AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #1 Del Skrevet 16. august 2017 Det ble nettopp slutt med eksen. Har flyttet tilbake til byen jeg bodde for tre år siden (her bor også eksen), og har noen venner her, men ikke særlig mange. Dessuten er disse så opptatt med andre venner, jobb og studier. Jeg har en jobb, men skal ikke studere videre før i januar. Har ikke fått internett og TV i leiligheten, så kveldene blir fryktelig lange. Jeg er så ensom. Savner eksen, selv om jeg tenker at det er til det bedre at vi ikke er sammen. Tror det rett og slett handler om at det er stusselig å være meg. Tips til hva jeg kan gjøre/finne på? Anonymkode: a1b54...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #2 Del Skrevet 16. august 2017 Prøv å ta kontakt med de vennene du har. Jeg er fryktelig dårlig på det selv, men vet at dersom jeg faktisk gjør det vil vi klare å finne en dag å finne på noe sammen. Da får du noe å "se frem til". Anonymkode: 44cd3...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå