Gå til innhold

Santorini eller Skiathos?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er glad i å bade og vet det ikke er så fine strender på Santorini. Men nydelig utsikt da! Noen som har vært på disse øyene, hvem av øyene var best? 

Anonymkode: 6346f...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge øyene er vakre og der er mange turister der.  Jeg ville likevel valgt Skiathos pga. alle de flotte og lett tilgjengelige badestrendene.  Blir det for hektisk kan du ta båt over til Alonissos eller Skopelos. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Santorini er sensasjonelt, Skiathos også. Har vært på begge, og om du skal på en lengre ferie hadde jeg valgt Skiathos ja. Santorini er en opplevelse, men man mangler bra strender som du sier. 

Anonymkode: c6069...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :) Jeg ser også at Santorini er helt vilt dyrt, man får jo en tur til Mexico for samme prisen jo.. Er det fordi det er så fancy og høy standard på Santorini? Min far har Skiathos som sin favorittøy, så spørs om jeg ikke velger det. Strendene ser nydelige ut på bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært på Santorini, men herre min hatt for et nydelig sted! Vi har lyst å dra tilbake. 

Vi badet litt i Kamari, i Perissa og på Red beach, alle strendene var fine, men det er ikke gyldne sandstrender om det er det du ønsker. Kamari hadde best strand, synes jeg. 

Edit; er det dyrt nå? Vi var der for fire år siden for 1300,- hver. 

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FantasDick skrev:

Jeg har bare vært på Santorini, men herre min hatt for et nydelig sted! Vi har lyst å dra tilbake. 

Vi badet litt i Kamari, i Perissa og på Red beach, alle strendene var fine, men det er ikke gyldne sandstrender om det er det du ønsker. Kamari hadde best strand, synes jeg. 

Edit; er det dyrt nå? Vi var der for fire år siden for 1300,- hver. 

Jaså, reiste dere charter? Jeg sjekket bare hotell for moro skyld på booking.com og får opp pris på minst 8000 kr og sånn for neste sommer i begynnelsen av juni. Samme med ving, apollo og tui. Min mor likte Kamari veldig godt, og Oia :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jaså, reiste dere charter? Jeg sjekket bare hotell for moro skyld på booking.com og får opp pris på minst 8000 kr og sånn for neste sommer i begynnelsen av juni. Samme med ving, apollo og tui. Min mor likte Kamari veldig godt, og Oia :) 

Charter, ja. Ikke favoritten, men var billig! :fnise:

Oi, det var litt dyrere, ja! Synes det var litt mye folk i Kamari, men både Fira og Oia var fantastisk! Likte også Akrotiri, vi kjørte dit flere kvelder, helt ut på fyrtårnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...