AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Kjærlighetslivet er ikke like enkelt for alle. Har det hendt deg at du har vært bitter i jakten på et forhold? Med det lurer jeg på om du har opplevd klar urettferdighet når det kommer til forhold og samliv. Uvanlig mye uflaks og/eller avvisning, truffet på feil personer, at personer du vet er noen tosker på en eller annen måte får seg en partner (mens du fortsatt er singel) osv. Anonymkode: 1689f...af6
doremifa Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 Har vært bitter med tanke på et par tilfeller av mishandling og utnytting. Blir ikke bitter, men bare trist av avisning, da jeg tenker at alle er frie mennesker som har rett til å velge hvem de vil være med. Dette gjelder også meg, og det kan snart gå den ene, snart den andre vei. Tenker at dette ikke handler om rettferdighet, men kjemi, hvem en trives og kommuniserer godt med. Det er mye som skal klaffe for begge for at det skal bli vellykket. Det er mange tosker som lever i forhold, og mange ganger har jeg vanskelig for å forstå at deres partnere finner seg i det. Men dem om det. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 Nei jeg har aldri vært bitter på at andre får seg kjæreste, selv ikke tosker. Jeg vet godt at den siden jeg har opplevd folk ikke nødvendigvis gjenspeiler hele personligheten dems, og at folk også kan forandre seg. Min mobber var jeg ikke engang bitter på når hun ble forlovet og gift omtrent først av alle på skolen. 2 år etter skoleslutt. Men må si jeg smilte inni meg når jeg fikk høre at han var en drittsekk og at han hadde dumpet henne et halvt år etter giftemålet. Man kan tenke at ting er urettferdig, at man møter mye motgang selv med uflaks og avvisninger , men jeg har ikke blitt bitter over det. Lei meg har jeg blitt, men også alltid tenkt at det er en mening med alt og om det ikke fungerer så lærer jeg av feilene mine, endrer fremgangsmåte, kommunikasjonsmåte, klesstil, omsorgsevne osv, og har sett på hver avvisning som en kjempeboost til å bli en bedre versjon av meg selv. Det HAR tært på selvtillitten, den har vært på bunn etter mange avvisninger og menn som sier en ting men viser det motsatte kun for å lure meg for å ha sex, men istedet for å legge meg ned å hate meg selv har jeg valgt å bruke det som inspirasjon til å gjøre tiltak for å bli mere glad i meg selv (da ved å forbedre meg selv) Anonymkode: f8468...994 1
Gjest BethD Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 Oh Yes ! Tror de fleste kan kjenne seg igjen her. Jeg har hatt max uflaks i kjærligheten, og har så mange venner som sier at de skjønner ikke at en person slal måtte gå gjennom så mye som jeg har gjort. Men jeg prøver å ikke la det spise meg opp, er på et sted nå hvor jeg har det godt med meg selv og har slått meg til ro med at jeg har opplevd ting jeg må lære av slik at jeg ikke lar det skje igjen ☺️
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #5 Skrevet 17. august 2017 Tror ikke på uflaks, men tror vi går inn i en spiral av dårlige valg. Har hatt mange forhold/datings hvor jeg møtte menn som ga inntrykk av at kun jeg kunne få de til å tro på kjærlighet igjen. Naiv og blåøyd som jeg var svelget jeg det rått og endte opp med å bli brukt økonomisk og emosjonelt. Har også endt opp med å skulle "fikse" menn som har vist seg å være både narkomane og mishandlere. Heldigvis tok jeg en lang pause fra dating, var bitter, mistet selvtilliten helt og følte alt var håpløst, og fant tilbake til meg selv. Nå har jeg vært sammen med en flott fyr i tre år. ingen tegn til usunt forhold så langt Anonymkode: 5e8a5...3ab
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #6 Skrevet 17. august 2017 Ja. Jeg er selve definisjonen på ei bitterf*tte. Bodde med en mann i over fem år uten å bli fridd til. Et halvt år etter han slo opp, gifta han seg med ei yngre dame han hadde kjent i to måneder. Seinere skulle jeg forlove meg med en flott mann, men mora hans trua han til å gjøre slutt med meg. Og hu hadde aldri møtt meg engang. Er generelt sett pissmisunnelig på andre europeiske damer, som er gift med indiske (og deromkring) menn, og blir akseptert av svigerfamilie. Det vrenger seg innvendig hver gang jeg ser et slikt lykkelig blandingspar på f.eks. FB. Skjønner ikke hvorfor disse damene tydeligvis er mer verdt å kjempe for enn hva jeg var. Anonymkode: be236...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå