Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei:)

jeg tok en Clearblue med ukeindikator i går med morgenurin, der sto det "ikke gravid". Jeg kjente utover dagen at gravidsymptomer kom mer og mer. Kjøpe en rfsu test i går, og tok den klokken 04 i natt. Den var da positiv, lysrosa strek i testluken. Har noen av dere opplevd dette tidligere? Krever blearblue mer hcg enn rfsu? Er jeg gravid eller kan dette være en falsk positiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener rfsu er mer følsom 😊

Anonymkode: f2052...a5a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mener rfsu er mer følsom 😊

Anonymkode: f2052...a5a

Takk takk for svar :) men den er fortsatt til å stole på?:) så hvis jeg tar ny cb test på lørdag, så kanskje den er positiv da?:)

Skrevet

Rsfu sies å være mer følsom, men i tillegg så tok du cb nesten en dag før. Og såpass tidlig kan en halv dag utgjøre forskjell på positiv eller negativ. Ta en test fredag. Hcg dobles hver 30-72 timer, så på fredag bør cb være positiv :)

Anonymkode: e30ae...a9b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rsfu sies å være mer følsom, men i tillegg så tok du cb nesten en dag før. Og såpass tidlig kan en halv dag utgjøre forskjell på positiv eller negativ. Ta en test fredag. Hcg dobles hver 30-72 timer, så på fredag bør cb være positiv :)

Ok, tusen takk for svar:) da skal jeg prøve det :) 

Skrevet

Gratulerer:)

Anonymkode: fc000...7e2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer:)

Anonymkode: fc000...7e2

Tusen takk😁 Kjenner jeg ikke klarer helt å stole på at den er positiv. Har en tanke bak i hodet som sier jeg ikke kan stole på rfsu, og at dette er en falsk positiv..

Skrevet

Spennende! Følger. Har kjøpt inn både cb og rfsu, skal teste snart men har ikke gått nok dager enda føler jeg. Dette er første forsøk :pinar:

Anonymkode: 31491...e1e

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spennende! Følger. Har kjøpt inn både cb og rfsu, skal teste snart men har ikke gått nok dager enda føler jeg. Dette er første forsøk :pinar:

Anonymkode: 31491...e1e

Så spennende :) håper du får positive tester:) vi har prøvd en stund nå, hadde en sa i mai, så håper virkelig spiren sitter nå🤞🏼

Skrevet (endret)

Her er foresten bilde av rfsu testen og billigstimmel. Er det noen av dere som ser strek, eller er det bare jeg som ser de?:p

IMG_0274.JPG

IMG_0272.JPG

Endret av junijente
Skrevet

Her er streker :) når venter du mens? 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er streker :) når venter du mens? 

Skal egentlig komme i dag, torsdag:) men satser på at den ikke kommer😁

Skrevet

En oppdatering!!

Kjøpte meg 2 nye Clearblue med ukeindikator idag, klarte ikke å vente til i morgen så tok i dag😅 Der sto det gravid 1-2 uker❤ Så når jeg tok forrige cb test, var det nok for tidlig. 

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer! Jeg tenkte det nok :)

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Jeg tenkte det nok :)

Tusen takk😊 Jeg viste det jo egentlig, men måtte få det bekreftet skikkelig først:p

Skrevet
7 minutter siden, junijente skrev:

Tusen takk😊 Jeg viste det jo egentlig, men måtte få det bekreftet skikkelig først:p

Hvis du er lik meg så er det ikke siste testene du tar :P jeg testet en gang i uka til uke 7, da kom kvalmen og overbeviste meg.. Håpe du slipper den. Lykke til med rugingen! 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er lik meg så er det ikke siste testene du tar :P jeg testet en gang i uka til uke 7, da kom kvalmen og overbeviste meg.. Håpe du slipper den. Lykke til med rugingen! 

Det blir nok det ja😅 Men skal prøve å holde meg unna testingen nå:p enklere sagt enn gjort😅 

Tusen takk for det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...