Gå til innhold

Hente ut pakke med kollinummer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakken hadde forventet leveringstid den 15 august, men da var postkassen min full pågrunn av andre pakker som ble levert den dagen. Sporingen har ikke registrert noe siden den ble sortert og videresendt i Oslo. Det er en mobiltelefon verdt 7-8000, så jeg kjenner jeg er litt stresset. Er det innafor å dra innom min vanlige post i butikk å spørre om de kan sjekke om pakken ligger der, selv om jeg ikke har fått noen hentelapp enda?

Anonymkode: a2527...bc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har ikke kommet fram, den blir ikke levert til postkassen din, den må alltid hentes ut med legitimasjon. Du får hentelapp når den har kommet fram og det står på sporingen hvor den er nå. Gå inn og sjekk.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Evilposelos skrev:

Den har ikke kommet fram, den blir ikke levert til postkassen din, den må alltid hentes ut med legitimasjon. Du får hentelapp når den har kommet fram og det står på sporingen hvor den er nå. Gå inn og sjekk.

Hvis du leste innlegget så står det at jeg har vært inne og sjekket sporingen. Takk for bidraget ditt.

Skrevet

Den er nok fortsatt i Oslo, men skader ikke å spørre på butikken. Du må regne med de ikke har mulighet til å finne den da.

Skrevet

Jeg har jobbet i post i butikk og det var ofte at folk kom innom for å sjekke kollinr. Av og til kunne jeg ta meg tid til å gå igjennom hyllene for å ta en kjapp titt, men ofte måtte jeg bare be folk om å komme tilbake senere hvis de ikke hadde fått hentemelding etter en stund 

Anonymkode: 2c181...0fb

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pakken hadde forventet leveringstid den 15 august, men da var postkassen min full pågrunn av andre pakker som ble levert den dagen. Sporingen har ikke registrert noe siden den ble sortert og videresendt i Oslo. Det er en mobiltelefon verdt 7-8000, så jeg kjenner jeg er litt stresset. Er det innafor å dra innom min vanlige post i butikk å spørre om de kan sjekke om pakken ligger der, selv om jeg ikke har fått noen hentelapp enda?

Nei, du får ikke hentet den om den ikke er registrert inn. Har prøvd dette selv, men det har ikke kommet noe. Og det er da de gangene pakka har vært lasta opp for levering til oppgitt hentested, men den har ikke kommet. Men dagen etter, tidlig på formidagen blir den registrert inn og jeg kunne ha hentet den

Skrevet

Hvis du tenker deg litt om så er det veldig mange pakker i omløp og det tar litt tid innimellom. Den kommer nok. :) 

Anonymkode: bc312...d51

Skrevet

Jeg har hentet pakker på Posten som står at de fortsatt er i Oslo. Mange blir aldri registrert utlevert, selv om jeg får med kvittering. Men jeg antar at jeg fikk sms om at de var kommet siden man ikke får pakke uten hentekode. Dette gjelder for pakker som blir sendt med sporing og leveres på Posten/PiB.

Jeg opplever ofte at pakker blir forsinket i posten, da får jeg sms med ny forventet leveringsdato. Har også opplevd noen ganger at pakken blir feilsendt, men det dukker jo opp i sporingen. Når var sporingen på din pakke sist oppdatert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...