Gå til innhold

Små pupper eller silikon?

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Pompom skrev:

Det er mange som er det, og da får man støttet operasjon av staten om man søker. 

Jeg hadde ikke eget brystvev, og likevel er puppene mine myke, med naturlig heng og følelse. De kjærestene jeg har hatt har ikke oppdaget at jeg har hatt silikon før jeg sa det selv. 

Jeg tror det er viktig at man gjør operasjonen "for seg selv", TS. Jeg gjorde det ikke for å være fin for en mann, men fordi jeg følte meg uproporsjonert. Måtte gjennom flere samtaler med leger før operasjonen, og de er veldig klar på at du ikke burde operere av feil grunnlag.

Jeg tror nok du er fin som du er, og ingen ordentlig mann vil noen gang være misfornøyd med verken små eller store pupper. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde ta operasjon ja. Ifølge alle på kg skal damer ha trang mus og store pupper og menn ha penis på 30 cm:opplyser:

Anonymkode: cdcfe...2a4

Skrevet

Tenk deg godt om før du går til det skrittet, for om du angrer og vil fjerne dem skal det vanskelig unngås å få stygge arr. Når det er sagt: for mange år siden fikk jeg lagt inn silikon, da jeg hadde tubulære bryster. Det så ikke pent ut, ingen BH-er passet pga fasongen på brystene, og jeg kunne ikke gå uten BH heller. Jeg gikk til en av landets beste kirurger, og resultatet ble utrolig bra om jeg må få si det selv. Min nåværende kjæreste vet ikke at jeg har silikon, og han har sett og tatt mye og ofte på puppene. Hvis du bestemmer deg for å gjennomføre en slik operasjon, så kan det være lurt å tenke over hvor naturlig et resultat du vil ha. Det vil avgjøre form og størrelse på implantatene - om målet bare er å få digre pupper så er det mulig, men det vil (i mine øyne) ikke se pent ut med 2 kuler med strukket hud over. 

I dag tenker jeg ikke over at jeg har implantater, det begrenser meg overhodet ikke i hverdagen, jeg finner BHer som passer - men kan også gå uten i kjoler for eksempel. Jeg har aldri angret en dag, men jeg har hørt om noen som har, så vær sikker før du satser på en slik operasjon :)

Anonymkode: d7c15...292

• Liker 1
Skrevet

Små naturlige pupper er mye bedre enn silicone uansett størelse. Ekkelt å ta på.

Behold dine små naturlige.

Anonymkode: c2fcc...3af

Skrevet
På 18.8.2017 den 0.38, AnonymBruker skrev:

Du burde ta operasjon ja. Ifølge alle på kg skal damer ha trang mus og store pupper og menn ha penis på 30 cm:opplyser:

Anonymkode: cdcfe...2a4

Kvinner her sier vel det fordi det er en unnskyldning på å ikke ha en fin rompa :) pupper er så uviktig for oss menn, stor rompe derimot er fint!!  

Anonymkode: 7a51a...e0e

Skrevet
På 16.8.2017 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Vurderer å ta silikon... Har veldig små pupper.

Vet jo at menn flest foretrekker kvinner med naturlige pupper, men de ønsker vel også at de er store så uansett hva jeg gjør så blir det aldri bra.. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 3e9bc...415

Ikke gjør det.Naturlig er penest,og best å ta på.Uansett hvor små de måtte være.

Anonymkode: b504d...bb0

Skrevet

Dersom en mann ønsker å ha dulle med noe slikt, så kan de vel stikke innom nærmeste bygg-og jernvarebutikk. Da kan de kjøpe noe fugemasse, og lage noen klumper som de kan klemme på... 

Anonymkode: a6956...841

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

For meg er all kroppsmodifikasjon er tegn på dårlig selvtillit med tanke på kropp, og et stort turnoff. Jeg tenker alle må akseptere det de ikke kan forandre ved hjelp av trening, kosthold og lignende.

Skrevet

Jeg har også små pupper, og jeg var lenge ganske usikker på grunn av dette. Det førte til at jeg aldri tok av bh'n foran kjæresten min, feks. I ettertid har han sagt at det eneste han ikke likte med sexen var at jeg ikke tok av bh'n, for han ville se de mer og kna mer på de :P Kjærestene i ettertid har også vært stor fan av de. Tenker at det er best å lære seg å være fornøyd med kroppen man har, jeg er også ganse lav og tynn, så jeg synes kroppen henger godt sammen. Man kan jo i tillegg trene litt mage eller rumpe for å "gjøre opp" for små fordeler :) min kropp ser ca. _sånn_ (bilder av pupper, kanskje ikke klikk om man er på jobb). 

Anonymkode: d8072...665

Skrevet
På 21.8.2017 den 17.29, AnonymBruker skrev:

Små naturlige pupper er mye bedre enn silicone uansett størelse. Ekkelt å ta på.

Behold dine små naturlige.

Anonymkode: c2fcc...3af

Jeg tør tippe på at du ikke har kjent på så veldig mange silikon-pupper, basert på den kommentaren :P 

• Liker 1
Skrevet

Er veldig fornøyd med de små puppene mine, jeg. Har aldri ønsket større pupper. Bruker 80B, men visuelt fremstår de nok mindre enn en B-cup. Jeg trenger ikke BH annet enn for det estetiske (mange overdeler er lite flatterende uten BH) og for å varme puppene om vår/høst/vinter. Og til jogging, da. Selv små pupper er vonde å løpe med.
Hater BH i sommervarmen og går gjerne BH-løs i tettsittende singlet, da føler jeg meg egentlig veldig sexy selv om puppene ser bittesmå ut. De passer til kroppen min og jeg ville aldri hatt dem annerledes. 

Jeg har null kløft og består blyanttesten. Likevel synes jeg de er veldig fine :strix:.

Ja til små pupper!

Gjest Axl Rose
Skrevet

Ikke ta silikon. Små naturlige pupper er mye hottere enn store falske silikonpupper. 

På 17.8.2017 den 19.21, AnonymBruker skrev:

Men tar flere år

Anonymkode: 198d4...923

Nei det tar ikke flere år.

Skrevet
7 timer siden, Bootyhunter skrev:

Ikke ta silikon. Små naturlige pupper er mye hottere enn store falske silikonpupper. 

Hva med store silikonpupper som ser og føles som naturlige da?

Gjest Axl Rose
Skrevet
12 timer siden, TMB skrev:

Hva med store silikonpupper som ser og føles som naturlige da?

Så lenge jeg vet at de ikke er falske går det. Jeg har som oftest tippet rett. Har jo knullet en del med silikon også. Er for faen silikonpupper overalt. Skjønner ikke at kvinner vil ødelegge de små puppene. Er like deilige små pupper som store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...