Nelle Skrevet 14. januar 2005 #21 Skrevet 14. januar 2005 Intet' date=' føler ikke for å utlevere mannen min, og er ikke interessert i andres typer heller.[/quote'] Helt enig i dette!
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2005 #22 Skrevet 15. januar 2005 Eg og enkelte venninder fortelle veldig masse til kvarandre.. diskutera det eine og det andre! veldig greit å dele erfaringa av og til!!
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2005 #23 Skrevet 15. januar 2005 Je gvil gjerne ha sex-livet mitt i fred, og deler ikke dette med mine venniner. Og hels vil jeg slippe å få vite så veldig mye om detaljer rundt deres sex-liv å.....
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2005 #24 Skrevet 16. januar 2005 Jeg kan diskutere sex generelt med gode venner (da gjerne på fårspel). Hva som er prøvt, og detaljer blir utlevert, men navn blir sjelden nevnt i "min" gjeng. Noen ganger lurer man på diverse ting, og da er det greit å kunne spørre venner man stoler på. Nåværende forhold blir ikke diskutert.
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #25 Skrevet 16. januar 2005 Je gvil gjerne ha sex-livet mitt i fred' date=' og deler ikke dette med mine venniner. Og hels vil jeg slippe å få vite så veldig mye om detaljer rundt deres sex-liv å.....[/quote'] så prippent.
nyibyen Skrevet 16. januar 2005 #26 Skrevet 16. januar 2005 Vi diskuterer alt i min venninnegjeng, størrelser, detaljerte handlingsforløp, solosex, pinlige flauser, intet er forbudt område. Det er veldig befriende, og lærerrikt! I alle "kvinneblader" som Cosmo, Elle etc står jo ting svart på hvitt og det ville nesten være unaturlig hvis man ikke kunne diskutere like fritt med sine venninner. Men det er jo vi single som ofte har mest å snakke om når det gjelder spennende sex-erfaringer med ulike menn. Legger forresten merke til at det er flest av de rare, ekle og pinlige erfaringene som kommer opp, og svært lite beskrivelser av GOD og intim sex. Kanskje distanserer man seg fra sexen på den måten (ved å gjøre det morsomt og trivielt), og det gjør at man kan snakke åpnere?
pusla Skrevet 16. januar 2005 #27 Skrevet 16. januar 2005 Nei, prater ikke om sex med noen av venninnene mine. Men forholdene våre ellers, prater vi endel om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå