AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Jeg har store kroppskomplekser med å vise kropp og hud. Ingen overvekt bare for å nevne det. Samtidig ønsker jeg sol på kroppen om jeg først er på en strand, og nå skal jeg til Grand Canaria med min familie med to brødre, en eldre og en yngre, og veldig strenge og konservative mor og far. Hvordan type bikini kan jeg kjøpe? Tenker spesielt på underdel at den må være bred mellom bena og i lysken, ikke en slik hvor kontour av kjønnslepper og lyskehår sees, men heller ikke en full boxershorts bikini. Tips eller linker til en jeg kan føle meg komfortabel og ikke så blottlagt i? Anonymkode: 3a840...9ca 1
The Kitten Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 Har ingen tips, men du får kanskje flere svar hvis du skriver innlegget under "klær, sko og mote."
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 Takk men jeg tenkte det hørte mest hjemme her, siden bikini jeg bruker med venner eller alene er veldig anderledes enn noe jeg vil bruke foran familien og så for meg at flere med familie der man ville dekke seg litt til (i motsetning til disse mote bikiniene som er så små og smale som mulig) kanskje leste her på familieforumet? Anonymkode: 3a840...9ca
Maleficenta Skrevet 16. august 2017 #4 Skrevet 16. august 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har store kroppskomplekser med å vise kropp og hud. Ingen overvekt bare for å nevne det. Samtidig ønsker jeg sol på kroppen om jeg først er på en strand, og nå skal jeg til Grand Canaria med min familie med to brødre, en eldre og en yngre, og veldig strenge og konservative mor og far. Hvordan type bikini kan jeg kjøpe? Tenker spesielt på underdel at den må være bred mellom bena og i lysken, ikke en slik hvor kontour av kjønnslepper og lyskehår sees, men heller ikke en full boxershorts bikini. Tips eller linker til en jeg kan føle meg komfortabel og ikke så blottlagt i? Anonymkode: 3a840...9ca Badedrakt? Er mange fine nå 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #5 Skrevet 16. august 2017 Kjøpte en sånn på wish, ikke samme farge bare. Kjempefin! Anonymkode: 602d4...095
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #6 Skrevet 16. august 2017 Den var kjempe fin! Takk for tipset! Anonymkode: 3a840...9ca
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #7 Skrevet 16. august 2017 Men syntes den er litt smal på undersiden av trusen? Jeg er så redd for at noe skal synes og har alltid vært redd for nettopp det på stranden... Falle ut når jeg går eller svømmer uten at jeg merker det også ser alle det når jeg legger meg ned, eller at jeg ligger med bena vanlig og ikke i kors, og alle kan stirre rett inn på kjønnsleppene... Anonymkode: 3a840...9ca
Juliannaos Skrevet 16. august 2017 #8 Skrevet 16. august 2017 Tenker at du kan kjøpe en hipster/boxer bikiniunderdel, og en sports-BH . Hvis du vil være mere dekket finnes det flere flortynne strandtunika som du kan ha over. Sjekk på H&M. Uansett så ønsker jeg deg en flott ferie♥️♥️♥️ 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #9 Skrevet 17. august 2017 13 minutter siden, Juliannaos skrev: Tenker at du kan kjøpe en hipster/boxer bikiniunderdel, og en sports-BH . Hvis du vil være mere dekket finnes det flere flortynne strandtunika som du kan ha over. Sjekk på H&M. Uansett så ønsker jeg deg en flott ferie♥️♥️♥️ Tusen takk for det Anonymkode: 3a840...9ca 2
galmamma Skrevet 17. august 2017 #10 Skrevet 17. august 2017 dra på butikker for å prøve, er mitt eneste tips.. forhandlere som selger triumph for eksempel lykke til.
Maleficenta Skrevet 17. august 2017 #11 Skrevet 17. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Men syntes den er litt smal på undersiden av trusen? Jeg er så redd for at noe skal synes og har alltid vært redd for nettopp det på stranden... Falle ut når jeg går eller svømmer uten at jeg merker det også ser alle det når jeg legger meg ned, eller at jeg ligger med bena vanlig og ikke i kors, og alle kan stirre rett inn på kjønnsleppene... Anonymkode: 3a840...9ca Hipstertruser går jo an og så er det jo litt kult med de som er litt høye i livet. Evt kan du ha vanlig bikinitruse og en kort shorts over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå