Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 Hei Det er ingen hemmelighet at kvinner er mer verbale enn menn. Så når dere diskuterer med venninner, gjerne over et glass rødvin på en fredagskveld, hvor mye kommer frem om tidligere elskere/typer etc? Hører jo diverse historier om at det brettes ut de mest intime detaljer - fra størrelse, hvem som var bra/dårlig og så videre... Hvor mye forteller dere til hverandre egentlig?
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #2 Skrevet 13. januar 2005 Huff, tror jammen jeg har en kjedelig venninneflokk. Hyppighet ja, men ikke detaljer som stillinger, størrelse osv. Vi har så mye annet å snakke om.
Gjest Melk Skrevet 13. januar 2005 #3 Skrevet 13. januar 2005 Veldig sjelden jeg diskuterer slikt. Har skjedd noen ganger når man bare er to, men da er det ikke for å slarve, mer for å snakke om noe man ønsker den andres vurderinger/meninger om. Vet null og niks om stillinger og sånn.
Samantha Skrevet 13. januar 2005 #5 Skrevet 13. januar 2005 Eg snakkar nesten ikkje om sex med mine venninder i det heile tatt. "Alle" har fast kjæreste, og då blir det ikkje så mykje diskusjon om ditten og datten. Føler ikkje for å utlevere typen min på den måten og det håper eg ikkje han gjer mot meg heller. Men litt snakk i ny og ne blir det selfølgelig, men då mest generelt, ingen detaljar... Når det gjelder ons eller teite X-ar, så syns eg det er heilt OK å komme med litt dirty details.
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #6 Skrevet 13. januar 2005 Hei Det er ingen hemmelighet at kvinner er mer verbale enn menn. Så når dere diskuterer med venninner, gjerne over et glass rødvin på en fredagskveld, hvor mye kommer frem om tidligere elskere/typer etc? Hører jo diverse historier om at det brettes ut de mest intime detaljer - fra størrelse, hvem som var bra/dårlig og så videre... Hvor mye forteller dere til hverandre egentlig? Alt......
LilleMy Skrevet 13. januar 2005 #7 Skrevet 13. januar 2005 Intet, føler ikke for å utlevere mannen min, og er ikke interessert i andres typer heller.
~sikka~ Skrevet 13. januar 2005 #8 Skrevet 13. januar 2005 Noe, men vi nevner aldri navn osv når vi snakker om sex... vi vil ikke utlevere sexlivet vi har med nåværende mann noe særlig. Det er jo mellom to personer som ingen har noe med, mener nå jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #9 Skrevet 13. januar 2005 Skjønner at dere ikke utleverer opplysninger om det sex-livet dere har med nåværende partner. Jeg mente mer tilfeldige ONS/bekjentskaper eller tidligere elskere.
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2005 #10 Skrevet 13. januar 2005 Tidligere kjærester, ons etc er fritt vilt! Utleverer ikke kjæresten, men bittelitt snakk blir det jo.
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #11 Skrevet 13. januar 2005 Tidligere kjærester' date=' ons etc er fritt vilt! Utleverer ikke kjæresten, men bittelitt snakk blir det jo.[/quote'] Snakker ikke om typen nei... det er privat
Tusseline Skrevet 13. januar 2005 #12 Skrevet 13. januar 2005 Jeg prater aldri med venninner/kamerater om vårt sexliv. Det synes jeg er unødvendig, og viser lite respekt. Dessuten ville ikke kjærsten min ha likt det. Men dersom jeg hadde hatt noen problemer i sexlivet, kan det derimot hende at jeg hadde tatt det opp, og bedt om evt. råd.
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2005 #13 Skrevet 13. januar 2005 Vi snakker ikke så mye om sex nei..... men veldig mye om hvordan forholdene våre er, hva vi føler for kjæresten og den slags ting......
Gjest Daniella_ Skrevet 13. januar 2005 #14 Skrevet 13. januar 2005 Jeg forteller svært lite om kjæresten min og om hvordan vi har det seksuelt. Men tidligere flørter o.l det kan vi snakke om (innen visse grenser, vi forteller ikke penis strl på noen f.eks) Vi snakker mer om forholdet til våre kjærester.
Gjest happyending Skrevet 13. januar 2005 #15 Skrevet 13. januar 2005 Oii, nå ble jeg plutselig litt flau... :oops: Meg og mine nærmeste venninner snakker om ALT... Nåværende typer forteller vi bare positive ting om - hvis ikke forholdet er skikkelig på randen til å bli slutt... Men vi forteller masse om tidligere erfaringer, morsomme, flaue, ekle osv ting vi har vært med på.. Av og til nevner vi navn og av og til skjems vi så mye at vi ikke nevner navn.. Vi prater og om fantasier, hvor ofte vi har sex, kinkye saker osv.. Særlig i fylla gjør vi dette, hehe, vet ikke hvorfor det er sånn
Arkana Skrevet 13. januar 2005 #16 Skrevet 13. januar 2005 Vi kan godt snakke om sex, men jeg går i allefall ikke i detaljer om sexlivet til min samboer og jeg. Jeg synes ikke jeg har rett til å brette ut ting som omhandler andre mennesker. Som flere andre har nevnt her snakker vi mer om forhold, følelser og generelle ting enn akkurat sex. Det er liksom ikke så interessant hva andre gjør i senga. Ville dere satt pris på å bli snakket om av andre? Vite at det finnes en stor guttegjeng i byen som vet at du har verdens minste bryster, er dårlig i oralsex og grynter så rart når du kommer?
*M* Skrevet 13. januar 2005 #17 Skrevet 13. januar 2005 Siden jeg er singel blir det ikke mye utlevering på meg. Kanskje litt småspøking om gamlekjærester, men ikke mer enn det. Sex-livene deres vet jeg nok om, jeg trenger ikke vite mer enn de vil fortelle og det samme gjelder meg.
crazymagic Skrevet 13. januar 2005 #18 Skrevet 13. januar 2005 Å snakke med venninner om ONS eller andre FGF er bare gøy! Forteller ikke alt selvfølgelig, i respekt for den andre parten og for en selv også. Noen ting er jo bare for meg og han.... Men detaljer om all flørtingen, rotiga og andre små juicy details deler hvertfal meg og min beste venninne. Og på fest, med litt for mye innabords, kommer ofte mer ting frem til gud og hver mann... :-? Men som sagt ikke alle ting som ble sagt og gjort, sånn i minste detalj... Er for personlig.
Gjest Cerise Skrevet 14. januar 2005 #19 Skrevet 14. januar 2005 Blir mest på vorspiel det blir sånn snakk som det, hehe.. Rart hva den alkoholen gjør med folk
*melis* Skrevet 14. januar 2005 #20 Skrevet 14. januar 2005 Jeg sier det meste til venninnene mine (særlig etter noen glass vin ) men det er bare om tidligere "affærer" , kunne ikke tenke meg å lagt ut detaljer om en eventuell kjæreste, det synes jeg skal være mellom oss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå