AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #1 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg har en sprø nabo som jeg har meldt til mattilsynet. Dårlig hundehold over mange år. Jeg sendte anonymt så ikke hun dukker opp på døra med pistol. Fikk et referansenummer, men er det noen måte jeg kan undersøke fremgang i saken på, selv om jeg er anonym? Anonymkode: aba03...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 17. august 2017 #2 Del Skrevet 17. august 2017 Ville ringt og spurt. Mulig de ikke vil si noe, men det skader ikke å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3 Del Skrevet 17. august 2017 Har selv meldt noen inn til MT pga noe lignende. Og med fullt navn fordi vedkommende ville garantert finne ut at det var meg. Nei, det er ingen måte å undersøke framgangen i saken - annonym eller ikke. Anonymkode: adaeb...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17. august 2017 #4 Del Skrevet 17. august 2017 Nei du får dessverre ikke oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå