Gå til innhold

Hva hadde skjedd hvis alle menn ble avvist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen dates, kyssing eller sex. Hva tror dere hadde skjedd da? Hadde vi fått mindre psykiske problemer, mindre ghosting og ville menn skjerpet seg? La oss si hvis man alle damer holdt seg unna menn i 1 år :) Da ville ikke playeren hatt noen å playe med. Ingen kjønnssykdommer ville blitt spredd. 

Er så trist å lese om alle menn som behandler kvinner dårlig. Så jeg bare tenker litt høyt med hva som kunne vært en løsning. 

Anonymkode: f5060...dc9

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I følge KG blir de allerede det. :fnise:

Endret av Perle
  • Liker 10
Skrevet

Tvilsomt. Tror heller det hadde gått mer utover kvinner siden noen menn (ikke de fleste) ville tatt ut alt sinnet sitt på kvinner og skyldt på de for at de ikke får sex. Sjekk ut incel subreddit. 

Anonymkode: 8482a...374

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt. Tror heller det hadde gått mer utover kvinner siden noen menn (ikke de fleste) ville tatt ut alt sinnet sitt på kvinner og skyldt på de for at de ikke får sex. Sjekk ut incel subreddit. 

Tror du? Typ voldtekter og sånt? Har hørt om incels ja.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du? Typ voldtekter og sånt? Har hørt om incels ja.

Ja. Jeg tror det ville økt antallet som føler et enormt sinne mot kvinner fordi kvinner ikke vil ha de. Tviler på at flesteparten vill tydd til voldtekter, men det er sikkert en mulighet for at antallet der øker.

Og jeg refererte kun til denne subredditen, ikke til alle.

Skrevet

Det har funket før= ekteskap og trofaste ektemenn

Anonymkode: a2084...6dc

• Liker 2
Skrevet

Det har funket før= ekteskap og trofaste ektemenn

Anonymkode: a2084...6dc

Det har vel alltid eksistert utroskap såvidt jeg vet. 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen dates, kyssing eller sex. Hva tror dere hadde skjedd da? Hadde vi fått mindre psykiske problemer, mindre ghosting og ville menn skjerpet seg? La oss si hvis man alle damer holdt seg unna menn i 1 år :) Da ville ikke playeren hatt noen å playe med. Ingen kjønnssykdommer ville blitt spredd. 

Er så trist å lese om alle menn som behandler kvinner dårlig. Så jeg bare tenker litt høyt med hva som kunne vært en løsning. 

Det hadde vel ikke skjedd så mye om alle KG kvinnene stengt sjappa. Det finnes mange flotte og sunne kvinner utenom dette forumet som finner seg flotte menn og blir kjærester.

Anonymkode: f1d73...1dc

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vel ikke skjedd så mye om alle KG kvinnene stengt sjappa. Det finnes mange flotte og sunne kvinner utenom dette forumet som finner seg flotte menn og blir kjærester.

Anonymkode: f1d73...1dc

Er ikke snakk om KG-kvinner, men hele verdens kvinner! 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begge kjønn vil lide under en slik ordning. Kvinner som menn søker og trenger kjærlighet og nærhet. 

Ellers så er det bare mindretallet menn som behandler kvinner dårlig, og det er et mindretall kvinner som behandler menn dårlig. Hvorfor skal majoriteten kvinner og menn lide fordi mindretallet ikke kan oppføre seg?

• Liker 10
Skrevet

De fleste av oss har opplevd å bli såret noen ganger. Men om du ender opp med å bli såret og skuffet gang på gang, må vurdere om det du som gjør noe feil.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, sol87 skrev:

De fleste av oss har opplevd å bli såret noen ganger. Men om du ender opp med å bli såret og skuffet gang på gang, må vurdere om det du som gjør noe feil.

Hæ? Hva har det med problemstillingen i tråden å gjøre? 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da vil alle menn reise til Thailand og hente seg kvinner, og de norske er utkonkurrert :)  Erlig talt tror du at det bare er menn som behandler kvinner dårlig? Og det er ikke noen kvinner som behandler menn dårlig. Min erfaring er at dette er rimelig godt fordelt ut blant kjønnene.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev:

Da vil alle menn reise til Thailand og hente seg kvinner, og de norske er utkonkurrert :)  Erlig talt tror du at det bare er menn som behandler kvinner dårlig? Og det er ikke noen kvinner som behandler menn dårlig. Min erfaring er at dette er rimelig godt fordelt ut blant kjønnene.

Men hva hvis thaidamene ikke ville heller da? Jeg syns bare dette er en interessant problemstilling :) Hva hadde skjedd med samfunnet liksom? 

Har ikke sagt det ikke finnes slemme damer, men det er ikke problemsstillingen her som sagt :) 

• Liker 2
Skrevet

Nok et innlegg for å stille menn i et dårlig lys, basert på den patetiske forutsetningen at det liksom bare er menn som er glad i nærhet/kjærlighet/sex. Du får heller velge mer oppegående menn neste gang. 

Anonymkode: d4b59...cc6

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, WubWub skrev:

Begge kjønn vil lide under en slik ordning. Kvinner som menn søker og trenger kjærlighet og nærhet. 

Ellers så er det bare mindretallet menn som behandler kvinner dårlig, og det er et mindretall kvinner som behandler menn dårlig. Hvorfor skal majoriteten kvinner og menn lide fordi mindretallet ikke kan oppføre seg?

Det er jo akkurat slik, derfor lever de fleste i forhold som varer rimelig lenge. Men vårt samfunn er stressende, og mange tar hverandre for gitt etter en tid, og da begynner problemene med at man tror at alt er grønnere på den andre siden, og de aller fleste ender da i endeløse rekker av forhold.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ville ikke blitt født flere barn til verden.  Ville løst verdens problemer med overbefolkning.

Skrevet

Nok et innlegg for å stille menn i et dårlig lys, basert på den patetiske forutsetningen at det liksom bare er menn som er glad i nærhet/kjærlighet/sex. Du får heller velge mer oppegående menn neste gang. 

Anonymkode: d4b59...cc6

Hva mener du? Det er snakk om en teoretisk problemstilling. Kunne like gjerne vært motsatt. Hvis du ikke syns tråden er givende så kan du bare gå ut av den :) 

Og hvorfor kommer du med personangrep? Kanskje du skal logge av nettet og roe deg ned litt :) 

Skrevet

Jeg tror at også kvinner har et ønske om noen å være glad i. Dermed vil det være like vondt for dem selv.

• Liker 1
Skrevet

Men hva hvis thaidamene ikke ville heller da? Jeg syns bare dette er en interessant problemstilling :) Hva hadde skjedd med samfunnet liksom? 

Har ikke sagt det ikke finnes slemme damer, men det er ikke problemsstillingen her som sagt :) 

Det er jo bare helt hypotetiske spørsmål som ingen kan besvare. Mest sansynlig ville du fått helt ekstreme samfunn der hatet mot kvinner ville bredt seg utover, med de konsekvensene dette ville medført. Du kan ikke seriøst tror at ved å nekte å forholde deg til et kjønn over tid som en fast ordning ville gjort at alle menn ble slik du ville ha de. Da er du virkelig ute å kjøre. Jeg lever heller alene, en sammen med en kvinne som skal tvinge meg til å være akkurat slik hun vil. Det er ikke akkurat noe stort tap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...