AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Del Skrevet 17. august 2017 Jeg har den siste uka ventet en pakke i postkassa. Den er allerede betalt for, og det ser ikke lovende ut for å få den. Jeg sendte Mail til bedriften for å høre om varen var sendt, og det var den. Hvor den ble borte på veien vet ikke jeg. Er det da bare å anse pengene som tapt? Varen kostet 600. Det er jo ikke mye penger, men nok til at det kjipt å måtte betale for en ny. Anonymkode: 7ab45...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMB Skrevet 17. august 2017 #2 Del Skrevet 17. august 2017 Du har ikke sporingsnummer på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3 Del Skrevet 17. august 2017 Nei, varen ble sendt med A-post, så det er ikke sporing på den dessverre. Anonymkode: 7ab45...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. august 2017 #4 Del Skrevet 17. august 2017 Hadde venta 14 dager før jeg hadde ansett den som tapt. Krev pengene tilbake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. august 2017 #5 Del Skrevet 17. august 2017 I disse ferietider så er det så ymse med posten, kan være det er glemt å legge en lapp i postkassen din om at den kan hentes. Skjedd meg to ganger i sommer. Så gå på postkontoret og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #6 Del Skrevet 17. august 2017 Posten kan etterlyse den internt. Kontakt postkontoret/post i butikk, så hjelper de deg. Det er et skjema som skal fylles ut, bl.a. avsender, mottaker, dato det ble sendt, innhold osv. Gjorde det flere ganger da jeg jobbet i post i butikk. Anonymkode: 2de79...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #7 Del Skrevet 17. august 2017 Da venter jeg noen dager til før jeg etterlyser den:) Anonymkode: 7ab45...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #8 Del Skrevet 17. august 2017 7 timer siden, O.G. skrev: I disse ferietider så er det så ymse med posten, kan være det er glemt å legge en lapp i postkassen din om at den kan hentes. Skjedd meg to ganger i sommer. Så gå på postkontoret og høre. Selve varen kommer i posten, altså ikke hentelapp. Anonymkode: 7ab45...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #9 Del Skrevet 17. august 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selve varen kommer i posten, altså ikke hentelapp. Anonymkode: 7ab45...4f2 Hvis den er for stor for postkassen blir det lagt igjen hentelapp og pakken blir lagt inn på postkontoret. Anonymkode: 0ae8d...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. august 2017 #10 Del Skrevet 17. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selve varen kommer i posten, altså ikke hentelapp. Anonymkode: 7ab45...4f2 Ikke vær sikker på det, jeg har fått hentelapp selv på bittesmå pakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #11 Del Skrevet 17. august 2017 Sender postverket virkelig ut sånne "hentelapper" fremdeles? Jeg trodde de hadde gått mer og mer over til å sende e-post og / eller tekstemldinger? Anonymkode: 2c2eb...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #12 Del Skrevet 17. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sender postverket virkelig ut sånne "hentelapper" fremdeles? Jeg trodde de hadde gått mer og mer over til å sende e-post og / eller tekstemldinger? Anonymkode: 2c2eb...b08 Ja det gjør de. Ofte både lapp og sms. Anonymkode: cda7b...802 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå