AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #41 Skrevet 17. august 2017 10 minutter siden, Nerine_ skrev: Rumpa kan man jo faktisk gjøre noe med om man gidder. Men tar flere år Anonymkode: 198d4...923
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #42 Skrevet 17. august 2017 Naturlighet er en helt egen kvalitet som man ikke kan kjøpe for penger, kun tape. Mye som er fikset på, kan være pent, men det er en trade-off da man mister naturligheten. Trodde også ærlig talt at silikon - in any way, shape or form - var på vikende front for naturlige, varierte puppestell. Anonymkode: 5f8b4...c46 2
Gjest Lexie Grey Skrevet 17. august 2017 #43 Skrevet 17. august 2017 Hei TS. Jeg har også små pupper, er 20 år, bruker 75A i BH-størrelse og noen er til og med litt for store, puppene fyller ikke hele cupen.. Jeg har og har hatt så store komplekser at jeg ikke tør å gå i singlet ute blant folk og jeg hadde faktisk problemer med å gå i t-skjorte før fordi jeg syntes det var så ille. Jeg har også tenkt på silikon. De første gangene jeg og kjæresten hadde sex, hadde jeg hettegenser på. Men vet du hva.. Jeg jobber med å akseptere meg selv. Vi kvinner er skapt forskjellig, noen har mindre pupper og andre har større. Det betyr så lite! Som en annen over her kommenterte, i bunn og grunn skal puppene bare brukes til å kunne gi melk til barnet. Hva betyr det med store og fine pupper da? Kjæresten min forguder puppene mine, og de er som sagt små. Alle liker forskjellige ting, men størrelsen på puppene betyr SÅ lite i forhold til andre ting her i verden. Du kommer til å tjene så uendelig mye mer på å lære å akseptere og like deg selv enn å ta silikon, tro meg ❤
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #44 Skrevet 17. august 2017 Silikon er ikke vits, du blir bare fake plastikk dukke Anonymkode: 198d4...923 1
Nerine_ Skrevet 17. august 2017 #45 Skrevet 17. august 2017 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men tar flere år Anonymkode: 198d4...923 Du kan få til synlige forandringer på kortere tid om du trener og spiser riktig. Endret 17. august 2017 av Nerine_
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #46 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, Nerine_ skrev: Du kan få til synlige forandringer på kortere tid om du trener og spiser riktig. Nesten alt mat har hvorav sukkerarter, er umulig å spise riktig Anonymkode: 198d4...923
Nerine_ Skrevet 17. august 2017 #47 Skrevet 17. august 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesten alt mat har hvorav sukkerarter, er umulig å spise riktig Anonymkode: 198d4...923 Hvor har du fra at man ikke skal spise noe som inneholder sukker om man vil bygge muskler? Om det var det du mente da.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #48 Skrevet 17. august 2017 20 timer siden, Thyra skrev: Men om de er små rosiner er det bedre med silikon? Ja. Anonymkode: df350...db6
Thyra Skrevet 17. august 2017 #49 Skrevet 17. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir litt som med liten penis. Liten penis takler de fleste oppegående kvinner.Mikropenis kan jeg skjønne at man kan slite med å få til et bra sexliv. Mikropenis er svært sjeldent da Pupper på størrelser med rosiner som er så små at de er flatbrystet blir like ille som mikropikk nesten. man burde hatt noe der. Det er jo noe av det som gjør kvinner til kvinner og menn elsker det. De trenger ikke være store bare det ikke er flatbrystet. Helt flatbrystet er også veldig sjeldent. Men kan heldigvis gjlres noe med ja som silikonpupper Anonymkode: 3895f...52c Folk har ulike definisjoner på "flatbrystet". Helt flat er det vel knappt nok noen som er, selv om enkelte omtales som det.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #50 Skrevet 17. august 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Små pupper er finest. Jeg savner mine små bryst. Hadde en passe b-cup, og etter 3 graviditeter er de e-cup. Tunge og store, må alltid gå med bh under topper/kjoler. Og det er vanskelig å finne fine bikinier. Jeg hadde ikke tatt silikon, om jeg var deg. Anonymkode: 7e572...170 Dette! Fy som jeg savner de små søte, fine, grasiøse puppene jeg hadde før graviditetene. Har gått opp fra 70c til 75d. Før trengte jeg ikke å tenke på hvor stor utringningen var, alt så fint ut, nå blir det fort vulgært og puppene får alt for mye oppmerksomhet... Anonymkode: e9558...1a7
MaxxMekker Skrevet 17. august 2017 #51 Skrevet 17. august 2017 På 16.8.2017 den 22.28, AnonymBruker skrev: Vet jo at menn flest foretrekker kvinner med naturlige pupper Anonymkode: 3e9bc...415 Kan bare snakke for meg selv, men jeg foretrekker at du har de puppene du SELV føler deg vel i. Ditt velvære smitter over på hele deg og skaper attraktivitet. For meg. 1
Gjest JanHelge Skrevet 17. august 2017 #52 Skrevet 17. august 2017 Ha dine naturlige små pupper fremfor å fylle dem med silikon du.
