Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg vet at "kontormedarbeider" blir veldig vagt her, men jeg har ingen bedre beskrivelse. Det er da min stilling, jeg har mye ansvar og en hel del forskjellige arbeidsoppgaver som har blitt tilegnet meg de siste årene jeg har jobbet her. 

Jeg har ingen formell utdannelse, men tilsammen ca.15 års total ansiennitet i arbeidslivet, og har vært i dette selskapet (privat sektor) i 5 år. Jobber 100%.

Jeg har ca 210 kr. timen.  Er ikke det ganske lite? Hva tjener dere andre?

Anonymkode: ab479...ce2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres da helt ok ut. Hva betaler konkurrentene for lik kompetanse?

Jeg ville uansett prøvd å spørre om økt lønn om dere ikke har tariffavtale, man har jo lite å tape om man opptrer seriøst.

.

Skrevet

Du har lønn tilsvarende det en person meden mastergrad får(minstelønn)..du får tom noen kroner mer...er ufaglært og bare jobbet fem år der. Høres veldig ok ut?

Anonymkode: 5da38...b8c

• Liker 5
Skrevet

Jeg har fagbrev i kontorfag, har 206 kr timen. Jobber som kundekonsulent i privat sektor. 

Anonymkode: f3f5b...fbe

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en bachelor, jobber med lønn og regnskap i et lite privat firma. Har 1 år erfaring, har 209 kr timen.

Anonymkode: f0f09...bb3

Skrevet

Du får mer enn meg på tre års ansinitet og mastergrad.

Anonymkode: 978c5...790

• Liker 1
Skrevet

140 kr timen.
Ufaglært, jobbet der ett år. 25 år gammel

Anonymkode: 9cd78...89f

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har lønn tilsvarende det en person meden mastergrad får(minstelønn)..du får tom noen kroner mer...er ufaglært og bare jobbet fem år der. Høres veldig ok ut?

WHAT? Begynnerlønn for en dårlig trafikklærer er jo over 300 kroner timen...

Skrevet

Jeg har 230,- kr timen, privat sektor. Gjelder alle i samme stilling i det firmaet, uavhengig av utdanningsnivå. 

Anonymkode: f0476...d7f

Skrevet

Jobber på kontor i kommunen. Har to ulike ansvarsområder, det ene er alt ansvar for flyktninger og integrering i kommunen. 195 kroner timen. Får ikke 100% stilling, men jobber fullt allikevel for å komme nesten i mål hver måned.

Anonymkode: 33d8a...8a5

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jobber på kontor i kommunen. Har to ulike ansvarsområder, det ene er alt ansvar for flyktninger og integrering i kommunen. 195 kroner timen. Får ikke 100% stilling, men jobber fullt allikevel for å komme nesten i mål hver måned.

Glemte å nevne at det var krav til høyskole/universitetsutdanning og egen bil.

Skrevet

Høres da helt ok ut. Jeg er kontormedarbeider med bare litt relevant utdanning, og har 221,- timen (vært der i 10 år, privat sektor). 

Anonymkode: 2d14e...d6c

Skrevet
2 timer siden, amativeReflection skrev:

WHAT? Begynnerlønn for en dårlig trafikklærer er jo over 300 kroner timen...

Jupp d stemmer.. minstelønnen på master:( ikke mye akkurat

Skrevet

Synes ikke 410.000 i året er dårlig. Regner ikke med at de 10 årene du ikke jobbet i din nåværende jobb var som kontormedarbeider? Da får fu vel ikke ansiennitet av de. Hva tenker du hadde vært en ok/god lønn da?

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får bare 175,- kroner timen. Privat. Kontor. Men ikke fryktelig mye ansvar... 

Håper jeg får bedre i neste jobb og at neste jobb kommer kjapt... 

Anonymkode: 1a44a...316

Skrevet

Moren min er utdannet legesekretær, men har jobbet de siste årene som kontormedarbeider i en privat bedrift, og tjener 300 kroner i timen.

Anonymkode: 71774...fc4

Skrevet

Jeg er konsulent med bachelorgrad, men i praksis kontormedarbeider, og tjener 395.000 i året. Dette utgjør en timelønn på 202 kr, så du tjener mer enn meg. 

Anonymkode: 9c510...baf

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er konsulent med bachelorgrad, men i praksis kontormedarbeider, og tjener 395.000 i året. Dette utgjør en timelønn på 202 kr, så du tjener mer enn meg. 

100 % stilling?

Anonymkode: 06fd9...60f

Skrevet

Jeg har 398500,- i året - full ansiennitet og autorisjonstillegg ink.  - før skatt og andre fradrag. Helsesekretær på sykehus.

100 % stilling, 37.5 t/uke. Hvordan regner jeg dette ut i timer? Har fem uker ferie i året.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

100 % stilling?

Ettersom jeg har oppgitt både timelønn og årslønn, så ser du vel at det er en 100% stilling.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...