Gå til innhold

Squirt/sprutorgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gikk til innkjøp av en g-punkts vibrator for å utforske litt. Jeg varmet skikkelig opp på forhånd med ytre stimuli osv og var opphisset. Etter å ha jobbet litt med vibratoren så kjenner jeg denne tissetrengte følelsen jeg har hørt om, snike innpå. Som følge av noen tips der ute lot jeg det "stå til" og slapp meg løs. Det kom mye væske og jeg vil jo si opplevelsen var behagelig, men sitter vel igjen med en følelse av at jeg bare har mistet kontrollen på blæra.. Noen som erfarer det samme? 

Anonymkode: c742f...96d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du bare tisset på deg, om opplevelsen bare var "behagelig "?

Når jeg får sprutorgasmer så er orgasmen så vanvittig sterk at jeg helt mister hodet og føler meg totalt utladet etterpå. Den er annerledes enn en vanlig orgasme, og absolutt et hakk over de "gode" orgasmene.

Men vi opplever sikkert/kanskje orgasmer forskjellig. 

Anonymkode: 7bdf9...26e

Skrevet

Jeg syntes også at squirting ikke gir noe kjempegod følelse i seg selv, men den kommer ofte i sammenheng med en g punkts orgasme, og de er jo ofte kraftige.

Anonymkode: 33733...f74

• Liker 2
Skrevet

Erfaringsmessig kommer gjerne det litt ekstra fuktighet når man stimulerer g-punktet, mens selve g-punktsorgasmen krever litt mer tilvenning for jenta å klare.

Skrevet

Du har funnet stedet, men ikke vendt deg til å bruke det enda. 

Anonymkode: 5ba27...63c

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Min erfaring er at sprutorgasmer alltid kommer med urin. Noen ganger bare litt, andre ganger temmelig mye.

Skrevet

Det er en blanding av urin og samme væsken som er i sæd. 

Anonymkode: 5ba27...63c

Skrevet

Var fascinert av dette for et par år siden, og ville få damene til å squirte. Klarte det også med noen. Men jeg tror faktisk det er tiss. Min erfaring tilsier at det er de med minst kontroll på musklene der nede som squirter. 

Anonymkode: d668a...a91

• Liker 1
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var fascinert av dette for et par år siden, og ville få damene til å squirte. Klarte det også med noen. Men jeg tror faktisk det er tiss. Min erfaring tilsier at det er de med minst kontroll på musklene der nede som squirter. 

Den erfaringen stemmer overhodet ikke på meg. Jeg har veldig sterke muskler både innvendig og utvendig og fullstendig kontroll på blæra. Jeg kan dessuten nettopp ha tisset. Spruter likevel.

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 4
Skrevet
3 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Den erfaringen stemmer overhodet ikke på meg. Jeg har veldig sterke muskler både innvendig og utvendig og fullstendig kontroll på blæra. Jeg kan dessuten nettopp ha tisset. Spruter likevel.

Jeg tror heller ikke det er urin. I såfall ville det jo luktet. 😜

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, siwhel skrev:

Jeg tror heller ikke det er urin. I såfall ville det jo luktet. 😜

Det er visst litt urin i det, men det kommer ikke fra blæren, men fra kjertler som ikke alle har og er mer enn urin. Men forskerne er visst ikke sikre. 

Skrevet
Akkurat nå, Ulla Ullsokk skrev:

Det er visst litt urin i det, men det kommer ikke fra blæren, men fra kjertler som ikke alle har og er mer enn urin. Men forskerne er visst ikke sikre. 

Javel ikke merket noe til det... vel har ikke direkte undersøkt det. Men  direkte hatt veldig stor glede av nytelsen 😍

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har motsatt erfaring. De jentene jeg har vært med som har spruta har vært de trangeste, og som har mest bevisst kontroll på muskelbruken nedentil. Merker jo selv også at jeg måtte jobbe massemusklene der nede for å i det hele tatt få det til, og jeg kan bli støl dagen etter. 

1 time siden, Ulla Ullsokk skrev:

Det Kan inneholde spor av urin, noe som ikke er rart i det hele tatt, siden det kommer ut i nærheten av urinrøret. Hele underlivet kan strengt tatt inneholde små spor av urin, dersom man tar kjemiske prøver av det, det er jo ikke vanntette skott mellom de ulike delene. 

Anonymkode: 75104...e6b

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at damer som er trange er de som squirter. De som er slappe og må ha et balltre i musa for å være fornøyd, er det værre med:fnise:

Anonymkode: 388e2...998

Skrevet

Smakt på det, om det var tiss så er tiss godt ass 😘 Kunne lett ha drikki en kopp 

Anonymkode: 6c8b1...9ae

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har motsatt erfaring. De jentene jeg har vært med som har spruta har vært de trangeste, og som har mest bevisst kontroll på muskelbruken nedentil. Merker jo selv også at jeg måtte jobbe massemusklene der nede for å i det hele tatt få det til, og jeg kan bli støl dagen etter. 

Det Kan inneholde spor av urin, noe som ikke er rart i det hele tatt, siden det kommer ut i nærheten av urinrøret. Hele underlivet kan strengt tatt inneholde små spor av urin, dersom man tar kjemiske prøver av det, det er jo ikke vanntette skott mellom de ulike delene. 

Støl??? What? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Støl??? What? 

Det blir min mann også. Såklart man blir det av å fingre en dame heftig til 3-4-5 orgasmer. Elsker å se han legge så mye innsats i det  og de deilige blodårene på armen hans, så jeg squirter og squirter i syvende himmel og kan ikke få nok! :ninuskapus:

Anonymkode: edd92...2a2

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar! Etter jeg traff kjæresten min og ble glad i sex har jeg litt iver på å utforske mer og forstå kroppen min bedre. 

Var for eksempel ikke så glad i å stå i doggy, men nå er det blitt favorittstilling nr.1. Når kjæresten setter opp tempoet og jeg stimulerer meg selv bygger det litt tregere opp til en heftig og dyp orgasme som er mye kraftigere enn klitorisorgasme uten penetrering eller i misjonær med ytre stimulering. Jeg har aldri kommet ved kun penetrering. Er kanskje den orgasmen jeg opplever i doggy en blanding av vaginal og klitorisorgasme? Opplever noen sprutorgasme i doggy, eller er det en vanskelig vinkel? Og har noen fått god effekt av å bruke vaginakuler? Kanskje like greit å jobbe med knipeøvelser bare.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Etter jeg traff kjæresten min og ble glad i sex har jeg litt iver på å utforske mer og forstå kroppen min bedre. 

Var for eksempel ikke så glad i å stå i doggy, men nå er det blitt favorittstilling nr.1. Når kjæresten setter opp tempoet og jeg stimulerer meg selv bygger det litt tregere opp til en heftig og dyp orgasme som er mye kraftigere enn klitorisorgasme uten penetrering eller i misjonær med ytre stimulering. Jeg har aldri kommet ved kun penetrering. Er kanskje den orgasmen jeg opplever i doggy en blanding av vaginal og klitorisorgasme? Opplever noen sprutorgasme i doggy, eller er det en vanskelig vinkel? Og har noen fått god effekt av å bruke vaginakuler? Kanskje like greit å jobbe med knipeøvelser bare.

Lykke til videre ❤

Skrevet
På 18.8.2017 den 4.05, AnonymBruker skrev:

Støl??? What? 

Det er da normalt å bli støl dagen etter når man jobber intenst med muskler. Spesielt i starten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...