MaxxMekker Skrevet 17. august 2017 #53 Skrevet 17. august 2017 3 minutter siden, JanHelge skrev: Ha dine naturlige små pupper fremfor å fylle dem med silikon du. Mener du det kategorisk, eller er du åpen for at TS kan bli et lykkeligere menneske av å selv finne ut hva som er rett?
Gjest JanHelge Skrevet 17. august 2017 #54 Skrevet 17. august 2017 Akkurat nå, MaxxMekker skrev: Mener du det kategorisk, eller er du åpen for at TS kan bli et lykkeligere menneske av å selv finne ut hva som er rett? Selvfølgelig mener jeg det kategorisk, det ville du også gjort dersom du tenkte over ditt eget utsagn som blir helt feil. Silikon er ikke løsningen for noe som har med lykke for TS å gjøre, la meg si det slik. Dersom noen sliter med komplekser for bryststørrelsen, du kan ikke alvorlig mener at silikon da er løsningen som gjør dem lykkelig? Veien å gå blir jo å bygge opp egen selvtillit og å bli trygg og fornøyd med den kroppen hun har, det sitter mentalt og er fullt mulig å nå... Ergo er det egen tankegang hun må jobbe med og det er der løsningen fines. Velges silikon så vit at mange av dem som går den veien fikser annet senere, neste kompleks. Intet ved er da løst, i alle fall ikke ved selvtilliten, det er en midlertidig greie i så fall... Nei, silikon er ikke løsningen her og det gjør ikke mennesker lykkeligere. Håper du ser det!?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #55 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette! Fy som jeg savner de små søte, fine, grasiøse puppene jeg hadde før graviditetene. Har gått opp fra 70c til 75d. Før trengte jeg ikke å tenke på hvor stor utringningen var, alt så fint ut, nå blir det fort vulgært og puppene får alt for mye oppmerksomhet... Anonymkode: e9558...1a7 Sant. Jeg har 70B/65C og er kjempefornøyd! Digger puppene mine ass. Anonymkode: 8535a...6ec
MaxxMekker Skrevet 17. august 2017 #56 Skrevet 17. august 2017 9 minutter siden, JanHelge skrev: Selvfølgelig mener jeg det kategorisk, det ville du også gjort dersom du tenkte over ditt eget utsagn som blir helt feil. Silikon er ikke løsningen for noe som har med lykke for TS å gjøre, la meg si det slik. Dersom noen sliter med komplekser for bryststørrelsen, du kan ikke alvorlig mener at silikon da er løsningen som gjør dem lykkelig? Veien å gå blir jo å bygge opp egen selvtillit og å bli trygg og fornøyd med den kroppen hun har, det sitter mentalt og er fullt mulig å nå... Ergo er det egen tankegang hun må jobbe med og det er der løsningen fines. Velges silikon så vit at mange av dem som går den veien fikser annet senere, neste kompleks. Intet ved er da løst, i alle fall ikke ved selvtilliten, det er en midlertidig greie i så fall... Nei, silikon er ikke løsningen her og det gjør ikke mennesker lykkeligere. Håper du ser det!? Ok. Jeg gikk gjennom tenårene med en kropp jeg mistrivdes i. I 20-årsalderen begynte jeg så smått å bygge den opp, og har vedlikeholdt dette i ca. 15 år. Mener du at dette også er en quick-fix som egentlig ikke har løst noe? At lykken jeg føler ved eget fysisk utseende og tiltrekningskraft er falsk? Burde jeg heller jobbet med selvtilliten og lært å trives med høy (dog ikke direkte helseskadelig) fettprosent?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #57 Skrevet 17. august 2017 4 minutter siden, MaxxMekker skrev: Ok. Jeg gikk gjennom tenårene med en kropp jeg mistrivdes i. I 20-årsalderen begynte jeg så smått å bygge den opp, og har vedlikeholdt dette i ca. 15 år. Mener du at dette også er en quick-fix som egentlig ikke har løst noe? At lykken jeg føler ved eget fysisk utseende og tiltrekningskraft er falsk? Burde jeg heller jobbet med selvtilliten og lært å trives med høy (dog ikke direkte helseskadelig) fettprosent? Hvordan mener du silikonimplantat kan sammenlignes med å gå fra inaktiv overvektig til aktiv normalvektig målt i helseeffekt både fysisk og psykisk? Mener du kroppen produserer mer lykkehormoner når man har silikon i puppene for eksempel? Siden du sammenligner det med trening, noe som faktisk gir velvære for kroppen. Hvis ikke, hvorfor legger du så mye følelser i denne tråden? Anonymkode: 8535a...6ec 1
Gjest JanHelge Skrevet 17. august 2017 #58 Skrevet 17. august 2017 1 minutt siden, MaxxMekker skrev: Ok. Jeg gikk gjennom tenårene med en kropp jeg mistrivdes i. I 20-årsalderen begynte jeg så smått å bygge den opp, og har vedlikeholdt dette i ca. 15 år. Mener du at dette også er en quick-fix som egentlig ikke har løst noe? At lykken jeg føler ved eget fysisk utseende og tiltrekningskraft er falsk? Burde jeg heller jobbet med selvtilliten og lært å trives med høy (dog ikke direkte helseskadelig) fettprosent? Det å starte å trene kan ikke sammenlignes med det å ta silikon i brystne, å trene burde alle gjøre uavhengig av selvtilliten, dessuten har treningen helsegevinst og kropp blir sterkere og man får mer overskudd. Man finner ikke gode argumenter for silikon i brystene, snarere tvert imot finner man en lang liste som taler imot å gjøre det. Så når tilfredshet med egen kropp kan nås mentalt så blir det bare meningsløst. Å trene gir mening så som sagt, det er positivt at du startet med det.
Nanami Skrevet 17. august 2017 #59 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, Thyra skrev: Folk har ulike definisjoner på "flatbrystet". Helt flat er det vel knappt nok noen som er, selv om enkelte omtales som det. Det er mange som er det, og da får man støttet operasjon av staten om man søker. Jeg hadde ikke eget brystvev, og likevel er puppene mine myke, med naturlig heng og følelse. De kjærestene jeg har hatt har ikke oppdaget at jeg har hatt silikon før jeg sa det selv. Jeg tror det er viktig at man gjør operasjonen "for seg selv", TS. Jeg gjorde det ikke for å være fin for en mann, men fordi jeg følte meg uproporsjonert. Måtte gjennom flere samtaler med leger før operasjonen, og de er veldig klar på at du ikke burde operere av feil grunnlag. Jeg tror nok du er fin som du er, og ingen ordentlig mann vil noen gang være misfornøyd med verken små eller store pupper. 2
MaxxMekker Skrevet 17. august 2017 #60 Skrevet 17. august 2017 5 minutter siden, Pompom skrev: Det er mange som er det, og da får man støttet operasjon av staten om man søker. Jeg hadde ikke eget brystvev, og likevel er puppene mine myke, med naturlig heng og følelse. De kjærestene jeg har hatt har ikke oppdaget at jeg har hatt silikon før jeg sa det selv. Jeg tror det er viktig at man gjør operasjonen "for seg selv", TS. Jeg gjorde det ikke for å være fin for en mann, men fordi jeg følte meg uproporsjonert. Måtte gjennom flere samtaler med leger før operasjonen, og de er veldig klar på at du ikke burde operere av feil grunnlag. Jeg tror nok du er fin som du er, og ingen ordentlig mann vil noen gang være misfornøyd med verken små eller store pupper. My point exactly. Men jeg ordla meg litt mer klønete enn deg, og ble klubbet ned 😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå