Gå til innhold

Små pupper eller silikon?

Fremhevede innlegg

Gjest Stille leser
Skrevet

Kommer an på. Personlig takler jeg ikke silikon men har en del kompiser som syns det er greit og damene hat tatt etter de er ferdig med unger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Silikon kan bli kjempebra om de legges under muskelen og kirurgen vet hva han driver med.

Min kone har operert to ganger, og man kan ikke se eller kjenne at hun har silikon hvis man ikke vet om det på forhånd.

De bildene som deles på nett av disse "plastikkpuppene" er jo de dårlige resultatene.

Til info så hadde jeg samme oppfatning som de fleste andre frem til jeg så og kjente på et par selv.

Endret av TMB
  • Liker 2
Skrevet

Jeg personlig liker ikke silikonpupper. Det irriterer meg at alle skal passe inn i en glossa Hollywoodverden.    

• Liker 2
Skrevet

Det er fint med små pupper :) Synes du skal la de være som de er.

Skrevet

Jeg har nettopp flyttet til Oslo og man ser godt hvem som både bruker spraytan, vippe extensions og har silikon. At noen sier at ingen ser det er ut av min fatning, for du ser det jo veldig godt på formen på puppene og hvor voluminøse de er 

Anonymkode: 0b30c...cae

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hva menn vil ha? Er det ikke viktigst at de liker deg for alle de andre kvalitetene? Hvis størrelsen på puppene dine betyr så mye mer enn alt det andre du har å tilby, er det virkelig en mann du vil ha?

• Liker 5
Skrevet

Du bør gjøre det som gjør at du føler deg best. Ikke det menn liker best. :) 

Anonymkode: 8f511...92f

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å ta silikon... Har veldig små pupper.

Vet jo at menn flest foretrekker kvinner med naturlige pupper, men de ønsker vel også at de er store så uansett hva jeg gjør så blir det aldri bra.. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 3e9bc...415

Vet du hva . Jeg skal lage en stor tråd om dette når jeg kommer hjem. Er så lei små pupper tråder og små penis tråder.

Ingenting av de betyr noe i virkeligheten. Kvinner med små pupper og vid mus får kjekke kjærester  mens menn med liten pikk får pene damer. Slutt å heng dere opp i slike ting å vær fornøyd med deg selv. En ting er å ta det fordi du sekv har lyst. Men ikke gjør det pga mindre pupper skurrer på selvtilitten din

Er hele pakken som teller.  

Utseende

Personelighet

Sjarm

Selvtillit

Kan også si selv om jeg er glad i store eller middelsstore pupper vertfall så har alle kjærestene mine hatt  små og jeg har vært fornøyd med det. Alt for store pupper ser helt dumt ut uansett. Hilsen Mann

Anonymkode: 3895f...52c

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Små, naturlige bryster er helt perfekt.

Tenk over at om du tar silikon basert på hva du tror menn flest vil ha, og deretter møter en fyr som er perfekt for deg men som hadde likt kroppen din enda bedre akkurat slik den var, så er du jo like langt.

Det spiller ingen rolle hva menn flest liker, det som betyr noe er hva du selv vil trives best med og å finne en mann som liker deg akkurat slik du er.

Endret av Overrasket
Skrevet

Små pupper. Tar du sikikon så lykke til med kjæreste. Nei takk!

Anonymkode: 7a51a...e0e

Skrevet

Hvor store puppene er har null og si 

Anonymkode: 1fedf...ce8

Skrevet
16 timer siden, Thyra skrev:

Men om de er små rosiner er det bedre med silikon?

Blir litt som med liten penis. Liten penis takler de fleste oppegående kvinner.Mikropenis kan jeg skjønne at man kan slite med å få til et bra sexliv. Mikropenis er svært sjeldent da

Pupper på størrelser med rosiner som er så små at de er flatbrystet blir like ille som mikropikk nesten. man burde hatt noe der. Det er jo noe av det som gjør kvinner til kvinner og menn elsker det. De trenger ikke være store bare det ikke er flatbrystet.  Helt flatbrystet er også veldig sjeldent. Men kan heldigvis gjlres noe med ja som silikonpupper

Anonymkode: 3895f...52c

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp flyttet til Oslo og man ser godt hvem som både bruker spraytan, vippe extensions og har silikon. At noen sier at ingen ser det er ut av min fatning, for du ser det jo veldig godt på formen på puppene og hvor voluminøse de er 

Man trener ikke få meloner selvom man har silikon. Jeg har silikon og fortsatt små pupper.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å ta silikon... Har veldig små pupper.

Vet jo at menn flest foretrekker kvinner med naturlige pupper, men de ønsker vel også at de er store så uansett hva jeg gjør så blir det aldri bra.. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 3e9bc...415

Definitivt naturlig. 

Hva du skal gjøre? - Bli glad i deg selv. Det er det som tiltrekker menn. 

Skrevet

Jeg liker pupper. Små som store. Og alt i mellom. Jeg har vært sammen med naturlige og silikon. Bryr meg ikke så lenge jeg får leke med dem.  

Skrevet

vil man ikke heller ha en mann som elsker man for den man ER og ikke puppene man har/ikke har?

Anonymkode: 4ebfd...f31

Gjest Ingenting2
Skrevet (endret)
20 timer siden, Ild skrev:

Ærlig talt tror jeg det beste er å drite i hva andre mener. Både når det gjelder menn og de som er på kvinneguiden.

Beste utsagnet på hele forumet! :nordvesta:

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

At dere ikke lærer. En b-cup er ikke en standard størrelse! Det er stor forskjell på 60B og 80B! En 80B er en 60E.

Ts om du ønsker silikon gjør det for din egen del, ikke hva du tror andre menn liker. Om du egentlig ikke ønsker silikon og er fornøyd så ikke ta det :)

Anonymkode: 9bad6...3c7

Hehe, dette irriterer meg også. Folk forstår ikke bh-størrelser uansett hvor ofte dette påpekes. 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull. Har noen venninner med silikon. Myke pupper, og i mindre størrelse faktisk (jeg er ikke stor). Alt handler om hvilke valg man tar ift innlegg og kirurg. 

Ts; dette må du finne ut selv. Ikke bestem deg basert på hva du innbiller deg er normen. Beslutningen er det jo du som må leve med. 

Endret av Ingenting2
Skrevet

Jeg vil selv ta silikon i rumpa, for har så flat rumpe nesten. Men tenk på ulempene.

vondt kan det bli, infeksjon, problemer med amming, osv

Anonymkode: 198d4...923

Skrevet

Ta silikon for at menn skal like deg? 

Da må du jobbe med selvtilitten din, ikke kirurgi :) 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil selv ta silikon i rumpa, for har så flat rumpe nesten. Men tenk på ulempene.

vondt kan det bli, infeksjon, problemer med amming, osv

Anonymkode: 198d4...923

Rumpa kan man jo faktisk gjøre noe med om man gidder. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...