slik når arbeidsdagene ble for jævlige på grunn av stress på toppen av mye smerter i kroppen. Skulle ønsket meg mer respekt og forståelse fra kollegaer da. Men det må ikke skje fremfor kunder, det er viktig.

Det er vel heller du som burde ha vist respekt. Det er fullt mulig å hilse tilbake når kollegaer sier "hei". Du burde ikke vært på jobb om du ikke kan oppføre deg med det minste snev av høflighet pga smerter.

Skrevet

Takk 🙂

Anonymkode: b8f8a...1f0

Skrevet
5 timer siden, NotNaomi skrev:

Det er vel heller du som burde ha vist respekt. Det er fullt mulig å hilse tilbake når kollegaer sier "hei". Du burde ikke vært på jobb om du ikke kan oppføre deg med det minste snev av høflighet pga smerter.

Her ser vi nok et eksempel på en som ødelegger en arbeidsplass. Det er ikke meg jeg snakker om. 

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her ser vi nok et eksempel på en som ødelegger en arbeidsplass. Det er ikke meg jeg snakker om. 

Mente du at jeg ødelegger på en arbeidsplass?? Skjønte ikke helt svaret ditt. Men jeg er høflig jeg altså. Det er en nødvendighet når en jobber på en serviceplass (hotell).

Skrevet

Overarbeidet? Problemer hjemme? Vært sånn lenge?

Blir bekymret for en kollega lenge før jeg sutrer om at de er sur.

Anonymkode: a8f1a...3c7

• Liker 4
Skrevet

Kanskje du ikke fremstår så jævla hyggelig som du her gir uttrykk for?

Anonymkode: d9b14...a7a

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, NotNaomi skrev:

Mente du at jeg ødelegger på en arbeidsplass?? Skjønte ikke helt svaret ditt. Men jeg er høflig jeg altså. Det er en nødvendighet når en jobber på en serviceplass (hotell).

Jepp. Om du er høflig eller ikke er uvesentlig for en kollega som sliter, så lenge respekten mangler.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overarbeidet? Problemer hjemme? Vært sånn lenge?

Blir bekymret for en kollega lenge før jeg sutrer om at de er sur.

Anonymkode: a8f1a...3c7

Den anstendige måten å reagere på! Takk for forståelsen og medmenneskeligheten :)

Skrevet

Er dette det eneste eksempelet du har?

Anonymkode: a18ed...b07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...