Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ingen blødning!! Jeg tok en test tre dager etter ikm som var negativ. Jeg føler hele tiden mensen kommer, har så mye mensensmerter og puppene er fyldige og ømme. Har også stikking nederst i magen når jeg nyser og strekker meg og til tider halsbrann. Er i tillegg tett i nesa for andre eller tredje uka på rad, og jeg griner for alt! Alt dette virker jo som tidlige tegn men det må være noe hormonelt som forsinker mensen heller?? Jeg tok til og med en sensitiv test (Lloyds Pharmacy) som skal kunne måle 10 (vanligvis er det 25)

Antar jeg ikke er gravid for det er i utgangspunktet bare en gang jeg kunne blitt gravid og det er tre uker siden i morgen! Har noen opplevd dette og funnet ut hva det var som forsinket mensen??

Anonymkode: d7ffe...4bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette har jeg opplevd to ganger og jeg kan ikke bli gravid. Jeg var åtte dager for sen begge gangene og det skjedde før jeg visste at jeg er steril (om jeg ikke tyr til IVF). Jeg tror dette skjedde fordi jeg ville så veldig mye. Jeg hadde tenkt og håpt og tenkt og håpt og mentalt skremt bort mensen... EH... ja, bare mine tanker og kanskje idiotisk, men jeg har veldig jevnlig mensen så jeg fant ingen annen grunn hvertfall. 

Jeg håper at du er en av de som tester positivt veldig sent da, jeg leste mye om det på nettet, men det skjedde ikke med meg hvertfall. Lykke til! :) 

Anonymkode: 044ad...5bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...