Gå til innhold

Penger overført fra Politikammeret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser jeg har fått overført endel penger fra Politikammeret her jeg bor. Jeg aner ikke hva det kan være for slags penger. 
Kan det fx være penger betalt for mye til Namsfogden ? Hadde en runde med dem i sommer og kan, i desperasjon bare betalt alt som ble lagt foran meg for å bi kvitt helvetet, betalt for mye. 

Skrevet
Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev:

Jeg ser jeg har fått overført endel penger fra Politikammeret her jeg bor. Jeg aner ikke hva det kan være for slags penger. 
Kan det fx være penger betalt for mye til Namsfogden ? Hadde en runde med dem i sommer og kan, i desperasjon bare betalt alt som ble lagt foran meg for å bi kvitt helvetet, betalt for mye. 

Du vil jo få en melding om hva beløpet gjelder. Enten via post eller i nettbanken. 

Anonymkode: d48d4...a53

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil jo få en melding om hva beløpet gjelder. Enten via post eller i nettbanken. 

Not. Det er derfor jeg gjetter... det har kommet melding om at det er innbetalt, men ikke hvorfor.

Skrevet
1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev:

Not. Det er derfor jeg gjetter... det har kommet melding om at det er innbetalt, men ikke hvorfor.

Det tar jo noen dager før du får den meldingen. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det tar jo noen dager før du får den meldingen. 

OK, venter i spenning. Jeg har jo fått melding om innbetaling, da kommer det gjerne en til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...