Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmeste Kicks-butikk er noen timer unna her jeg bor, så har bare vært innom der en gang, har kun bestilt på nett derfra. Fikk helt noia av hele butikken og tok en U-sving ut igjen. Rakk ikke å se meg så mye rundt pga svettebruddet jeg fikk før jeg stakk, men så ut som en sånn typisk taxfree, der det bare er testproduktene som står fremme. Skal til byen neste uke, og tenkte å ta meg en tur innom Kicks da. Er man nødt til å kontakte betjeningen for å få tak i det produktet man vil, eller ligger det i skuffer eller noe som man selv kan ta fra? 

Hilsen en skikkelig bygdis :laugh:

Anonymkode: c0e19...f7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meste ligger i skuffer. 

Anonymkode: 445fb...cc4

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det meste ligger i skuffer. 

Anonymkode: 445fb...cc4

Og de kan man plukke fra selv?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og de kan man plukke fra selv?

Nei. De ansatte som henter for deg. De vil ikke at alle kundene skal gå og grafse og rote i skuffene der produktene ligger pent ordnet etter farge og merke og type osv.

Anonymkode: 2edc8...c04

• Liker 3
Skrevet

Mye står framme, noe må man spørre betjeningen om . Om du vet hvilket produkt du skal ha så vil jeg anbefale deg å bestille på nett i stedet. Kjøpepresset fra de ansatte på Kicks er enormt, så blide, så kunnskapsrike og alltid fem andre produkter å anbefale deg med så blidt ansikt så man ikke tør å si nei og vipps har det kosta deg 1200 å gå inn der.

Anonymkode: bbf90...717

• Liker 4
Skrevet

Hva er problemet med at de som jobber der finner for deg? Det er jo derfor de jobber der. Jeg synes ihvertfall det er enklere når noen finner ting for meg :P

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, sweety pie skrev:

Hva er problemet med at de som jobber der finner for deg? Det er jo derfor de jobber der. Jeg synes ihvertfall det er enklere når noen finner ting for meg :P

Liker å gå og tusle og styre for meg selv, liker ikke å ha butikkansatte hengende over meg. Blir bare stressa av det.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Liker å gå og tusle og styre for meg selv, liker ikke å ha butikkansatte hengende over meg. Blir bare stressa av det.

Ja, ser den. Ingenting er verre enn masete selgere.

Anonymkode: c6b67...95d

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Det er sosialt ukomfortabelt, kjøpepress, og jeg har desuten sosial angst og liker å ha minst mulig oppmerksomhet rettet mot meg , la meg være i fred :P

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Det er sosialt ukomfortabelt, kjøpepress, og jeg har desuten sosial angst og liker å ha minst mulig oppmerksomhet rettet mot meg , la meg være i fred :P

Presist!!

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da sier du at du bare kikker om de spør, finner ut hva du vil ha og så spør om de kan finne det for deg. Er ikke verre enn det. Man kan fint gå og kikke rundt alene i Kicks-butikker. 

• Liker 3
Gjest Sjokoladeknask
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye står framme, noe må man spørre betjeningen om . Om du vet hvilket produkt du skal ha så vil jeg anbefale deg å bestille på nett i stedet. Kjøpepresset fra de ansatte på Kicks er enormt, så blide, så kunnskapsrike og alltid fem andre produkter å anbefale deg med så blidt ansikt så man ikke tør å si nei og vipps har det kosta deg 1200 å gå inn der.

Det der trenger man da ikke. Jeg sjekker på nett først, SÅ går jeg i butikken og sier at jeg skal ha den tingen der (hvis den ikke står fremme). 

Folk som er svake og lette å manipulere tør ikke å si nei. Jeg sier som sagt jeg skal ha den tingen (hvis den ikke står fremme) og "det er det hele i dag." Ansatte på Kicks sier ikke mer om man er bestemt og vennlig. Faktisk har jeg fått høre at det er så fint at "jeg har sjekket på nett først så jeg vet hva jeg vil ha."  

Skrevet

Det spørs helt på hva du skal ha. Noen produkter ligger bak testerne, mens noen ligger i skuffer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...